Aug 4, 2011

'SAYA ULAMAK.. TIAP KALI SAYA M'CARUT SAYA DAPAT PAHALA!!' - NIK AZIZ.





Baru kelmarin Diktator PAS, Nik Aziz Nik Mat menasihatkan umat Islam agar banyakkan beramal di bulan puasa, tidak bercakap kasar atau caci maki, banyakkan bersabar dan terima kritikan dan cacian orang dengan beristighfar. Alih2 hari ini mencarut pulak. MP Bayan Baru baru cakap sikit je pasal pertemuan Nik Aziz dengan Ku Li, terus dimaki Zahrain sebagai SAMPAH. Tok GURU jenis apa ni? Bila bercakap dengan orang, macam2 gelaran kotor diberi. Ahli Parlimen yang dipilih oleh Anwar 1 ketika dahulu dikatakan sampah. Ish3... Melayu CinDia rasa Anwar pun terasa kot. Sebab Anwar yang pilih Zahrain bertanding di Parlimen tersebut pada PRU 12. Nik Aziz dalam pada itu dengan nada berang mendakwa orang macam Zahrain ni tak layak berdebat dengan dia. Level rendah. Tak setaraf. Berlagak kononnya Ulama' Pewaris Nabi. Tapi di bulan Ramadhan nasihat orang suruh bersabar, MB Kelantan ni bukan setakat hilang sabar, sempat mencarut lagi dengan pihak musuh. ADOI!! Makin rosak orang2 PAS ni. Tapi cakap lah kat totok2 Nik Aziz ni, tak guna. Kemaruk sangat nak masuk syurga. Itu janji Nik Aziz kan? Lepas ni mencarut la sampai bisu mulut tu. Awak pakaian punyalah hebat berserban berjubah. OVER Confident sangat masuk syurga. Tu sampai jadi macam tu.




10 comments:

Pewaris Wasiat said...

Ulamak banyak jenis Ulamak...Ni Ulamak yang akan memimpin Umat berbondong-bondong ke NERAKA...Jap lagi dia mati kejung laaa....mata terbelalak keatas....!!!

Tok Mudin said...

..sabar..sabar..banyak2 sabar wahai tok guru yg hebat dan berdarjah tinggi..hormatilah bulan Ramaddan walau tidak kepada manusia lain yg rata hina dina dan berdarjat rendah..semoga tok guru tidak terlanjur jadi riak dan ujub dgn kehebatan diri sendiri yg ditaksubi oleh juak2 PAS.....

Anonymous said...

kekadang aku kesian dengan manusia pencaci2 ulamak ni,(ilmu agama takde) kau dengar betul2 ke yang TGNA tu memencarut..atau kau dengar dari orang lain...jangan buat fitnah. minta maaf cepat2 ye,aku dulu ada sekolah..salah satu antara dosa besar ialah memfitnah..

Anonymous said...

Buat malu orang yang benar-benar bersarban & berjubah dgn niat beribadah tetapi tiada niat berpolitik walau sedikit pun lah org tua
ni

Anonymous said...

Zahrain bukan minta berdebat dia minta Nik Aziz keluarkan kenyataan melalui media. tu saja. Ni sampai nak maki orang kenapa. Sebiji macam anwar .

Si Madagil said...

bersatu kita tegu, berpecah kita roboh

Anonymous said...

Kalau Ularmak PAS dan bahlul2 PAS berpuasa, sekadar menahan lapar dan dahaga saja,tak de pahala.

Anonymous said...

lakhnatlah kau tua kutuk wali selipar N.ajis..celakalah kau..celakah kau..celakalah kau..perosak perpaduan ummah..kaulah wakil dajal di Malaysia ni..lakhnatlah kau..lakhnatlah kau..lakhnatlah kau..

Anonymous said...

"lakhnatlah kau tua kutuk wali selipar N.ajis..celakalah kau..celakah kau..celakalah kau..perosak perpaduan ummah..kaulah wakil dajal di Malaysia ni..lakhnatlah kau..lakhnatlah kau..lakhnatlah kau.."

Ape lah....ko yg mencarut n maki hamun....tak pose ke.....? hahahaha

Anonymous said...

Buat sesiapa yang rapat dgn N Ajis ni memang dah tahu perangai panas baran & gedebe si alamak ni. Maki carut memang biasa setiap kali dia naik angin.

Biasalah Pas- Al Halalku Wal Haram mu.

Powered by Blogger.