Sep 19, 2011

SAYA AKAN KEKALKAN ISA UNTUK NAJIB.. ANWAR IBRAHIM!!?





Anwar ni masih tak berpuas hati dengan tindakan Najib memansuhkan ISA dan menggantikan ia dgn. 2 Akta baru. Sewajarnya berterima kasihlah pada orang yang pernah mengangkat kamu sebagai Timbalan Presiden UMNO suatu ketika dahulu ini (Pemilihan UMNO 1993). Ini Anwar menghentam pula dengan mendakwa tindakan Najib menggantikan 2 akta lain tiada gunanya. Najib telah mengambil 1 tindakan berani mati memansuhkan Akta ini tatkala beberapa Pemimpin NGO mengkritik dan menganggap Najib menurut perintah Pembangkang. Lalu tiada pula dari kalangan Pemimpin Pembangkang yang mahu mengucapkan Syabas waimah terima kasih sekalipun. Siapa yang bongkak sekarang Anwar? Siapa yang bodoh sombong wahai sang watak video seks? Tetapi tidak mengapa, rakyat yang selama ini menunggu janji2 palsu dan bohong kamu telah kembali bersama Najib. Berdoalah agar pembohongan mereka membawa kekalahan Pakatan pada PRU 13.






3 comments:

Afif Farhi said...

Tak payah layan Pakatan Rakyat nie... Tak professional langsung... Time suruh mansuh, beriya-iya... Dah mansuh, kata ada political agenda... Bodohlah diorang nie... Tak paham aku...

http://in-tellact2all.blogspot.com/

scarface said...

nuar brahim ni mmg tgh memperbodohkn rakyat2 yg bodoh ikut pungkoq dia.rugi msa dpn penyokong2 peliwat ni...

Anonymous said...

biarkan dia nk pertikai... lg dia pertikai lg nampak terang benderang mcm bulan PAS yg mereka biol... dulu konon berjuang skrg gila dok mempertikai. anak sedara aku yg baca artikel nuar tu pun ckp...

'apa la dh dpt nk pertikai, x dpt nk marah. mrk ni confused people la. tak ada pendirian'

tu bdk umur 16 thn yg ckp tu... yg penyokong nuar yg dh tua bangka msh dok bebal jadi buta.

Powered by Blogger.