Sep 17, 2011

DEDAH.. VIDEO ANWAR & ESKAY NAIK LIF MENUJU KE BILIK CHINA DOLL!!







TAK.. Bukan. Video ini bagi memperkukuhkan lagi penipuan Anwar mengenai Video SEKS yang didedahkan sebelum ini. Rakaman ini dilihat Anwar sedang dalam perjalanan bersama Datuk Eskay memasuki lif menuju ke bilik beliau melakukan maksiat tersebut bersama China Doll. Dan di dalam Video ini, ianya terang2 menampilkan wajah dan fizikal Anwar pada ketika itu. Ramai yang mengatakan penayangan Video Seks Anwar itu mengaibkan masyarakat. Bagi Melayu CinDia, inilah sahaja caranya bagi menyedarkan golongan yang semakin taksub dengan pemimpin yang mengaku punyai akhlak dan moral yang tinggi. Nak bagi hint sahaja? Tayang video terang2 pun dia boleh nafikan. Inikan pula hendak bagi hint. Ingat semua. Anwar lebih teruk mengaibkan Perdana Menteri memfitnah sebagai pembunuh Altantuya sebagai bahan kempen PRU12. Anwar tidak kemukakan bukti jelas? Beliau pernah berkata ada gambar Najib bersama Altantuya. Mana gambar dia? Sehingga hari ini tiada gambar disertakan kepada umum. Yang ada itupun telah diedit dengan lebih mengaibkan. Video ini buat renungan kita bersama bagaimana PAS dan DAP yang tiap2 hari mencaci Pemimpin2 Negara, sehingga Dato' Onn Jaafar sendiri dihina, akan tetapi boleh mengangkat dan menjulang Anwar yang rendah moralnya. Bukan itu sahaja. Mampu melakonkan watak seolah2 berjiwa dan berakhlak mulia serta warak. Inilah sifat yang didakwa Mat Sabu menjadi hobi Anwar bagi mendapatkan pengaruh. Semoga video ini dapat menyedarkan masyarakat yang telah ditipu oleh Pemimpin ini.





10 comments:

Anonymous said...

ambo simpati betul dgn ustaz2 dlm pas trutama hadi rusiler dgn nicky ajis tu krn puak demo dah jd kapir selepas beriman, beriman pagi, kapir tghhari, beriman prg, kapir belah mlmnya...ish ish ish.....kasihan.

Anonymous said...

Carilah tuhan.... carilah ajarannya.... mengapa tiada kau terima saja hukum hudud zina.... dan hukum fitnah qazaf? ......... semoga Allah menentukan hukumannya .................

Anonymous said...

I dont think so bro....kurang cerdik pembikinan video ni..only penipu, perasuah, dan yang sewaktu dgnnya percaya ini semua...apa nak jadi pada melayu!

Anonymous said...

I wonder why the video taken inside the hotel room is in Black & White?

Anonymous said...

mudah..kenapa gelap..dengan mengunakan kemera infrared baru la bole nampak..jika menggunakan kemera colour..gambar tidak akan nampak langsang..tak percaya try pada kamera hp ...tp lau da memang penyokong tegar al juburi...apa pon kebenaran tetap di katakan konspirasi..eheheh

Anonymous said...

memang benar dalam quran ada tertulis fitnah itu lebih dahsyat dari membunoh...

Anonymous said...

Anon monday sept 19

I wonder why the video taken inside the hotel room is in Black & White?

---------------------------------------------------------------------
Because there is no light in the room. It was taken in total darkness with a special sofisticated camera. It will appear in black & white only. Ada faham?

Penentang Zina dan liwat said...

kepada yg ckp "fitnah akhir zaman, fitnah lebih dasyat dri membunuh"... kalu fitnah, nak bukti kn pun susah. contohnye fitnah kes altantuya. Dok main fitnah..bukti pun kabur. Dok main percaya khabar angin.

Anonymous said...

Perhatikan wajahnya, air mukanya, perwatakkan, kelakuannya, percakapannya, tindakannya semuanya ada ciri-ciri orang munafik. Apabila bercakap ianya berbohong, apabila diberi amanah ianya akan menyeleweng, apabila diberi kepercayaan ianya akan khianat, inilah ciri2 yang ada pada Anwar Bin Ibrahim.

Inai Merah said...

Awat hangpa ingat Anwar tu baguih sangat tak pernah cakap bohong.

Tak pernah langsung buat fitnah.

Pada hangpa kalau orang tu pandai cakap, lenggok kiri lenggok kanan putaq sini putaq sana, hangpa kira dia tu cukup hebat. Porahhh !!!

Andai kalau dia gagap, agak-agaknya lah hebat tak dia.

Kalau ditakdirkan Allah swt menarik balik suara yang dipinjamkan untuk dia macam mana agaknya dia.

Macam mana pula pecacai-pecacai dan juak-juak yang menyanjung dia hingga tahap maksum.

Cukuplah selama ini pun rakyat tidak lah sampai kebuloq, yang dok mencaci hina tak lah bercawat kesana kemari.

Boleh layar internet, FB, twit siap dapat maki hamun kerajaan lagi.

Kemudahan semua ini bukannya usaha Pakatan Pembangkang pun.

Tapi apakan daya memang tak tau malu macam Bos depa juga.

Tayang kote sana sini. Bukan saja tak bercawat bogel terus. Sebab tulah juak-juak ni dok kata kerajaan zalim kerana orang-orang depa masih ada yang berbogel.

Wassallam...

Powered by Blogger.