Sep 15, 2011

REKOD DUNIA.. MUSA HASSAN KETUA POLIS NEGARA PALING KEJAM!!?





Musa Hassan. Kenal? Siapa yang tak kenal. Kes Anwar 1998 hampir setiap hari nampak dia di kaca TV. Dapat juga merasa jawatan Ketua Polis Negara sebelum bersara. Musa Hassan ini menjadi serangan bertalu2 dari puak2 Anwar. PAS pun tumpang juga. Nak juga kaitkan nama Musa Hassan. Ada pemimpin PAS kawasan cakap dengan aku, kalau tak ada nama Musa Hassan, tak popularlah isu tersebut. Kes liwat Anwar sudah tentu nama anak Ustaz Hassan ini dikaitkan. Kalau 10 pertuduhan liwat, semua pertuduhan itu akan diletakkan nama beliau. Daripada jawatan rendah sampai jawatan No. 1 Polis Negara. Nama Tan Sri Musa Hassan tetap tertera. Itu masa berjawatan. Sudah bersara pun hendak kait nama beliau. Mat Sabu dengan lagak tiba2 menyanjung Mat Indera sebagai Idola Wira Negara, akan menfailkan saman ke atas beliau bersama TPM Muhyiddin Yassin. Sebab apa nak saman? Sebab menolak pelawaan beliau untuk berdebat isu Pemimpin Melayu yang bersekongkol dengan Komunis 61 tahun yang lalu. Mudah betul nak saman orang sekarang. Saman isu bodoh 1 hal, Mat Sabu pun kelihatan nak popularkan isu ini letak juga jenama 'Musa Hassan'. Tak puas hati. Punya tahan bertahun2 Anwar Al Juburi popular guna 'jenama' Musa Hassan. Mat Sabu nak saman Utusan sekali kerana didakwa memutarbelit kenyataan beliau mengenai Komunis dan Mat Indera. Putar belit... Habis kenyataan Sejarah kamu gondol sehingga perlekeh nilai warisan Sejarah Negara yang dipelihara sekian lama. Dah lebih 60 tahun baru dok sibuk nak pertikai. Berani nak saman. Populariti juga fail kes saman2 ni. Menang kalah belakang kira. Kalau menang confirm kata 'Semangat api perjuangan Mat Indera membawa kejayaan kita.' Kalau kalah dikata Mahkamah tak telus. Musa Hassan salah guna kuasa. Kejamnya, zalim Musa Hassan ni. Bodoh. Orang macam puak2 Mat Sabu ni campak kat Polis Zionis terus. Baru tahu apa itu makna Zalim. Apa makna Kejam. Nampak begitu awal persediaan PAS membina benteng pertahanan berhadapan Pilihanraya dengan begitu agresif. Awal sangat ni. Nanti dah dekat nak Pilihanraya tak sempat jawab kang isu2 kamu ini. Tak mengapa. Cakaplah isu suka kamu Mat Sabu dan kuncu2 kamu. KDN takkan kacau punya. Keselamatan Malaysia di bawah KDN ni paling 'baik'. Cakaplah isu perlembagaan ke, Sejarah Negara ke, tak apa. KDN tak kisah. Nak berperang saudara nanti, baru kita bertindak. ps : Aku malas nak tayang rakaman perbualan Video Seks Mat Sabu. Mat Sabu sendiri cakap geli tengok video2 'belalai'. Fobia agaknya tengok Video 'belalai' kat Carcosa Seri Negara. Nah, kau tengok Video ni. Kau kata kau jantankan? Tengok. Semalam aku bagi bini kau tengok. Hari ini kita sama2 tengok. Tak ada 'belalai' Abang Mat. Tak payah risaulah. Yang ada hanya darah anak bini orang yang kau hina pada hari ini.









4 comments:

Perak guy said...

yg heran ny, aku bca surat trbuka Ibrahim Mat Zain kpd ktua polis negara.Hakim mahkamah majistret kota kinabalu Supang Lian,mngata kn Musa Hasan ni ada lh saksi yg tidak blh di prcayai.walau pun smasa itu mmakai pkaian sragam KPN.KPN tk blh di prcayai???

Anonymous said...

Aku tau siapa itu Musa Hassan.

Setakat 'ilmu' ugama Mat Sabu tu aku berani kata 100 kali bagus Musa Hassan.

Orang tak tau kepada siapa Musa Hassan berguru.

Di akhirat nanti kita tau. Sibuk lah hal dunia!

Anonymous said...

Aku orang awam, tapi kenal sangat dengan TS Musa Hassan. Aku rasa dia cukup lembut dan berhemah. Kalau aku jadi KPN aku pasti lebih brutal dari beliau. Aku nak negara aman seamannya. Aku takkan biarkan petualang2 bermaharajalela.

merbah desa sgt said...

polis kejam dengan penjenayah.lemah lembut dengan orang awam.

Powered by Blogger.