Sep 8, 2011

KABINET BATAL SISTEM BIOMETRI.. GANTI DAKWAT KEKAL!! - 'TERBAEEEKK.'





Sudah melampau.. Melampau da nie.... Akhbar Cina nampaknya semakin berani menyiarkan laporan keputusan Kabinet tanpa dikenalpasti kesahihannya. Isu komunis semakin mendapat perhatian. Lepas ni, jangan terkejut ada ramai Kumpulan Melayu turut menjulang dan mengikhtiraf Komunis sebagai Pejuang bersama menentang penjajah. Akhbar menjadi bahan politik. Guna akhbar Cina. Sejarah Negara bakal ditukar. Belum perintah Negara sudah memulakan mukadimah Sejarah Negara. Tunku bukan Bapa Kemerdekaan Negara. Wow.. Semakin open minded Kerajaan Malaysia yer. Ada yang kata KDN kena bertindak. Aku tanya KDN tu apa? Kementerian Dalam Negeri. Eh? Bukan da tak ada ke Kementerian tu? Dah dimansuhkan sekali dengan Kementerian Pembangunan Usahawan. TEPUK DADA.. Tanya Hati. Tanya Iman.






7 comments:

Anonymous said...

Orang dah pergi ke bulan, zaman I Pad..kita reverse gear pakai ink.

Anonymous said...

Malaysia tak mampu gun teknologi canggih lagi, sebab mentaliti politik dan demokrasi UMNO/BN masih bertaraf dunia ketiga..... pakai dakwat kekal lebih baik dari biometrik yang masih haru-biru...... otak UMNo/BN nih tak ada lain cari jalan nak tipu rakyat.... walaupun rakyat sekarang sudah semakin keluar dari mentaliti kelas ketiga.....!

Anonymous said...

bodoh mcm pengikut PAS dan sekutu dgn nya,,,,,,,he he he he...

Anonymous said...

Mana ada Dakwat yang kekal? Cat pun boleh dibasuh, inikan pula dakwat di kuku dan kulit manusia.. Akal mana letak?

Anonymous said...

aku nak tanya dakwat kekal tu boleh hilang tak kalau cuci dalam masa sehari.???
tolong jawap aku nak tau....

amirsp said...

anon Thursday, September 08, 2011
aku nak tanya dengan kamu..sapa yang beriya2 nak guna dakwat kekal...
adakah UMNO....????
komen jangan bagi orang nampak diri kamu tu bodoh...
rakyat yang kamu maksudkan keluar dari kelas ketiga tu sebenarnya masuk kelas auta pas yang bersekongkol denga kafir yang menentang islam..
aku percaya kalau dakwat kekal tak dapat dikeluarkan dlm masa sehari jawapnya ramai la orang islam sembahyang tak sah hari tu...

inilah yyang di sukai oleh kafir yang bersekongkol dgn pas
punyala bodoh........

Anonymous said...

yg banyak guna DAKWAT KEKAl ADALAHNEGARA2 MISKIN, namunTAK TELUS JUGA, apa terjadi pd p/r Afghan( hamid karzai menang besar, di India, di Sudan, dll. Org PAS yg sokong dakwat kekal tu kepala hotak zaman 70 an. tak ikut perkembangan teknologi langsung. Bodoh bangang punya puak alJub PAS

Powered by Blogger.