Aug 20, 2011

HADI AWANG BOIKOT!!?..SOLAT HAJAT ANWAR BATAL!!





Nampaknya Solat Hajat yg sepatutnya diadakan pada hari ini tpaksa dibatalkan. Sebab apa? Pihak PKR tak mention. Actually xpayah mention. Sbb xada org dtg. Sebab tu batal. Hadi Awang yg spatutnya jadi imam Solat tersebut enggan hadir di saat2 akhir. Sudah 2 kali da ni. Kenapa? Tak yakin dah. Org2 PAS sendiri sudah hilang keyakinan dgn moral Anwar. Apa lagi hendak disokong Pakatan ni? Merendah2 kan moral Pemimpin Kerajaan. Pemimpin sendiri tak tentu hala. Moral berterabur. Inilah akibat kesan drpd politik kotor berpayungkan Agama.


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone




18 comments:

Anonymous said...

yg sebuk2 hal org apa hal.pantat bini ko kene raba member ko tak tau ke.

Anonymous said...

oiii ko raba ke j....

Anonymous said...

kalau dah ketua umum ayat pandikoty yg jadi mainan mulut,apa lagi juak2 buta mata buta hati...hahaha..Ammmmmah!

Anonymous said...

Wah, hebatnye kata2 penghuni syurga N.ajis dalam komen pertama tu... itukah kata2 penganut parti Isle???

Anonymous said...

hadi awang xsanggup dah..perot die pn da makin boroi..susah nk sujud katenye..ooopsss...

Anonymous said...

Hadi Awang takut nak sujud masa kat depan Anwar Ibrahim.

Nanti Anwar raba...satu hal pulak!

Anonymous said...

kamu jangan jadi lidah resmi lidah setan..sebenarnya kamu jadi setan mengantikan setan yang diikat ketika bulan ramadhan yang mulia ne...

Anonymous said...

hj hadi seriau dgn nuar tu kahkahkahkah

han said...

bila teringat kote Nuar bengkok payah nak khusyuk.
nampaknya Nuar dah makin terdesak, sembahyang hajat dan lepas ni mungkin bersumpah pulak untuk menarik hati rakyat.,

Anonymous said...

Bismillah...

Sebagai salah seorang rakyat bawahan, saya amat rasa keliru dengan pendapat dan pandangan beberapa orang (ulama' merangkap pemimpin) berkaitan hukum-hukum agama islam.

Semoga Allah menunjukkan kebesarannya kepada kita sebagai pengajaran dan panduan.

Saya nak lihat apa yang akan berlaku ketika akhir hayatnya (ulama' merangkap pemimpin) tersebut.

Anonymous said...

ELOK sangat kalau Solat Hajat ini diadakan sempena Ramadan. Kalau Haji Hadi tak ada kan RAMAI lain yang boleh jadi Imam?

... said...

annon yg first..

ckp tu biar la berlapik sket. bulan puase beb. lg satu, ko nk emo2 tu pehal. klw rase marah ngn owner nye post, x payah la bace. klw ko ni mmg puak2 nik ajiz, cmni ke care ko behave? kate perjuangkan parti islam. islam ke hape klw mulut mcm longkang. dok kutuk org pandai, diri sndri yg busuk tu, x penah nk kaji.

Anonymous said...

Saya ingin mencadangkan agar Nuar membuat solat hajat dan bermunajat kepada Allah di Makkah. Sbb saya kesian sgt kat Nuar. Pasal setiap kali solat hajat diadakan, pasti akan ada benda yang aib menimpanya.

Anonymous said...

Bala - bala berani kah nuar p buat solat hajat di meca. Takut nnt kena bala lg teruk plak.

Anonymous said...

aku cabar omega pegi depan kaabah buat solat taubat. ada berani??

Anonymous said...

buat ape Hadi Awang nak pi sembahyang hajat?...dia pun tahu hukum hakam mana yg betul mana yg salah di sisi agama!...sepatutnya Saiful tu yang perlu dibantu dan didoakan agar dia tidak teraniaya kerana dia tu di pehak yg benar! sebab itu dia berani sumpah laknat!...bersembahyang hajat untuk Anwar bererti kita berpihak kepada yg batil yg dilaknat Allah! apa ke jadah nak tumpang semangkuk buat dosa!... Subhanallah!

Anonymous said...

HAJI HADI TUNGGU UNTUK IMAMKAN SEMBAHYANG MAYAT ANWAR KALAU ESOK LUSA DIA MAMPOS ! TAPI, TENGOK SAPA DULU GOL...POK NIK KO ATAU POK KIT SIANG KO ? LAWOK2...

Anonymous said...

ana tergelak menonggeng pas baca arikel penulis di sebuah blok yg kata...satu tanda seorang peliwat ialah memiliki kote yg bengkuk!... cam mana tak bengkok asyik dok cangkoi karung kunyit kah, kah, kah!

Powered by Blogger.