Aug 26, 2011

GAMBAR RASUAH ROSMAH MANSOR DIBONGKAR!!?





Tatkala Pemimpin2 Pakatan dok sibuk terkejar2 sehingga naik semput melambung2 menaikkan imej walaupun berhadapan dengan masalah Prinsip Perundangan Agama, Kelab Putera 1Malaysia pimpinan Datuk Azeez Abdul Rahim mengambil langkah berani mati membawa Misi Bantuan Kemanusiaan di sebuah Negara yang tercatat Negara No. 1 paling Bahaya di dunia, iaitu Somalia. Untuk apa? Hanya ingin memberi bantuan lagi sumbangan buat ribuan kanak2 Somalia yang bakal berhadapan dengan kematian akibat Kebuluran. Kelab ini bakal bertolak ke Somalia pada Ahad ini dan akan menyambut Aidilfitri di Negara tersebut. Nie lagi 1, wanita yang dikatakan Pembangkang sebagai Puntianak Puaka yang dicerca dihina, disiasat hingga ke dalam kain bernama Rosmah Mansor merupakan tulang belakang yang merealisasikan misi ini melalui BAKTI. Jangan dok kata Melayu CinDia nak lambung Rosmah. Tapi inilah cuma sebahagian tugas Isteri Perdana Menteri yang dipertikaikan sesetengah pihak. Nak cerita lebih2 kebaikan Rosmah nanti ada yang dok kata kita ni kaki bodek, dibayar bla3. So Datin Seri, tok sah dok layan orang2 macam ni. Syabas Datuk Azeez and the gang. Ada dok kata ini semua populariti. Bodoh bagi mereka yang percaya dengan kenyataan tersebut. Kumpulan sukarelawan yang menyertai Misi ini bakal bertarung nyawa di Negara yang masih bergiat aktif dalam peperangan saudara. Kamu dok kata ini populariti? Kalau setakat hampir tiap2 hari dok buat Press Conference cerita hal palsu yang sudah dijangkakan, itu baru maknya populariti. Mahfuz Omar, Din Pudu dan Nurul Izzah sewajarnya dinobatkan Anugerah Pemimpin paling banyak populariti di bulan Ramadhan. Cerita benda yang sudah terjawab. Sudah salah tak mengaku. Jihad apa mereka ini? Jihad IC Merah. Tak nak cerita lebih2. Nantikan paparan hari keberangkatan Kumpulan Sukarelawan Misi Bantuan Somalia Kelab Putera 1Malaysia Ahad ini. SYABAS!!





6 comments:

Anonymous said...

Bismillah...

Bersempena bulan Ramadhan ni aku nak kongsi ilmu dgn korang semua.

Terdapat tiga jenis orang yang doa mereka tidak ditolak:
1)Imam (penguasa) yang adil
2)Orang yang dizalimi
3)Doa daripada orang yang berpuasa sehinggalah dia berbuka puasa.
-Hadist riwayat Abu Hurairah ra.-

Pertanyaan?
1)Dato' Seri Najib adil tak?
2)Beliau dizalimi dengan fitnah tak?
3)Insyallah beliau berpuasa (aku bersangka baik).

Jawapannya?
Apa yang berlaku sekarang terhadap puak-puak yang dengki dengan beliau.

Anonymous said...

Pertanyaan saya pula

1) Anwar dizalimi tak?
2) Anwar di pukul..fitnah liwat..zina..pengkhianat negara..tuduhan bersama bukti yg direka2..selidiki lah latar belakang anwar dari kecil hingga dipecat TPM..tidak pernah ditangkap zina..liwat..khalwat..tiba2 dtg tuduhan rekaan lepas di pecat!..fikir2kan lah secara logik..kalau org dah biasa buat maksiat..pasti akan kantoi..pernah kah anwar kena tangkap masa buat maksiat?..fikirlah dengan akal fikiran yg waras yg Allah kurniakan kepada kita semua..

Ini lah pandangan saya..rakyat biasa yg tiada dapat apa2 kepentingan pun..

Anonymous said...

bodoh bangang tahap gaban la Anon yg bertanya nuar dizalimi tak? penat nak layan bangang mcm ni... tak payah layan... terjun la hang dgn labu2 hang...

Anonymous said...

Anon yang bela Anwar tu, kesimpulan kamu, jika Anwar tak pernah ditangkap bermakna dia tak buat kerja-kerja maksiat tu?

Boleh pakai ke hujah kami ini untuk tolak hujah 2 orang hakim Mahkamah persekutuan yang lagi arif dan bijaksana yang mengatakan bahawa Anwar terlibat dengan aktiviti homoseksual.

Anonymous said...

anom di atas,

kalau nak tahu perangai anuar tanya lah kawan kawan nya di MCKK dan UM. tak payah soal banyak.

Anonymous said...

kesian2 kamu semua..itu lah kalau dah hidup berpaksikan kuasa dan kemewahan..tak dapat membezakan yang mana betul dan yg mana salah..dunia dah akhir zaman..org baik disangka jahat..yg jahil disanjung2..khir toyo pun mengaku kena konspirasi..ini kan pula anwar..fikir2kan lahh

Powered by Blogger.