Aug 27, 2011

PAS BERDOA MAHATHIR DILAKNAT DI BULAN RAMADHAN!!






SALAM RAMADHAN AL MUBARAK...






17 comments:

kluangman said...

Setakat PRU13, jika pembangkang masih mengekalkan kuasa di 4 negeri dah kira cukup bagus.

Tetapi PP dan Selangor dilihat goyah dengan asakan UMNO.

Ertinya ramai di kalangan pembangkang yang lebih awal mampush sebelum Tun.

wallahua'alam

Anonymous said...

kalau diikut umur, andainya cekdet pergi dahulu, itu lumrah tapi amat malang kalau KIRI MIE yg mampos dulu..
lagi bagus kalau PKR turut mampos terkubur

Anonymous said...

kalau diikut umur, andainya cekdet pergi dahulu, itu lumrah tapi amat malang kalau KIRI MIE yg mampos dulu..
lagi bagus kalau PKR turut mampos terkubur

Anonymous said...

aku kalau kalau orang nak pungpang pasal politik, aku lebih pada tgk je.. nak komen lebih2 memang malas.
tapi kalau orang dok hentam lebih2 kat che'det mmg aku sakit hati.

si KIRI MIE mmg mulut macam tong taik.. suke2 nak ckap cmtu.. aku harap kau yang mampos dulu!!

Anonymous said...

selalunya kalau doakan buruk orang lain akan balik kepada kita. aku dapat rasakan si kiri mie akan mampus dengan kehinaan

red said...

takut sungguuh pembangkang dgn Tun Mahathir ye??? walaupon Tun dah pencen, mereka tetap menyerang Tun... Kesimpulannya, Tun mmg hebat

Anonymous said...

Aku rase BAPAK si Kiri Mie ni mampos dulu....

Iylia H said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

gambar tu tak seteruk gambar ni lagi;

http://www.mypicx.com/uploadimg/1614313705_08272011_1.jpg

Anonymous said...

Itu adalah tanda-tanda Tun Mahathir sudah sukses dalam kerjayanya, dan telah menjadi idola mereka, di saat Tun berbahagia kehidupan harian juga dapat tidur dengan lena, mereka pula tidak boleh tidur, siang dan malam terus ingat-ingat pada mahathir, kesian kan.. menderita mereka itu.

Iylia H said...

jasa Tun M takkan pernah dilupakan

BajingAlas said...

Pada firasat gua.si KIRI MIE yg akan mampus dulu sebelum Tun M.
Lihat saja dari ayat 'buang tebiat' dia tu...
entah2 dia akan mampus bwh lori taik kot....

Afif Farhi said...

Kiri Mie bangan tahap dewa... Woi!!! Kalau Pakatan Rakyat menang... Jaga2 lu punya belakang... Nanti kena sebat jgak... Hahaha...

..... said...

kita sama2 doakan tun sihat dan selamat dunia akhirat amin

anti bohmau said...

Tun satu2nya pemimpin diktator yg turun dari kerusi pemerintahan dgn jayanya!!!

ini yg dia worang tak bley tahan ni..asyik sakit hati dgn kebijaksanaan Tun!

orang2 yg mengutuk kediktatorannya masih lagi berdiktator hebat, tak boleh dikritik langsung..neraka la jawabnya jika mengkritik pemimpin2 mrk!!!

Anonymous said...

PAS berdoa yg buruk akan kena balik kat diorg...sedangkan Tun sihat walafiat lagi.. :)

Anonymous said...

Tun pasti tergelak kalaudia membaca komen kiri mie ni... Adakah PAS & DAP sudah lupa apakah sebab berlaku nya peristiwa 13 Mei? Hahahaha.....

Semua mesti bacalah buku "Peristiwa 13 Mei" oleh Leon Camber yang telah mengupas punca DAP & PAS sehingga berlaku peritiwa pahit dalam sejarah itu.... Barulah boleh fikir nak memerintah negara.

Powered by Blogger.