Aug 27, 2011

WARTAWAN BERJAYA TERJAH RAFIDAH AZIZ.. I WILL BACK SHAHRIZAT!!?





Rafidah Aziz.. Tokoh wanita yang pernah menggegar dunia Politik UMNO dengan sifat ketegasan beliau. Antara tokoh paling lama menceburi bidang politik dan berjawatan dalam barisan Kabinet Kerajaan Malaysia. Sejak beliau tewas mempertahankan jawatan Ketua Wanita UMNO Malaysia yang lalu, Rafidah diam membisu. Ada yang kata beliau merajuk? Bawa haluan sendiri. Memencilkan diri dari sebarang liputan media. Banyak spekulasi. Betul atau tidak, dalam politik itu semua tidak penting. Yang penting serang dulu. Agendadaily nampaknya berjaya menerjah wanita besi ini bagi mengetahui perkembangan semasa beliau yang kini sekadar berjawatan Ahli Parlimen Kuala Kangsar. KLIK DI SINI untuk paparan temubual eksklusif bersama Rafidah Aziz. Walaupun kita tidak dapat melupakan konflik yang berlaku di antara Rafidah dan Shahrizat 1 ketika dahulu, Melayu CinDia amat yakin, beliau seorang wanita yang profesional. Rafidah tetap hebat.




7 comments:

Anonymous said...

hahahahaha Melayu Umngok dah tak ada pemimpin lain lagi melainkan **** kalau tak ada bagi ler kat bangla yg di beri i/c tu buat jadi pemimpim atau pon indon yg cuci baju ko tu....kesian parti tupperware di penghujung hayat.....

Anonymous said...

hahaha...kira bagus punya komen la anon atas ni...sama la dengan parti hang yang pilih Mat LEMbu jd TP...jd parti penyalak di penghujung hayat...

Anonymous said...

Wahai si anon yang kurang bijak kat atas tu, janganlah suka nak hina orang bangla ke indon ke, kalau mereka tu berakhlak mulia, Allah lagi mengasihani. Dunia ini milik Allah tak kira bangsa walaupun warna kulit. Buat-buatlah baik dan bertaubat, cari jalan yang benar dan jangan sertai jalan orang sesat yang pasti merugikan kita, baik dunia mahupun akhirat. Slamat berpuasa dan
Berhari Raya dalam Iman dan Takwa.

Anonymous said...

org2 pkr dn pas diorang ni sebenarnya sakit jiwa mentel problem ada litar pintas klu kat tanjung rambutan rawatan guna karen...tapi klu dpt kat aku laa...hehhe aku bagi rentong terus

Anonymous said...

Woi Anon paling atas, elok kamu letakan cermin sebesar 42inci (HD atau 3G) depan muka bangsat kamu sebelum kamu menghina manusia lain.

Anonymous said...

Bodoh betul Anon 1st post paling diatas. Dia tak sedar yang bangla dikutuknye sama taraf macam orang2 tang dia sokong selama ni; Geng 71 Wan Azizah, Azmin, Zuraida, Saifudin dan Badrul

Anonymous said...

geng 71 membawa maksud dilahirkan diluar negara selain malaysia..bkn apapun klu dh keturunan kita asal msia maka tak kira la 71 ke berapanya..bro..no politik yek dg no ic kkk..

Powered by Blogger.