Oct 9, 2011

ANWAR BERI AMARAN.. HADI AWANG TARIK BALIK STATEMENT PUJI NAJIB!!





Haaa.. Kan aku dah cakap. Mana boleh puji UMNO. Berani nak puji, kena ugut. Hadi Awang yang sebelum ini memuji beberapa elemen yang dibentang PM Najib Tun Razak mengenai Bajet 2012 hari ini mengeluarkan kenyataan baru menarik semula pujian tersebut, walaupun tak diperjelaskan. Sebaliknya dianggap Najib ini seolah berpendidikan songsang. Macam Mat Sabu. Masuk ITM tak habis belajar. Hadi Awang mendakwa beliau begitu aneh dengan pemikiran Najib yang masih tidak memahami erti sebenar Negara Berkebajikan yang dibawa PAS baru2 ini walhal ternyata ianya kononnya membawa unsur2 Positif.

Heh? Bila masa PAS bawa perjuangan Negara Kebajikan. Hudud lah. Kebajikan itu sekadar 1% daripada Hudud. Dakwah Kebajikan.. Yelah.. Punyalah kebajikan sampaikan orang Islam di Selangor sendiri bukan sahaja meminta bantuan kemanusiaan kepada pihak gereja berdekatan, siap isi borang. Nah amek kau borang kat atas bersalib.

Ini kebajikan sangat Hadi Awang. Hadi Awang sekali lagi mendesak Najib menggunakan akal panjang sebelum membuat sebarang tepisan persoalan yang diberikan beliau dan sahabat2nya. Sudahlah Hadi. Mana 1 pandangan kamu sebenarnya? Puji atau Maki sekarang? Ini kenyataan yang beliau sendiri tidak tahu hujung pangkalnya. Yang perlu yang tandatangan pengesahan.

Dek kerana takut dengan ugutan puak2 Anwar yang melenting dengan tindakan awal Hadi Awang memuji Bajet 2012. Ini mahu bicara soal prinsip. Ya Sheikh, kamu sudah dihina. Orang2 PAS juak2 Anwar sekarang ini telah menjatuhkan maruah kamu dan Agama kamu, umpama serban kamu dirampas, kemudian dibakar dihadapan kamu.






0 comments:

Powered by Blogger.