Sep 6, 2011

MAT INDERA GANTI TUNKU ABDUL RAHMAN.. MELAYU BUKAN PERIBUMI MALAYSIA!!





Pejuang Negara bernama MAT Indera. Melayu CinDia taknak sebut nama Mat Sabu yang buta alam. Ini bukan isu dia. Dia kambing hitam je. Pergi mampus dengan dia. Sekarang ni isu yang timbul, setelah 61 tahun , kenapa sekarang baru timbul isu Sejarah Malaysia ye? Sudah bergenerasi rakyat menggunakan buku Sejarah Malaysia yang diikhtiraf, termasuklah totok2 PAS, DAP dan PKR yang tak sedar diri ini, kenapa baru sekarang perkara ini? Ok. Jangan terkejutlah. Bila mereka perintah Malaysia, tak ada nama Onn Jaafar. Tak ada nama Tunku Abdul Rahman. Ini semua kata mereka haram jadah mentah kedarah harta rakyat. Tengoklah perangai buruk totok2 Anwar ni. Sampaikan Sejarah Malaysia nak diubah. KDN oh KDN. Bila dikritik dimarahkan kita. Orang sampai nak ubah Sejarah Malaysia pun duduk diam lagi. Komunis pula tu. Lepas ni apa pula hendak dipertikai? Jangan terkejutlah. Mereka selepas ini akan cakap.. MELAYU bukan peribumi di Malaysia. Masa tu nak kata apa? Perang? Mampos anak bini kena bunuh. Blogger menulis jela. Jawab dakyah2 orang bodoh macam Mat Sabu ni. Apa motif orang Melayu bernama Mat Sabu ni pun aku tak tahu. Nak popular pe lagi. Dah popular da nama kau Mat Sabu. Kau buat lah khalwat sekali lagi. Lagi famous. Aku tolong lambung kau.






3 comments:

Anonymous said...

kau yg buta mat indera hero kami warga johor bahlul

Anonymous said...

hei anon sept 6 - warga johor tak pernah bahlul awak tu yang bahlul sebab buta sejarah

Anonymous said...

Mat Indera hero johor abah ko jilat pussy cina busuk... Kiyai Salleh hero johor!! Buta sejarah..

Powered by Blogger.