Aug 16, 2011

GANGGUAN SEKSUAL NIK NAZMI ANAK IKAN ANWAR T'HADAP PAPAGOMO!!





'Mulia' sungguh umat Islam di Malaysia. Sehinggakan isu gereja yang kononnya dianiaya, ramai sungguh Pemimpin yang tampil membela Gereja tersebut. Pemimpin beragama Islam. Nik Nazmi hari ini membuat laporan terhadap blog PapaGOMO yang menyiarkan dokumen palsu yang tertera pada entry blog beliau iaitu "Laporan Ops Sita Gereja Methodist Damansara Utama oleh Jabatan Penguatkuasaan dan Keselamatan Majlis Bandaraya Petaling Jaya." Maklumat tersebut dikatakan tidak benar sama sekali dan direka2 bagi membangkitkan keraguan rakyat terhadap Kerajaan Negeri Selangor. Huh? Apa bezanya dengan laporan Malaysiakini berkenaan isu Kewarganegaraan Puan Mismah? Analisis yang memalukan individu tersebut dan ianya disahkan tidak benar sama sekali. Puan Mismah sendiri tampil menafikan sekeras2 nya laporan tersebut? Biasalah.. Isu yang dibangkitkan pihak Pembangkang semuanya betul. Benar2 dan baik2 belaka. Yang paling tak tahan tu Blogger UMNO dibayar mahal. Sakit hati pun ada. Sebab 1 sen haram pun tak ada sesiapa yang nak bayar. Nik Nazmi akan membuat laporan tersebut ke SKMM bagi langkah susulan.




5 comments:

PAPA GOMO said...
This comment has been removed by the author.
usin said...

nak dilayan ke budak belum mumaiyis tu. hinguspun nuar yg tolong lapkan

redlomo said...

thank for great info

Anonymous said...

JAMBU PKR OTAK TONGONG ASYUIK KENA TIBAI PUNGKOK DGN ALJUBURIT !!!! BODOHNYA ORG PKR NI !! MUKA PUN MUKA BODOH !!!! MESTI MAK BAPAK BODOH GAK NI !!!

Anonymous said...

bila masa orang nama nik menyebok je kat negeri selangor.. dah lah pendatang, carik makan kat selangor ni jual tomyam kitorang tak kesah lah sebab pikir sesama bangsa dan islam dan atas dasar simpati. lepastu sebok2 lak masuk politik dan cerita selangor tak betul itu ini la.... kalo sini tak betul, jangan la cari makan sini wei..

wei, raya ni, bungkus beg korang la kalo mentaliti macamni balik kampong jangan balik lagi sini. bukan aku tak tau korang cari duit sini sebab sana susah tapi bila nak bayar duit zakat fitrah pon tak mau bayar sini tapi kat sana.. itu pon masih banyak cakap lagi.

aku LEBIH rela jawa atau bugis perintah..

aku ALL ORIGINAL selangor la.. LOCAL RESIDENT, MADE IN GOMBAK. bukan stock selangor jadian atau celop. aku boleh nyanyi lagu selangor secara PERFECT!

politik sini jadi taik kuching sebab import yg tak diundang yg tak sedar diri mula masuk. sama ada konsai bukit atau melayu barua geduak yg semak belaka.. cuba korang nengok, orang yg sebok politik ni dasar2 asal mana? orang selangor banggang je yg cium buntot diorang ni..

sebut KL pon bunyi KE EY! ptui!

Powered by Blogger.