Sep 5, 2011

ULAMA' PAS DEDAH.. ISU KOMUNIS MAT SABU & KARPAL SINGH LAKONAN SEMATA2!!







DRAMA dan LAKONAN semata2. Itu maklumat yang diberitahu beberapa Pemimpin Vateran PAS di sekitar Gombak. Kenyataan Mat Sabu yang ditentang Karpal Singh telah dirancang. Apa motifnya? Mat Sabu dijadikan Kambing Hitam menggegar Negara dengan mengeluarkan kenyataan menghina Anggota Polis dan Pegawai2 Keselamatan Bukit Kepong. Kenyataan balas DAP melalui Karpal Singh membela dan menggelar barisan parajurit Bukit Kepong sebagai Pejuang Melayu. Ini strategi pertama mereka yang telah dibincang sekian lama dalam menjulang DAP dan memberi keyakinan terhadap sokongan Pengundi2 Melayu terhadap parti serpihan PAP Singapura itu pada PRU13. Ini juga dikatakan mukadimah buat DAP setelah mengugut Anwar untuk memberikan beberapa kerusi PKR di kawasan2 Melayu seperti Perak dan Pulau Pinang, selari dengan kenyataan beberapa Pemimpin DAP Negeri Pulau Mutiara itu sebelum ini. Strategi ini juga memperlihatkan populariti Mat Sabu semakin meningkat setaraf dengan musuh dalam selimut beliau bernama Anwar Al Juburi. Ianya juga sedikit sebanyak dapat menaikkan lagi semangat kebencian masyarakat bukan Melayu terhadap Kerajaan pimpinan UMNO seterusnya lebih yakin dengan Pakatan. Puak2 Pakatan mengakui Kerajaan BN bakal tumbang jika mereka mendapat sokongan Pengundi Bukan Melayu sekurang2 nya 95%. Itu sasaran mereka. Begitu 'hebat' strategi Pakatan memperbodoh2kan rakyat Malaysia dengan mainan politik sial. Dikatakan ini tidak diketahui malah disekat untuk dimaklumkan kepada Anwar. Ini kerana Anwar bakal dimatikan di dalam Pakatan dek kerana strategi politik berkepentingan peribadi yang cukup dibenci Mat Sabu sejak sekian lama. Tambahan pula Mat Sabu sendiri mengetahui, pertuduhan liwat Anwar adalah benar dan sememangnya Anwar akan dihumban di dalam Penjara, Mat Sabu cuba membina benteng kekuatan Pakatan tanpa menjaja Anwar. Ini kata beberapa Pemimpin Vateran PAS membuat kesimpulan inilah realiti politik kotor yang dibawa Mat Sabu di dalam PAS sejak sekian lama. Bagi mereka, tiada lagi perjuangan Islam secara total. Tiada perjuangan bukan sahaja Hudud, malah Sistem Perundangan Islam sedia ada bakal dimusnahkan, merujuk isu penutupan Pusat Hiburan pada bulan Puasa di Kedah yang ditentang hebat DAP Kedah walaupun ianya termaktub di dalam Undang2 Negeri Kedah. Lalu PAS akur dengan bantahan tersebut. Strategi membakar hati dan jiwa masyarakat Malaysia ini akan diteruskan sehinggalah ke kemuncak menuju impian Pakatan iaitu pemberontakan ala2 Mesir bkal terlaksana di Malaysia. Jikalau benarlah apa yang cuba diperjelaskan ini, Pakatan memang kemaruk hendakkan kuasa. Sehinggakan sanggup melakukan strategi sedemikian rupa. Tak terasakah penonton2 yang acap kali hadir ke Ceramah Mat Sabu diperbodohkan dengan penipuan sebegitu rupa? Peristiwa Sejarah Negara 61 tahun yang lalu, kini tidak dilihat bermaruah oleh Pemimpin2 Pakatan.






4 comments:

Anonymous said...

setahu aku stiap kali karpal singh buat hal tentang isu-isu semasa akan ada dia terima ugutan berupa sampul surat berisi peluru pistol dipejabatnya...skrang ni kita kena hati2 karpal singh akan gunakan skrip ugutan yanag sama...aku harap pihak POLIS kena buat spy skit dekat opis dan umah dia ni kot2 itu semua mainan dia utk redakan kemarahan rakyat..

Anonymous said...

si tenuk mat syabu tu tau pasal sejarah. dia belajar sejarah, faham siapa itu Komunis. mustahil orang melayu yang lahir di tanah melayu tak tau tentang sejarah tanah airnya, cuma dia sajer jer nak test tengok reaksi orang melayu dan pihak kerajaan.. apa yang dia orang boleh buat? dah habis raya... dah berpuluh laporan di buat..dah berapa banyak protes.. tak ader apa pun tindakan KDN?... tu laaa lama2 jadi sejuk balik...yang untung mat syabu juga.. dia SUDAH POPULAR, LU OLANG SUDAH FEMOS LLOOO!!!!

rakab said...

Sudah laa..!

Puak Pas jangan nak temberang !!

Sudah terlambat !

Dah tak boleh cover Mat lembu lagi.

Rating Pas dah jatuh menjunam.

bersih 2.0 dah tenggelam!... Mat lembu dah kambus dengan isu komunis !!

Anonymous said...

Maaf Mat Sabu...harun din, anwar ibrahim dan karpal singh tak dapat tolong kamu dalam memperjuangkan isu komunis ini. Hanya pengikut kamu sahaja yang percaya kata-kata dusta sebegini. Dan kepada Prof Zainal Kling, kenyataan kamu pula, amatlah memalukan cendikiawan negara....
Berpijak pada bumi yang nyata!

Powered by Blogger.