Oct 5, 2011

ANWAR AKAN DEDAH BUKTI MAHATHIR GUNA WANG RAKYAT LAYAN PELACUR!!?





Saya tidak dapat menafikan, malah berhutang budi dengan Mahathir kerana beliau yang banyak memberi peransang kepada saya untuk kekal sebagai Menteri Kewangan. Memang benar. Tanpa Mahathir, saya tidak mampu mengendali Kementerian ini. Sememangnya saya mahu meletak jawatan sebagai Menteri Kewangan atas alasan tidak mempunyai pengalaman dalam bidang ekonomi. Namun, Mahathir menjawab "Kalau begitu saya seorang doktor. Jadi saya hanya perlu rawat penyakit orang sajalah. Anwar seorang sastera, sekarang awak pergi buat puisi." Nada sinis Mahathir telah memberi kekuatan kepada saya.

Ini kenyataan Anwar setelah memegang jawatan Menteri Kewangan selama 1 tahun. Pada masa itu sudah ramai di kalangan masyarakat terutamanya peniaga2 Cina yang melihat ekonomi Malaysia kian menyusut sejak dipegang oleh Anwar.

Namun, Anwar bijak berkata2. Orang sastera ayat mesti manis. Tapi itu ketika jilat tapak kaki Mahathir. Masa memegang Menteri Kewangan kata Mahathir seorang "Doktor Ekonomi" yang amat hebat, sekarang bukan sahaja dikata Mahathir bodoh, buta, tolol dalam bidang ini, dikata pula Mahathir sewenang2 nya melacur wang rakyat untuk golongan suku sakat beliau.

Prinsip ye.. Inilah prinsip Anwar. Lihat betapa kontra nya kenyataan Anwar terhadap Mahathir. Bukannya persoalan status kejujuran. Persolanannya adakah setiap kenyataan yang dikeluarkan Anwar benar2 releven?

Hari ini Anwar kata Mahathir umpama 'Umar Abdul Aziz'. Esok gelaran itu diberikan kepada Lim Guan Eng pula. Hari ini dikata PAS pelacur Agama. Esok gelaran itu diberi pula kepada UMNO. Anwar dok kata pasal Ekonomi. Bangga dengan Bajet yang dibentangkan beliau. Jangan percaya lah orang ini.



7 comments:

YB Raz said...

nak letak jawatan tapi Tun tak bagi?

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

nampak benar pedaahnya.habis kalau betul nak letak jawatan, kenapa meroyan sampai buat reformasi bila kena pecat tahun 1998?

penipu sungguh pak nuar ni.

usin said...

pernah nak letak jawatan menteri kewangan masa zaman mahathir? aku hanya akan percaya kata2 anwar itu kalau ayat disambung "jika ditukar dgn jawatan pm". taik kucing la anwar!!!

Anonymous said...

samapi mati takan aku pecaya MANUSIA lahanat ni

budakkampong said...

buat orang yang celik pemikiran tentu takkan percaya kat malaun nih,tapi puak taksub PKRPAS hampa kata pi la apa pun kat nuar berahing nih,depa takkan percaya punya...sampai segala bukti DNA,Video,Saksi semua depa kata tipu... orang yang tidak mau melihat akan kebenaran nescaya tuhan akan gelapkan mata hati depa..

Anonymous said...

pemimpin yg sentiasa berkepit dgn isteri yg tersayang ialah TUN MAHATHIR...

pemimpin yang rosak akhlak ialah anwar jubur...
pemimpin yang selalu malukan isteri ialah anwar jubur...

pemimpin yg selalu di tarik telinga ialah ajib...hehehe...jgn marah...

to anwar jubur,

kalau mulut lu bau bangkai jangan nak seret TUN M.beliau tak der perangai macam lu yg sanggup jadi hamba nafsu...

kalau lu ada bukti lu kasi...

kalau tak da...lu tanggung la dosa fitnah...

perabihborehwan said...

Belanjawan oleh anur...
Memanglah senang nk buat sbb duit x ada.....

aku pun boleh buat, bukan setakat 250 bilion, 500 bilion pun aku boleh buat sbb duit x ada kat aku dan aku pun x pening kepala nak fikir kat mana nak cari sumber duit ni...

aku rasa budak sekolah tadika pun boleh buat belanjawan ni...

kalau ada yg setuju dgn belanjawan ni aku x tahu lah bodoh tahap apa diorg ni...

Anonymous said...

si kunyit ni cakap betul pun aku tak percaya...ni kan pulak cakap merepek!

poorahhh!!

u will go down in history as PENGKHIANAT bangsa, agama dan negara!

GO DIE MOTHERF****R!

Powered by Blogger.