Aug 7, 2011

SULIT @MEETING PAS.. KHALID SAMAD CABAR HADI AWANG PECAT HASAN ALI!!





Politik Negara kian sundal. PAS semakin haru biru apabila maruah Perjuangan mereka dicabar sekali lagi dari puak DAP. Ini menyebabkan Hasan Ali tampil sekali lagi memberi tegasan akan mempertahankan kenyataan beliau membela tindakan JAIS. Agaknya PAS lupa ramai di kalangan Pemimpin2 mereka lahir sebagai seorang tokoh terkemuka ketika bekerja dengan JAIS. Khalid Gereja kerjanya batu api. Hasrat dan impian beliau untuk gulingkan Hasan Ali bakal menjadi kenyataan. Hanya menunggu lampu hijau dari Presiden Hadi Awang. Apa susah.. Guna sahaja kuasa VETO Anwar Ibrahim. Kalau dulu isu Kerajaan Perpaduan boleh diugut, takkan sekarang tak boleh. Hasan Ali banyak jasa pada Pakatan Selangor. Jikalau dipecat manusia ini, umpama tiada lagi aura PAS di Selangor. Beliau adalah pemegang amanat Arwah Fadzil Noor yang tidak gentar dengan anasir2 luar terus mempertahankan perjuangan PAS. Sampaikan DAP tak tahan keluar dari Barisan Alternatif (BA). Apabila DAJAL ANWAR keluar dari Penjara. Semuanya berubah. Ahli2 PAS mesti sedar akan kepincangan ini. Jangan dok ego dengan sujud pada Pemimpin2 yanf semakin rosak di dalam PAS.





7 comments:

Anonymous said...

Luah mati emak, telan mati bapa. Amik ko...sokong lagi pluralisme Anwar Ibrahim 'Allah untuk semua ugama'.

Cabaran bulan puasa untuk pakatan yang menyanjung peliwat tua.

Anonymous said...

pergolakan politik pas sundal...

Anonymous said...

PAS tipu.Dulu kata nak buat negara Islam.Kini pembela pada gereja.Takut pada DAP.Dulu memebangun bersama ulamak.Kini membangun bewrsama Kapal Singk.

PemikirpolitikJerantut said...

Mohon Link Tuan,
http://pemikirpolitikjerantut.blogspot.com/

Anonymous said...

Serbu Tempat Ibadat: Masjid/ gereja/ kuil/ dll...... mestilah hati2 supaya fitnah dihapuskan.... Niat yang baik tu perlu dilakukan secara yang baik, berhikmah dan sesuai dengan waqi' semasa ...... dahulukan tindakan shadul zaraei...prevention approach... ingatlah hasan... "kebodohan & kegopohan menghapus kebaikan & kebenaran" ...... langkah sumbang.. dek ego hebat @ syok sendiri... itu ...budaya politik umno.. cari glamour diri sendiri.. hehe

Anonymous said...

Apa nak heran, PAS bukannya parti Islam pun, sesungguhnya Pas BUKAN Islam dan Islam Bukan Pas. Bahkan kalau ingat nak masuk syurga jadi ahli Pas maka anda adalah diantara orang yang paling awal masu neraka.
Tolonglah siapa saja yang boleh bagi satu je sebab kalau Hadi Awang hari tu kojol kena gas ke, lemah jantung ke atau dipijak masa demo Bersih Allah nak masukan mamat tu dalam syurga....cuba tanya apakah perjuangan dia pada hari itu!

Anonymous said...

bila balaci2 umno ni nak "serbu" .. bini2 mentri umno n betina2 melayu yang tak tau tutup aurat tu.... tak akan pemimpin pembela islam tak tau ajar anak bini? ... rakyat dok gelak tengok lawak sandiwara umno masakini ### .... kakakaka.. apakah umno diakhir hayatnya??????....

Powered by Blogger.