Sep 5, 2011

SUARA DAJJAL PAS DAKWA DATUK AZEEZ RANCANG BUNUH NORAMFAIZUL!!





Semakin lama semakin melampau pula pertuduhan Puak2 Gila PAS mempolitikkan isu kematian Jurukamera BernamaTV Noramfaizul Mohd Nor. Tak ada benda lain hendak difikir. Setiap isu diteliti untuk diputarbelit untuk memastikan rakyat semakin benci terhadap Kerajaan. Tak kisahlah itu memang kerja parti2 politik, tambahan pula puak2 Pembangkang. Tapi jika usaha murni pihak penganjur melaksanakan Misi Kemanusiaan Somalia turut dijadikan sasaran politik, itu agak melampau. Tuduhan terhadap Misi anjuran Kelab Putera 1Malaysia sejak hari kematian Faizun semakin hari semakin 'menjadi2.' Sampaikan ada beberapa puak2 PAS menyebarkan maklumat mengesyaki Pengerusi Kelab tersebut, Datuk Azeez Abdul Rahim telah merancang pembunuhan tersebut. Apa ni? Imaginasi kamu ini sudah sampai tahap orang gila. Menghina dengan menuduh dengan dakwaan2 sedemikian. PAS sepatutnya memantau setiap perilaku pertuduhan penyokong2 yang telah diperbodohkan parti pimpinan Mat Sabu ini. Jangan menuduh sehingga pada 1 tahap yang melampau sebegitu rupa. Akal sudah tak center ke? Taksub hendak membantu Gabungan 3 parti pembangkang yang belum tentu membela Agama kamu, Bangsa kamu, apatah lagi Negara yang kamu pijak ini. Jangan lebih2 sangat. Terseksa kamu dibaham azab api di dalam kubur kamu nanti. Masa tu nak bertakbir menyusuli laungan Hidup PAS juga kah?





8 comments:

LIM ABDULLAH said...

ASTAGHAFIRULLAH HAL AZIIIIIIM

Erynz Shah said...

lepas nie suh org2 pas plak p misi bantuan ke somalia, gaza n lain2 lagi. biar dorg tau ape erti perjuangan..

Anonymous said...

pas ni mat sabun akan kata......tobat lahum pas takkan pi...
tak caya tengoklah nnt komen bangang tahap lembu akan keluaq

Anonymous said...

Salam Bang..!
Saya tak berasa pelik sedikit pun jika puak2 penyokong pembangkang membuat tomahan demi tomahan walau lebih dasyat dari itu, sebab puak2 nie sama taraf dengan syaitan yang dilaknat Allah Taala. Menghasut memfitnah melaga2 manusia adalah kerja mutlak mereka, hanya orang2 yang waras dan beriman saja akan menjauhkan diri dari syaitan dan juga puak2 yang sama waktu denganya.

Anonymous said...

apa ke hal lak pas pis pus..sudah2lah membuat fitnah..moga Allah mengampuni mereka..

Anonymous said...

tuduhan yang melampau..sepatutnya kematian arwah dijadikan wadah perjuangan kita untuk membantu orang yang kurang bernasib baik dan sebagai pengajaran sekiranya negara tidak aman.bukan nya menuduh yang bukan2

UNITED MELAYU NO OTAK said...

Salam tuan Blog.Boleh tunjukkan link kat mana yg kata puak2 PAS buat tuduhan mcm tu????

Anonymous said...

mmg OTAK hamPAS Nyoir.... tuduhan jahat daripada Parti Anutan Syaitan tu berkenaan isu kematian saudara kita arwah NORAMFAIZUL...apa2 hal kita jgn putus asas utk melawan fitnah2 jahat puak2 celaka ni

Powered by Blogger.