Aug 15, 2011

KAK WAN MENGAMUK DALAM KANDANG MAHKAMAH.. AKUI ANWAR PELIWAT!!?





Melayu CinDia tabik spring dengan Kumpulan yang menggelar diri mereka Gerakan Anti Liwat yang memberanikan diri menganjurkan perhimpunan di luar mahkamah hari ini. Tatkala Anwar hadir hari ini dengan ketidaktentuan untuk menangguhkan kes liwat beliau, kehadiran kumpulan besar pendesak akan lebih memberi tekanan terhadap isteri beliau, Wan Azizah yang semakin buntu untuk membela suaminya yang merupakan seorang peliwat. Melayu CinDia mendoakan agar Saiful Bukhari diberi pembelaan setelah tertipu dengan bekas bos beliau.





18 comments:

Anonymous said...

fitnah!..fitnah!..fitnah! lagi..di bulan puasa yg mulia ini..kamu tak takut hukum Allah lagi ker...wahai manusia..gelombang rakyat

Anonymous said...

ooo...fitnah ke mcm tu.. dah tonggek ke kat anuwar ko nie..bodoh bangang la ko nie..betol la tahap aljubury..

Anonymous said...

tuduh fitnah senang..buktikan!sanggup kamu bersumpah junjung al quran dalam mesjid kata anwar tak buat benda keji hina tu? ada berani ka? ada teloq ka cakap tak serupa bikin..pondan bacul!

Anonymous said...

Peliwat, go to hell lah u...

Anonymous said...

Bangang piang la sapa yang kata fitnah tu... buat la sumpah laknat kat masjid untuk menghilangkan kesangsian macam Saiful buat tu....ni duk berdolak dalih macam....ada juga orang percaya orang macam anwar ni yer....pastu kata plak kita memfitnah....ish..ish...ish...dah hilang akal apaa

Anonymous said...

betul...betul...kalau ada teloq suruh anwar ibrahim p junjung alquran.....buat macam saiful tu....

Anonymous said...

nampak gaya macam orang2 yang sama je komen.. wakakaka

Timbang Adil said...

Jika Anuar xberslh nape takut?Brpe ramai alim ulamak n penyokong yg solat hajat mohon pd Allah tunjukkan anuar tidak bersalah tp Allah makin menunjukkan yg Anuar berslh.Satu persatu kelakuan buruk beliau yg terbongkar..xkn satu pon doa penyokong anuar yg tuhan xmakbulkan?sendiri xblh fikir ke?Opps..otak bubuh kt lutut mcmana penyokong anuar blh berfkr secara rasional...

Anonymous said...

Ya Allah ya Tuhan ku..kau buka lah pintu hati mereka2 yang memfitnah..mencaci memaki..dan sesat lagi menyesatkan ini kemblaik kepangkal jalan..ampunkan lah dosa mereka kerana kebodohan dan kebebalan mereka. Sesungguh nya..pembalasan yang mereka harapkan itu ada lah hak mutlak mu jua ya Allah..samada pembalasan didunia atau kau tunda diakhirat nanti jua hak mu ya Allah..sedar lah wahai manusia2 yang memfitnah sebelum terlambat dan menyesal selama nya nanti di akhirat kelak..amin

Anonymous said...

selama ini saya tak kisah pasal politik..tak sokong mana2 pihak pun..secara tak sengaja buka lah blog2 politik..blog penyokong kerajaan dan blog pembangkang. Apa yang saya dapat simpulkan, blog kerajaan penoh dengan kata2 lucah, maki hamun..tetapi blog pembangkang lebih berhemah tulisan nya. Nyatalah pemikiran penulis blog pembangkang lebih educated berbanding dengan penulis blog penyokong kerajaan yang nampak tak cerdik. sekarang saya tahu dah siapa yang benar dan siapa yang salah..Anda fikir lah sendiri..ok

Anonymous said...

huhu baik sgt la tu...aku pon tak berapa bekenan dgn bahasa bloger kerajaan nih ...tapi kadag2 bila difikir fikir...memang layak pun digelar mcm tu pengkhiyanat bangsa tali barut yahudi sekutu madusi...patut dipancung jer kepala diorang ni habis cerita

DIR said...

Kepada:-
Anonymous says:
Friday, August 19, 2011
selama ini saya tak kisah pasal politik..tak sokong mana2 pihak pun
-Tuan,saya nak tahu selama ni awak kata kata kata kesat dari blog sokong kerajaan, cuba semak baik baik, dari bacaan saya blog pembangkang(pakatan)lah yg lagi celupar dgn keizinan Tok Nik utk memaki dgn di katanya Allah juga memaki(ini lah ajaran Nik Aziz)naguzubillah!

leekonu said...

tanggoh tonggeng tanggoh tonggeng hai tonggang langang kapal aku nak sink ni

Anonymous said...

sebagai seorang Islam, saya rasa malu muslim bertelagah sesama sendiri, sudah2lah mengeluarkan kata2 yg kesat hanya kerana mengikut hawa nafsu yang membabi buta, bak kata pepatah 'rosak santan kerana pulut, rosak badan kerana mulut'. Hanya kerana mulut diri dihumban ke neraka, astaghfirullahalazim...

Anonymous said...

sebagai seorang Islam, saya rasa malu muslim bertelagah sesama sendiri.....
simpan la nsihat tu utk diri awak sendiri...atau pn awk nasihat lah dulu elok pada org2 pembangkang yg awk kata...apa apa tuh "educated" hakahak cerdik sgt latu cerdik nak mejahanm cukup cerdik utk porak perandakan orang merlayu tapi... mmg dah adat tiap2 tamadun satu2 bangsa tu mesti ada pengkhinat....tu lah yang jadi pada tamadun org melayu baru nak bangkit semula dah nak kena cantas....huhuhu sabar je la...dunia ala dunia apa ada hal sementara je kan ...akhirat kita kekal kita tengok siapa yg kena bako...bako jgn tak bako kta bako ahuhuhu

Anonymous said...

salam.. tak elok kita bertelagah dan saling menuduh sesama islam. ada hadis meriwayatkan " selemeh-lemah ukhwah adalah berbaik sangka ". Insyaallah Allah akan tunjukkn sapa benar sapa salah degn jelasnya. Org kat Palestin sedang berperang ngn musuh Islam tp kta di malaysia gaduh sesama islam... sempena bln ramadhan ni banyakkn taubat n doa. Mna tahu ini ramadahn terakhir kta. ruginya andainya ramadhan ini dihiasi dengn kata2 nista dan kesat? renung2kanlh

Anonymous said...

ha..ha...baiknya saudara kita sorang ni yee...ikut sukalah klu awak rasa awak lagi baik lagi pandai itu awak punya badan awak punya suka...kayu panjang sejengkal laut dalam jgn nak duga...ini bukan main tuduh2 ia satu kenyaatan yg cukup terang lagi nyata dan ianya sesuatu yg tak akan berakhir begitu saja...dulu kata org kafir skg disiap boleh main peluk2 dgn madusi lakhanat tu belum campur dgn mulut anuwar lagi malas la nak citer...awak ingat dgn awak punya taubat tu boleh satukan puak2 ni iya perlukan pengorbanan yg besar dari puak yg kata diri mereka lebih islam yg mana mereka tak mampu lakukan ...puak ni jugak yg menolak penyatuan orang melayu dan lebih rela bersekutu dgn kafir nasrani dan madusi yg terang2 nak hancurkan orang melayu lebih2 lagi islam simpan lah awak punya tobat tu utk diri awak sendiri ...apa awak ingat org2 dlm bolg ni naif sgt ke? tak tau apa2 podah nak cakap pasal palastin la pulak haii...

Anonymous said...

aku sokong Anon di atas tapi tak setuju ngan kata Anon august 19(ke 2) ...dia kata blog pro kerajaan lucah!...sebenarnya budaya lucah ni kalau kita kaji puak pembangkang yg mulakan!...buktinya?..1.Md Sabu orang yg pertama menggelarkan Nuar sbg Aljuburi!(jubur tu kan lucah!)..2.istilah pandi kutty nuar yg mula keluarkan kpd pemimpin BN tapi kita tetap sabar!..3.Ketua pembangkang sendiri bergelumang dgn pelbagai skandal lucah dan yg mutakhir video seks lucah yg sampai la ni rakyat tunggu bilakah Anu saman malu sama Datuk Eskay!... kalau betul bukan dia pelakunya!...selepas kes liwat Anu(Liwat ni raja kpd segala yg lucah!selisih malaikat 44!) maka akan bersambung pula kes lucah video seks Anu...adoh!..lucah lucah!

Powered by Blogger.