Aug 2, 2011

"SAYA PENGSAN.." NIK AZIZ KATA WAJIB SUHARDI MENIPU DEMI ISLAM!!





Masih lagi hendak menipu? Pulak tu? Bulan Ramadhan ini jugalah bulan yang menjadi saksi penipuan yang boleh merosakkan minda masyarakat Malaysia secara amnya. Suhardi sememangnya lupa akan perjuangan yang didokong beliau diperalat oleh suku sakat Manusia yang bakal memusnahkan keamanan Negara. Ianya semata2 kerana kuasa Anwar dan kuncu2 nya menakluki Negara dengan cara halus lagi kotor. Suhardi yang telah membuat kenyataan polis mengatakan beliau sekadar pengsan akibat terbau gas pemedih mata dan telahpun sedarkan diri ketika berada di Hospital Tung Shin dan terus pulang ke rumah. AMBOI!! Siapa ajar menipu di bulan puasa ni? Nik Aziz ka? Habis tu? Yang petang terpekik terlalak dekat lokasi yang sama tu siapa? Hantu Suhardi kaaa? Tengahari pengsan lepas tu kata balik rumah. Petang tiba2 timbul balik. Heh? Sudahlah tu. Jangan hendak menutup penipuan kamu di bulan yang mulia ini. Takut nanti dipanah petir baru hendak insaf. Ini kalau ada juga yang percaya tak tahulah. Video di bawah terang2 menunjukkan lakonan hebat Suhardi dan gambar2 beliau digunakan Pembangkang sebagai individu yang telah meninggal dunia semasa hari kejadian. Setelah Media Pro Kerajaan membongkar penipuan ini, dipusing pula kata Suhardi pengsan, tak mati. Kang mati betul2, tak sempat bertaubat. Ooooo.. Lupa.. Jumpa Nik Aziz boleh cuci dosa ya. Jawapan penipuan Suhardi yang diupah Anwar dan kuncu2 nya ada di dalam VIDEO di bawah. Tengok betul2.






13 comments:

Anonymous said...

cuba perhati betul2..masa suhardi di usung masuk ke dalam kereta polis, di situ terlihat kelibat budak gemok yg membuat provokasi semasa dato seri najib melawat pasar seni..

Anonymous said...

Mna ada org yg pengsan sampai menggelupur mcm org nk mati yg byk tanggung dosa.. 20 tahun aku keja kt Emergency department ni baru 1st time nmpk org pengsan dgn gaya mcm nie..

Anonymous said...

Dunia & 28 juta rakyat malaysia telah ditipu oleh pemfitnah internet dan kuncu-kuncu penyokong tunjuk perasaan Bersih 2.0 untuk memburukan kerajaan Malaysia.
Yang meninggal dunia sebenarnya adalah orang lain tapi media pro pembankang telah menipu dan mereka fakta-fakta. Info internet mereka sudah tidak boleh di percayai langsung.
Dulu percaya bulat-bulat. Sekarang dah tak percaya langsung. Semua terbitan berita tipu. Tak ada kredibiliti langsung sebagai wartawan.

Anonymous said...

Nik Ajis kata wajib tipu kerna islam! Ya lah agama Islam Nik Ajis wajib menipu tetapi Agama Nabi Muhamad SAW memang tak boleh tipu!

Anonymous said...

ko keje A+E mana.? Cuba ko sesak nafas, masa tu tgan ko terikat.. mcm bahlul je ckap..

Anonymous said...

Eloknya si pendusta ni mati esok lusa sebiji macam yang dilakonkan nya tu..silap2 haribulan akan ada orang yang kencing atas kubur dia

Anonymous said...

cuba lihat tangan nya waktu di usung masuk kereta polis.... jari kedua tangan nya terbuka, mana ada orang pengsan jari tangan terbuka ??? , memang dasar penipu...... ini ajaran islam ke? Nik Aziz yg ajar??

Anonymous said...

isy mmg penipu la..ya allah...Kau tunjuk la kebenaran (wp dah bnyk yg Kau tunjukkan)...mati menggelupur..kalau tangan terikat sekali pon takan nak mati/pengsan mcm ayam kena sembelih....mmg nampak sgt...patut pijak ja perut nak tgk dia bangun dak...atau londeh ja seluar tunjukkan anu dia..kot malu kot...bodohnya...kalau aku ada situ nak ja aku simbah dgn air...kasik mati lemas pulak...dah nak mampos sgt.....**sanggup MEMBODOHKAN DIRI demi mengikut yg BODOH dan menyokong siBODOH

Anonymous said...

sedarlah umat2 haramjadah PAS aljuburi.

KALIAN PASTILAH JELMAAN SYAITAN LAKNATULLAH.


ISLAM APA AMALAN KALIAN.
AMALAN MUNAFIK ASAS PERJUANGAN SYAITAN2 INI

Anonymous said...

orang tua tu mampus cepat lg bagus!!! pukimak ko orang tua kutuk!

hangkedee said...

Aku pernah tenguk orang macam ini kena GILA BABI/SAWAN BABI

Anonymous said...

Aku pernah tenguk orang menngelupur macam ini tapi bukan gila babi/ sawan babi tetapi betul-betul BABI.

Anonymous said...

ikutla ulamak setan angtu..tipu manusia idup2..mamang babi la ang suhardi

Powered by Blogger.