Sep 30, 2011

PAS NAK MUZAKARAH DGN UMNO.. HEY BAHLUL!! TAK PAYAH!!





Timbul balik isu muzakarah pula. Apa lagi hendak bicara soal Hudud kawan? Sudah ditentukan bahawa Pakatan tidak akan laksanakan Hukum Hudud. Drama apa lagi PAS hendak buat? Nak muzakarah pula dengan UMNO? Tak Payah. Dulu mereka yang ajak UMNO, UMNO cuba terima. Bukan sekali. Dah 3 4 kali. Kemudian, kawan2 PAS dia juga yang hina kita balik. Untuk apa lagi? Pergilah kamu bermuzakarah dengan DAP. Bukankah kamu bakal bina Kerajaan bersama DAP? Untuk apa muzakarah dengan UMNO? Kamu juga kata UMNO ini kafir. UMNO ini munafiq. UMNO ini sundal. Tidak terima Islam. Khianat Islam. Pergilah kamu berbicara tentang Hudud dengan DAP. Bukankah Pemimpin DAP itu mengamalkan kepimpinan Umar Abdul Aziz? Bukankah DAP berpegang pada Prinsip Amal Ma'ruf Nahi Mungkar. Pergilah berbicara dengan DAP soal Hudud. Berani? Tanpa Pelakon Utama Anwar Ibrahim? Confirm tak akan bertahan kerjasama kamu. Nak kuasa cakap sahaja nak kuasa. Nak main politik main jela. Tak payah dok nak bermain menghina Islam nak ajak balik berbincang dengan UMNO. Kamu pelawa kita. Kemudian kamu hina kita balik. Jangan kata Pemimpin2 UMNO angkuh. Kamu yang mempelawa sekian lama kita terima. Najib sendiri cakap dia terima. Kemudian, kamu juga yang ludah kita balik. Ini nak main lagi drama Islam kamu? Tak payah. Duduklah dengan DAP tu. Sampai kiamat kamu memang takkan laksana Hudud. Kamu akan diludah oleh Penyokong2 kamu. Kalau ada orang UMNO terima, aku orang pertama yang bantai dia. Dah la dia yang ludah, dijilat balik. Kemudian ludah balik. Ini semua mainan orang2 suruhan DAP dalam PAS. BAHLUL.. TOLOL.. TAK ADA MARUAH.. TAK ADA PRINSIP... Haaa.. Geram aku.







10 comments:

headbomb said...

pas is bahlol...

Adi Kencana said...

Dok muzakarah dgn Anwar & DAp terus lah PAS... Tgk la dpt ke idak buat hudud...

Anonymous said...

hehe

Anonymous said...

dlu ajak berbincg xnk.. kutuk umno mcm2.. skrg mau muzakarah lak? serupa berak smbil mkn la... busuk punya org.. sudah muntah mau jilat balik..

Anonymous said...

emmm....kalau betul la cerita ni..ia tak lebih dari skrip DAP..sebabnya? kalau UMNO tolak..ada peluang hamPAS balun...kalau UMNO terima umtuk muzakarah, undi MIC dan MCA dapat kat DAPig...simple kan..dua2 DAPig untung....tak perlu la muzakarah, tanya kut2 depa mau-zakar-kah..

RamelyNor said...

Buat apa muzakharah,UMNO ni kan kafir, jadi imam pun tak sah, sembelihan pun haram,mengundi pun tak masuk syurga.. tak payah kawan dengan ostad dan tok garu tu, mereka ahli2 syoorga, undi pun masyuuuuuk syooorga,pakai serban dan ketayap pun masyuuuuk syoooooga. Tapi syooooga apa ya !

Anonymous said...

Muzakarah dgn belalai ANU-war laaaaa....PASti terjolok!!!!

Anonymous said...

Agama PAS tak layak bermuzakarah

Pemimpin PAS dapat ilham waktu berak dalam jamban,bau tahi naik ke kepala hotak, sebab tu semua percakapan mereka merapu tak sudah sudah,

Anonymous said...

itu namanya syurga ciptaan nik aziz al wali al tarompah. dia dah dekat nak letak jawatan tu sebab dia sendiri kata tidak dapat hadir mesyuarat pakatan untuk bincang hudud sebab sakit dengar kata tangan dia sudah ketar-ketar macam permulaan parkinson entah betul atau tidak tak tau lah.maaf ya.

Anonymous said...

Assalamualaikum.

Kalau TAK PAYAH,jangan sebut-sebut PAS menolak PERPADUAN.

AAAA

Powered by Blogger.