Sep 20, 2011

PAKAR DNA AKHIRNYA MENGAKU ANWAR LIWAT SAIFUL!!





Hari ini terciptalah sejarah setelah Pakar DNA yang didakwa Anwar mampu menyanggah tuduhan liwat beliau memperakui air mani boleh diperiksa atau dikenalpasti lebih dari 100 jam. Peguambela Anwar sebelum ini cuba memutarbelit fakta bahawa adalah tidak logik air mani yang ada di dalam dubur Saiful Bukhari boleh dikenalpasti pemiliknya jika melebihi 48 jam. Namun kenyataan Pakar DNA dari Australia iaitu Brian Mc Donald menafikan pandangan dan hujah Peguambela Ketua Pembangkang tersebut. Akan tetapi, Brian dikatakan terpinga2 apabila diasak soalan berkenaan pemilik DNA tersebut sehingga menyebabkan pihak peguambela cuba mencelah kerana gusar sasaran kebenaran pemilik air mani tersebut dibongkar. Tapi biasalah, pemimpin2 yang jilat tapak kaki Anwar akan terus memutarbelit. Paling teruk pun dikata Najib bayar. Itu sahaja hujah yang mampu diberikan. Terpulang. Kerana kebenaran pasti akan terserlah. Semoga Allah memberi kebenaran kepada Saiful Bukhari.





11 comments:

Afif Farhi said...

KANTOI Lagi... Yang paling penting, Anuwar ngan China Doll memang KANTOI... So, tak payahlah korang anggap Anuwar tu Malaikat... Dia manusia biasa... Yang penting dia kena mohon maaf secara terbuka kepada rakyat Malaysia...

http://in-tellact2all.blogspot.com/

Anonymous said...

Salam..tiada sesiapa pun di muka bumi ini boleh mengatasi kekuasaan ALLAH SWT. 'MALIKI YAU MIDDIN". kebenaran pasti terserlah walau setinggi mana pembohongan dilakukan. ALLAH MAHA MENGETAHUI. Kalau mereka yang membaca keliru, cuba rujuk kepada surah Ali Imran...

Anonymous said...

jeng

Anonymous said...

jeng

Anonymous said...

kata pakar? pakar apa?
putarbelit aja, kena asak kiri kanan depan belakang dah ubah cakap pulak. mat salleh ni nampak aja pandai tapi sebenarnya tak berapa nak pandai

Anonymous said...

Mc D pun dah dapat duit dia blah la. Anuwar nak kena sula ke bukan dia punya bontot.

Lagi pun duit upah tu pun duit Yahudi juga. Pusing pusing situ juga...

Mc D pun dah hilang akal.... Dah 3+2=5 panggil lah pakar mana pun tak boleh dah nak sanggah... Anuwar jer bodoh.

Tu lah. Kalau Anuwar ikut dan patuh ugama Islam tentu hal ni tak jadi. Senang sangat penyelesaiannya.

Anti Jumud said...

Aku rasala dia ni saja nak pekena anwar kali ni. Lagpiun dia bukan susah banya duit beb. Tngokla nanti jika pembelaan gagal mesti konco dan penjilat anwar kata yang pakar dna ni dh kena beli dengan kerajaan...

Anonymous said...

Nanti ada yg cakap..Mc Donald ni ketua cawangan UMNO mana ni? ekekeke

Anonymous said...

Nanti si pendet tua kutok mulut longkang mengaku wali akan royak " Ini semuo kerje UMNO...."..hahahahahaha

Anonymous said...

kata la pulak kang kejaan bagi taraf warganegara kat mc d ni....

Anonymous said...

dia tak nafikan..dia ckap ada jugak kes yang DNA boleh tahan smpai 100jam...tapi kes tu jarang berlaku..knapa nakkifra yang jarang bila yang selalu ada?...erm...makmal yang buat ujian DNA tu tak diiktiraf ISO knape tak siarkan dalam blog neh?...KANTOIIIIIIIIIIIII

Powered by Blogger.