Aug 21, 2011

KAFIR BODOH.. DAP DAKWA PAS GUNA AZMIL MUSTAFA HINA BUKAN ISLAM!!





Melayu CinDia cuba melihat PAS dari sudut apa yang disebut 'pemasaran' Parti bagi menarik semula sokongan 'pelanggan2' Melayu yang kian berkurangan. Salah 1 caranya mengetengahkan artis2 tempatan yang telah mendekati Agama membalun Kerajaan Malaysia yang pernah mengikhtiraf periuk nasi mereka 1 ketika dahulu. Jika sebelum ini PAS dalam post moterm menganggap Bob Lokman gagal menarik minat majoriti masyarakat Melayu Islam menyokong parti tersebut. Tekanan semakin memuncak setelah berhadapan dengan bala dan malapetaka akibat bekerjasama bersama DAP. 1 persatu tindakan yang cuba dilaksanakan PAS bagi meyakinkan semula masyarakat Islam di Malaysia disekat DAP. Malah di Kedah yang merupakan Negeri yang dikuasai PAS turut tidak berjaya melaksanakan dasar2 Islam yang dijanjikan jauh bezanya dengan Kerajaan BN. Pusat Hiburan bukan sahaja tidak berjaya diharamkan, malah gagal melakukan percubaan menguatkuasakan penutupan sementara di Bulan Ramadhan setelah ditepis oleh DAP. PAS akur. Lalu strategi pemasaran kedua menggunakan seorang lagi Pelakon bernama Azmil Mustafa yang sinonim dengan Filem Ali Setan dengan menghentam dasar2 Kerajaan yang tidak menepati dasar Islam. Namun, Ali Setan dilihat 'overacting' di dalam lakonannya sehinggakan menggelar kesemua ahli UMNO berperangai 'macam Kafir.' Agaknya melihat UMNO memperjuangkan bangsa Melayu, dihina juga menggelar 'Melayu Bodoh' 'Kafir Bodoh'.. Dikatakan ada penonton dalam Majlis ceramah bersama beliau menggeleng kepala dan terkejut dengan karakter Azmil Mustafa yang secara tiba2 berbeza sama sekali. Beliau yang dikenali tidak pernah mengeluarkan kata2 kesat apatah lagi menengking secara tiba2 seolah2 Nicknama Ali Setan kembali meresap di dalam roh beliau. Akan tetapi, tiada respons positif dari pihak pengundi. Bukan itu sahaja, beberapa Pemimpin DAP peringkat Bahagian menganggap PAS sebagai melampaui batas membenarkan Azmil Mustafa memperkecil2 kan golongan bukan Islam di Malaysia sebagai golongan yang paling hina. Dengan menggunakan perkataan Kafir, DAP mendesak PAS meminta maaf secara terbuka akibat membiarkan Azmil Mustafa menghina bukan Islam sebegitu rupa. Itulah niat jahat yang dilakukan dari PAS. Pengaruh semakin berkurangan, malah kekuatan gabungan Pakatan semakin lemah. Semuanya kerana keceluparan mulut Azmil Mustafa. So? Good Luck PAS with your new Vision... Mengkafirkan Puak2 Islam Pro UMNO.






10 comments:

Anonymous said...

Mcm2 hangpa no. dia takdak kena mengena pun dgn DAP, ke PAS ke. Kalau panggil mat rock, mat lepak ke kat KL tu pun kalau diberi peluang bercakap kat TV tanpa sensor akan bercakap mcm tu jugak. Tapi sayang yg bercakap tak sedap dengar sikit terus kena cut. Pegi la mana2 jabatan kerajaan aau swasta cuba ajak bersembang dan buka mulut sikit tajuk2 yg sensitif yg anda seolah2 tak suka kerajaan, pasti ramai yg ada kat situ akan sambung menyambung bangkang, tapi bila PRU BN tetap jugak menang, itu yg org konfius, siapa yg bagi undi?

Admin said...

h ah a ha.. cakap kat luar lain bro, masa undi lain bro.

org pro BN dia takde nak cakap2 hentam masa sembang2 ni, nak fotnah2 takde le.. tarak layan bro.

macam mana bro boleh buat kesimpulan org kerajaan ramai pembangkang ni? heheh..

bro silap bro, org bn lebih ramai dari pembangkang bro sbb tu bn boleh jadi kerajaan.

cuma org macam bro je yg belum insaf lagi.

Admin said...

peace bro

==
http://papagedebe.blogspot.com/

minta link blog ni boleh admin gelombang rakyat?

Anonymous said...

dia takdak kena mengena pun dgn DAP, ke PAS ke??? Hahaha... ye ke dia tak ade kene mengena ngan PAS, pelik gak tu. Bukan sblum si Ali Setan ni byk berceramah atas pentas ade bendera bulan gerhana ke?? Takkan la pentas tu UMNO yang punyaaa!!!! Hahahaha... bodoh punye pembangang.

Anonymous said...

ingat ya, last voting is full of undi protest, rosak dan tak percaya. konon mau TRY.. korang tengok la apa sudah jadi ni kat melayu pembangkang ha.. satu tu tuhan kemana dan lagi satu tu melayu kemana tah pergi nye.. yg konpem, dua2 tak boleh pertahan kan islam dan melayu..

Anonymous said...

anon 1st....amboi....hang lg la ghapla...hang dah kaji ka sapa si ali setan ni..dah sah terang lg bersuluh bersenggama d pentas pas berceramah...cara pnyampaian "celupaq" dia pon menjurus pd pas ..tok sah org cerik pandai.org bodoh pon dpt nilai...ko sbb tak pandai tak bodoh kot sbb tu taktau nilai mana baik mana buruk....**ko ckp paggie mat lepak mat rock ckp semua ckp tak senonoh kan..semua tu ajaran pok ajis juga...membolehkan maki hamun...sesuai la...celaka celaka celaka.(pok ajis word)...puas hati ko ?....

ni ko ckp org gomen dok bangkang tp undi..BN menang..eh eh...mmg la...sbb kami lg ramai..mcm aku sendiri..kalau jumpa puak totok pas..aku ckp ja gomen tak elok ( tp tak la melampau..sekadar angguk kepala)..tp undi..aku ttp undi BN....sbb aku tau..puak pas tu ckp ja lebih...maki org nom 1...sapa nak ikut...jahanam negara....

si ali setan ni..ingat janggut dah panjang dah putih..anak dia pandai ckp arab..dia jamin masuk syorga ka...tolong la..semua ketentuan ilahi..kalau ko berckp atas niat jahat..neraka jugak tempat ko...setannnnnnnnn

ayh_chor said...

Wuiiii..beso nye sorban azmil tuh...kalah sorban nik ajis...patot la bleh keluorkan fatwa

whiteorange said...

Tong kosong akan bunyi lebih kuat !!

Mamat ni gua tengok dia sakit !

Bukan sakit fisiknya

Tapi sakit OTAKnya !!

Kebanyakan Orang Melayu kalau dah cecah 50an, akan mula berjinak jinak dengan surau atau mesjid, mula kenakan jubah, mula kenakan kopiah berlilit serban, yang gua tak faham tu... DAN BERMULA LAH EPSIOD MELABEL ORANG INI , ORANG ITU TAK BETUL, UMNO TAK BETUL, IMAM TAK BETUL, BILAL TAK BETUL DSB NYA LAH... apalagi kalau ada jarum jarum halus meresap masuk kedalam masjid atau surau ...

Inilah salah satu dilema Melayu ....

Anonymous said...

inilah masalahnya bila blajaq agama ambil yang hujung2 bukan blajaq dari bawah mula ngan alif ba ta dulu. Mcm ni orang tua2 ckp bodoh tak boleh diajar , pandai tak boleh nak numpang. Last2 nanmpak semua orang lain bodoh...dia saja yg betol. Ni lah perengai artis malaysia puas dah bergelomang ngan dosa, setan dah penuh satu badan alih2 ubah jadi lebai. Bila alim skit mula jadi ustaz dan nak tunjuk pandai kata org nu bodoh org ni kafir...

TAK PAS said...

baru pakai serban janggut panjang sikit dah nk perasan pewaris nabi.. kepala hotak kau lah..
nabi dulu x maki2 org pn..
x buat fatwa yg bukan2..
cuma puak2 janggut dgn serban kt mesia nih je perasan lebih..
konon2 nya dah tahap nabi..siap boleh jamin org masuk syurga tuh..
mmg PAS nih parti pelawak..
x percaya kau dgr statement NAJis pasal apa2 pn kelakar..cm org bodoh x pernah pg sekolah..

Powered by Blogger.