Sep 24, 2011

CERITA 2 PELACUR THAI B'SAMA ANWAR DISAHKAN JOHARI ABDUL!!?







VIDEO pendedahan terbaru yang mencabar status moral Anwar melalui aksi hubungan seks beliau bersama 2 wanita thailand diceritakan bekas sahabat Anwar Dato' Eskay. Ini didedahkan oleh blogger RBF dan disokong oleh beberapa otai blogger.

Apa yang pasti tarikh 12 dan 13 Januari 2011 menjadi misteri dan tanda tanya buat beberapa individu yang hampir dengan Anwar termasuklah isteri beliau sendiri Wan Azizah.

Sebenarnya pihak yang diberi amanah untuk mendedahkan perilaku sebenar moral Anwar ini memberi peluang kepada Ketua Pembangkang tersebut untuk mengatur strategi agar menampakkan kekeliruan status lokasi Anwar sebenar pada 2 hari tersebut.

Ini kerana Video itu hanya sekadar dipamerkan dalam beberapa saat selepas pendedahan Anwar bersama Dato' Eskay dilihat memasuki lif sebelum tiba di bilik tempat Anwar dikatakan melakukan aksi seks bersama China Doll.

Anwar dan beberapa kuncu2 beliau yang semakin berkurangan ini sedang bersungguh2 memperjelaskan kepada rakyat lokasi sebenar beliau pada 2 tarikh ini agar ianya dilihat bercanggah dengan waktu dan tarikh Video Seks ini didedahkan.

Mungkin perana Johari Abdul bakal dicantas orang lain. Kerana strategi Video Seks pertama yang cuba dipesongkan Johari, memakan diri.

Persoalannya, adakah rakyat masih percaya? Atau tidak percaya? Atau tidak mengambil tahu langsung hal ini? Ingat, Anwar sendiri kata Moral seseorang Pemimpin amat penting untuk dijulang sebagai Ketua Negara. Anwar tidak akan memberi contoh buruk beliau. Akan tetapi Najib dijadikan sasaran.

Tanpa sebarang bukti jelas, Anwar di setiap sessi ceramah beliau sejak Kempen PRU12 cuba memperjelaskan perilaku Najib yang katanya amak jelak. Anwar mengatur ayat yang amat 'cantik' mengaitkan Najib dengan pembunuhan Altantuya.

Apa buktinya? Gambar. Namun sehingga kini tiada gambar didedahkan Najib bersama Altantuya. Kenapa masih ada yang percaya walaupun semakin berkurangan?

Kerana orang yang menyebut itu adalah Anwar Ibrahim. "Everytime you're say it;s just like a gold come out from your mouth." Namun, bagi mereka yang dahulu mendakwa Anwar sedemikian, kini memakan diri.

Apabila Video ini didedahkan, sekurang2 nya ianya bukan didedahkan Najib. Akan tetapi daripada sahabat karibnya sendiri yang dinafikan beliau.

Sekurang2 nya, ada Video bukti yang mengiyakan dakwaan Dato' Eskay walaupun cuba dinafikan status individu di dalam Video tersebut. Anwar?

Ya, Anwar bijak berbicara. Anwar bijak memukau penonton sehingga ternganga melihat pemidato handalannya. Anwar bijak bercakap.

Namun, bak kata PAS terhadap Anwar 1 ketika dahulu, Setiap percakapan Anwar, setiap janji Anwar, merupakan Malapetaka?






3 comments:

Anonymous said...

video kat thailand tu video anwar nutuh jubo jantan. hahaha....

Anonymous said...

Tu bukan Anwar.....ada orang menyerupai Anwar tuuu.....kalau tanya Anwar dia akan jawab tengah....TWEEEEEETTTT(dengan pelacur) .Kesian bini dia dapat kepala kotor lagi menjijikkan.

Anonymous said...

Johari Abdul ini semasa di hadapan kamera gelak mengekek, bila berhadapan dengan si Anu semuanya yes sir.

Tak kan video ni pun nak pengesahan dari di Johari tu lagi.

Kalau nak ambil pengesahan darinya aku rasa dia akan geledah dahulu di hadapannya ada kandid kamera dak ka?
Kalau tidak dia akan terkantoi kali kedua.

warga sebelum merdeka

Powered by Blogger.