Sep 10, 2011

PAS HINA JAMAL ABDILLAH.. UMNO NAJIS DADAH!!





PENYANYI terkenal, Jamal Abdillah sedar keputusannya menyertai parti UMNO mengundang risiko yang tinggi terutama di kalangan peminat-peminatnya yang menyokong parti pembangkang. Katanya, keputusan memasuki UMNO dibuat dengan penuh kewarasan dan bukannya didesak atau dipengaruhi oleh mana-mana pihak, jauh sekali untuk mencari publisiti. “Kerjaya saya dalam seni selama ini sudah cukup memberikan saya publisiti. Jadi, bukan publisiti yang saya cari bila saya buat keputusan bersama UMNO. Dalam diam, saya sudah lama nampak dan yakin dengan perjuangan UMNO yang telah membangunkan negara ini dengan aman dan makmur,” kata Jamal ketika dihubungi Agendadaily. Ikuti penjelasan beliau DI SINI.




Link

2 comments:

aku said...

dadah vs seks (seks luar tabiii..seks 'rambang'...seks dengan bini 'orang'...bla bla bla)

dadah tu memang 'najis'....bukan ja haram di sisi agama Islam....malah daripada sudut undang2 pun ada peruntukan...

tak plak bila dia masuk UMNO...tetiba ja...dia bertukaq status jadi 'ustad' ka...'sejarah' dia tetiba dibersihkan ka...'diconfirmkan' masuk surga ka...atau hukum hakam tu tetiba tak apply plak kat dia....ada tukaq apa2 ka..?

keji...cacian...fitnah...angkuh...bla bla bla...da mmg jadi makanan depa...'lapaq' depa nanti kalau depa tak buat....

gilerrr biolll!

Anonymous said...

Beza antara Pas dan Umno -

PAS :
Bila ada selebriti masuk parti syurga ni je terus dilabel `Ustaz' dan diberi keistimewaan berceramah di mana2 walaupun dia seorang kaki lawak yg x tau dgn mendalam pun ajaran islam yg hak!!

Umno :
X plak dgr berita bila ada selebriti masuk umno dah leh digelar ustaz, atau dinaikkan pangkat jadi YB, atau dpt keistimewaan VVIP.

Untung beno selebriti masuk parti Pas, leh terus masuk syurga.

Powered by Blogger.