Sep 4, 2011

LATHEEFA KOYA GELAR JURUGAMBAR BERNAMA TV PEJUANG LEMBIK!!?





Hina.. Itu kerja PKR. Latheefa Koya semakin sundal mulutnya menghina kematian Jurugambar BernamaTV disifatkan 1 perbuatan yang melampau. Di mana maruah wanita bergelar Peguam yang sanggup memperkecil2 kan nilai perjuangan Arwah Faizun yang sanggup mengambil risiko nyawa menyertai misi ini? Adakah Latheefa dan kuli2 Anwar di dalam PKR mengambil tahu hal penderitaan masyarakat dunia? Dok jelajah dunia buruk2 kan nama Negara. Pulak tu, berlagak seolah2 diri seorang perwira, Pemimpin berjiwa rakyat, tipu 1 dunia. Pemimpin Negara kah ini? Latheefa, jaga sikit mulut kamu. Jangan dek kerana kemaruk mengejar populariti murahan politik, sehingga lupa bumi yang kamu pijak.



26 comments:

Anonymous said...

U sucks, La Koya...!!

Anonymous said...

Pompuan paling bodoh dalam dunia dia lah orang nye. Harap jer sekolah tinggi jadi peguam tapi bodoh dalam hal macam ni.
Saya beri contoh keaddan seperti dibawah:
1.Apakah bodoh seseorang petugas atau sukarelawan yang turun ke dalam gaung curam lalu terjatuh dan mati tertusuk duri kerana untuk menyelamatkan seorang bayi kecil, ibunya dan latifah bodoh ni yang terperangkap didalam gaung itu selama beberapa hari lalu?
2. Apakah bodoh seseorang petugas yang mati ditembak perompak bersenjata api yang cuba menyelamatkan si latifah bodoh tu kerana telah dijadikan tebusan apabila dia dirompak?

Tengok jer cara dia pakai tudung tak tutup rambut penuh. Ahli PAS mesti sokong & tahu neraka tempat pompuan macam ni tambah dengan mulut macam ni.. akan meminum air api di neraka nanti...

Anonymous said...

Hipokrit pakai tudung ala kadar jer lepas batuk kat tangga.

aku said...

setakat 'bersuara'...'bertindak'...bla bla bla...di negara Islam yang meletakkan Islam di tempat yang tertinggi....ditadbirurus oleh pemerintah yang ditunjangi oleh UMNO....boleh larr 'merepek'...'meraban'....'berdemo'...bla bla bla....

cuba keluar skit daripada sempadan negara ni....berani depa nak 'berbunyi'...? 'melangkah' pun boleh 'berpatah balik' duduk kat Malaysia untuk mendapatkan 'perlindungan'....bla bla bla...

sama ada depa terima atau tidak....arwah Noramfaizul Mohd Nor telah pun berada ditempat yang begitu istimewa dan tersendiri di mata pemimpin yang benar dan adil....juga pada rakyat majoriti.....

dan kini yang diperlukan oleh arwah adalah doa serta kebajikan anak2...isteri....dan keluarganya terjaga dan dibela.....

InsyaAllah apabila pemerintahan Malaysia ini masih lagi 'ditunjangi' UMNO...yang meletakkan agama Islam di tempat yang tertinggi....dan mempertahankan nya dengan apa keadaan sekalipun selagi diberikan mandat.....maka iringan doa sahaja yang diperlukan oleh arwah untuk berada di tempat istimewa di sisi Pencipta....Allah S.W.T....yang Maha Esa...

al-fatihah buat Noramfaizul Mohd Nor....semoga roh nya dicucuri rahmat dan mendapat redha Ilahi...

wallahu'alam...

Inai Merah said...

Aruah mengguna camera sebagai alat perjuangan bukan senjata.

Keberaniannya menrentasi sempadan perjuangan

Mereka ini gugur sebagai wira dalam ertikata membentang kebenaran.

Si Koya ini sungguh jijik lagi meloyakan bukan sahaja di kalangan manusia malah kaum haiwan sekali pun.

Anonymous said...

si koyak dah lama tak kena jilat si babi. nanti koyak rabak... diantara dua lobang..

Anonymous said...

bodoh punya loyar...mcm bos2 dia dalam pkr

Anonymous said...

menjadi lawyer tu ibarat sebelah kaki dh duduk dlm neraka tp kalau jd lawyer mcm ni aku rasa satu badan dh dlm neraka.

apa punya manusia la. islam ke perempuan ni? muka dah mcm yahudi satu type dgn khalid gereja.

kau hina dia kan koya... sekurangnya dia gugur sb dia jalankan tggungjwb, bertugas atas arahan dn dia rela. sekurangnya dia ada intergriti, berjuang hanya dgn kamera... kau berjuang dgn apa koya? apa yg kau juangkan? cuba kau list satu mende baik yg kau sumbang kat negara ni yg blh kami banggakan mcm mana kami bangga dgn sahabat kami allahyarham faizul ni?

sila jaga mulut kau koya... jgn hina sahabat kami yg dah tak ada. kalau kau depan aku koya masa ni, aku rela bg kau pelempang sampai semua gigi kau berterabur dan aku rela msk lokap... JAHANAM PUNYA PEREMPUAN!

Anonymous said...

Tak ada otak betul perempuan ni... dia sangka dia bagus sangat nak bagi pandangan dia yang sempit tu. tak pasal2 memalukan diri sendiri. Jaga sajelah diri sendiri jangan nak menyibuk.

Anonymous said...

Si latifah koya ni memang bangang, orang mati pun nak dipolitikkan . nak harapkan depa pi buat kerja mcm tu mmg tak blh harap/penakut. Nama saja peguam tp bangang mcm org tak ada pelajaran. Duduk dah selesa dlm negara tp tak tahu bersyukur dok asyik jilat apa yg anwar kata. Hang duduk la diam2 kerana apa yg keluar dari mulut puak hang pa la ni semuanya tak boleh pakai dan buat org bertambah benci. TAUBATLAH SEBELUM TERLAMBAT WAHAI PUAK2 BALACI ANWAR

Anonymous said...

mulut macam longkang!!!lau dia mati tengok..apa rasa keluarga dia lau ada yang cakap begitu??

rakab said...

Kesilapan bodoh yang kau buat ni...Tipah Koyak...ooooii !!

Takkan orang berlumba-lumba sokong parti engkau,..hanya kerana kutukan kau pada anggota pasukan Putra 1 Malaysia.

Tunjukkan simpati pada si mati,..bukan memperlekehkan.

SyedAbuSayyaf said...

ini tipah koyak sial anjing DAPig

Anonymous said...

dah keluar semua maki hamon, tak ada peluang aku,lembik ko kata, yang lembik kote laki ko tu pasal ko merapu supply tak cukup, ko berdarah mamak nafsu macam kuda tak cukup meroyan tak tentu pasal nampaknya.

Anonymous said...

Kurang ajar sungguh perempuan ini....berdoalah ko supaya tak jadi pontianak kalau mati nanti....sungguh buruk perangai. Ko ingat ko lawyer orang tak tau ker ko tu bangang...takat lawyer class ke tiga apa kes....

kakiwangi said...

pompuan ni barua............arwah pun dah takde...........tak payah ckp cam tu.........kalu die brani sgt..nape tak ikut skali misi tu.............

Anonymous said...

Minta ampunlah cepat2 tipah koya oiii..sebelum ajal menjemput ekau... Sesedap mulut longkang ekau ajo nak mengaibkan arwah... porahhh .. sok luso keturunan kau pulak orang keji lebih hino dari kata2 kau... Al-fatihah buat arwah.

Anonymous said...

dia ni kan asal keturunan sama ngan ambiga.. dasar keling

Anonymous said...

banyak cakap la plak dia ni.. anta la delegasi parti pakatan yang "berani Jihad" sangat tu ke sana.. tengok.. ade bran ke tak ??

Anonymous said...

Perasan tak..Muka latefa Koya ni macam muka pompuan Yahudi lah...cuba tengok hidung dia..dan cara dia pakai tudung..entah entah dia ni pengintip zionis apa...jangan main-main...hal cam ni boleh berlaku tau.
-:magnasyst

Anonymous said...

Dah banyak dah maki hamun rakyat kat barua Koya ni...

Aku mintak blogger Gelombang Rakyat cetak semua komen ni..,pastu pi hantar kat tangga umah barua ni...

Dia ingat dia tu cerdik sangat ker.. Dah lah bodoh.., ruper lak macam babi tanah yang kena rogol dek bapak monyet..!

Montok said...

muka tak stim langsung,,,,,

Anonymous said...

muka cam kimak........

Anonymous said...

sial la lu pempuan dia pergi jalankan kewajipan kau tahu mengata je ...sundal betul...

Anonymous said...

dapat si lateefa ni , aku rogol mulut dan lubang jubur dia !!

betina sial ,dah la muka tak cantik ..mulut bau longkang pula tu !!

Anonymous said...

bila la latefa keling ni mampus , sebelum kubur ..aku nak rogol mayat dia puas !

Powered by Blogger.