Aug 27, 2011

"PEJUANG BUKIT KEPONG ITU PALSU.. KOMUNIS PEJUANG SEBENAR" - MAT SABU.










9 comments:

Anonymous said...

APE YG LAHABAU NI MERAPU DAHHH...

Anonymous said...

Jgn dilayan cakap orang yang hilang akal mcm dia ni. Cukuplah sekadar menjadi mikrofon DAP je.

Anonymous said...

Kau ni mat Sabu....Ko belajar Institut Teknologi Mara pun tak habis..... nak cakap pasal sejarah...dah le tu..sabu.

Anonymous said...

Rupanya Mat Sabu mengaku dia tidak ingat ( hilang ingatan : gila ?) masa dia menuturkan kata-kata ini. Kalau pemimpin PAS mengaku mcm tu maknabya pengikutnya lebih teruk lagi. Kalau Cujgu kencing berdiri, anak muridnya akan kencing berlari. PAS sesuai untuk menjadi parti yang mengumpulkan pengikut yang gila dan hilang kewarasannya.

Anonymous said...

Rupanya Mat Sabu mengaku dia tidak ingat ( hilang ingatan : gila ?) masa dia menuturkan kata-kata ini. Kalau pemimpin PAS mengaku mcm tu maknanya pengikutnya lebih teruk lagi. Kalau Cikgu kencing berdiri, anak muridnya akan kencing berlari. PAS sesuai untuk menjadi parti yang mengumpulkan pengikut yang gila dan hilang kewarasannya.

Anonymous said...

Tak sangka rupanya Mat Sabu ni hilang ingatan...... nyesal dgr ceramahnya selama ini.

Anonymous said...

Begitu mahalnya harga ISA dibawah Menteri keris ...... apa ditunggu lagi. Tangkap aje lah si Sabu yang hilang ingatan ini sebelum amukan yg lebih gila lagi.

Anonymous said...

Syiah .. komunis .... syiah ... komunis ... syiah ... komunis ... syiah ... komunis . ( susah jgk nak buat pilihan untuk pilih dasar baru PAS ini)

Anonymous said...

Mat Sabu tu dag hilang ingatan , kira dengat kata lain dia dah gila, kalau orang gila kita hantar aje lah ke Hospital gila Tg.Rambutan atau hospital Permai Tampoi.bagi lah dia cakap lah sorang sorang kat dalam tu.

Powered by Blogger.