Sep 21, 2011

SIDANG MEDIA PETANG INI.. ANWAR AJAK PAPAGOMO BERUNDING!!?





Sidang Media tergempar Anwar Ibrahim bersama Hadi Awang dan Kit Siang petang ini dikatakan mengejutkan ramai pihak. Jangkaan Sidang Media ini yang dikatakan berhubung Video Seks terbaru yang didedahkan jika diikutkan meleset sama sekali. Anwar sendiri mendakwa tidak akan melayan sebarang soalan atau penjelasan mengenai Video tersebut. Namun, tidakkah Anwar akan terus berdiam diri setelah pendedahan tersebut telah membongkar status moral beliau yang sebenar? Anwar buat pertama kalinya menyebut nama blogger yang mendedahkan Video Seks tersebut dijangka bakal membuat pengumuman pada petang ini. Adakah Anwar bakal menyaman blogger Papa Gomo? Anwar tidak akan meludah kata2 nya. Kerana Anwar mendakwa Blogger Pro Kerajaan tidak mampu membayar saman beliau. Anwar dijangka akan mengatur strategi memastikan bahawa status moral beliau kembali bersih walaupun masih menafikan beliau merupakan individu di dalam video terbabit dek kerana isu perut semata2. Terbaru, isu sandal yang dipakai Anwar di dalam Video tersebut pula dipertikai. Adakah Hadi Awang masih mampu bertahan melakonkan watak pembela Anwar? Presiden PAS itu dilihat tidak sabar2 menanti keputusan Kes Liwat Anwar yang dijangka tidak memihak kepada beliau seterusnya melaksanakan strategi yang telah dijanjikan Mat Sabu. Mat Sabu telah bersumpah dengan Presiden PAS tersebut akan melaksanakan 1 strategi yang akan menguntungkan Hadi Awang secara peribadi seterusnya parti PAS itu sendiri secara am dengan syarat tidak meneruskan niatnya untuk mengadakan sebarang kerjasama dengan UMNO waimah isu yang tidak berkaitan politik. Hadi Awang tidak lagi akan hadir ke Sambutan Maal Hijrah, Maulidul Rasul atau2 mana2 program anjuran Kerajaan Pusat seperti sebelum ini ditemani Ustaz Nasharuddin. Persoalannya, adakah Mat Sabu berjaya melaksanakan cita2 Hadi Awang? Adakah benar Anwar akan meneruskan perancangan untuk bertemu blogger Papa Gomo? Atau Anwar sendiri bakal menjilat ludahnya kembali bertindak menyaman blogger tersebut? Pusinglah ke mana jua hendak dipusing. Kerana bumi ini bulat. Lari 1pusingan, akan kembali ke tempat asal Anwar.






6 comments:

Anonymous said...

Harap papagomo tak jumpa pembelit tu. Kalau nak jumpa, jumpa aje dimahkamah. Nasi dah jadi bubur, bangkai gajah mana boleh tutup dengan karipap.

aku said...

larrr nape plak nak disaman nyer blogger mcm papa gomo...? nape tak disamannya....Ummi Hafilda ka...Nalla ka...Eskay ka...bla bla bla...

yg kes si mat sabu tu....awat hadi awang jadi lagu tu...? dia tak tau ka yang dia da tak dak 'value'....tambah2 lagi kalu da tak dak jawatan....lagi larrr hampeh...

gilerrrr bioll!

Anonymous said...

Inilah yang dinamakan cronysm/kroni. walaupun tanpa jawatan/value tetapi kroni mesti diutamakan

Anonymous said...

dah terperangkap checkmate pon masih nak main gertak juga...memang dasar kelentong terus2an walopon dah nak kojol....kehkehkeh

melayu said...

kat mana ayat yang boleh jelaskan tajuk ANWAR AJAK PAPAGOMO BERUNDING??? xde pun..

Anonymous said...

[url=http://www.canadagoosejackorbilligt.com]canada goose[/url]
Det definitivt ingen kanske vill lämna upptäck tjäna miljoner, eftersom min möjlighet knackar rätt ha du är entré , och dessutom väntar att varmt mottagande som du tjänar ditt väg återvänder till större vinster.
,[url=http://www.monclerjacka2012.com]moncler jacka[/url]
 Enkelt liknande 1 stor sällskaplig test, det då kan hamna trycka begränsningar, som utgör de principer som det conitinues längs och Utöver inrätta nytt algoritmer att låta dem variabler oväntade igår.
http://www.monclerjacka2012.com
 Dessa auditiva dyslektiker kan höra bokstaven möjligtvis ord rörig som, utan kan inte tid för upprepa något Varför människor grovt hörde stund sedan. De flesta vanliga människor förknippar dyslexi som studera svårigheter.

Powered by Blogger.