Aug 13, 2011

DIN PUDU CABUL MARUAH WANITA!!? MISMAH PAMER BUKTI WARGANEGARA!!





MISMAH... Wanita yang cuba digunakan oleh Din PUDU dan kuncu2 Pembangkang mempertikaikan status kewarganegaraan beliau tampil memberi keterangan media sambil mempamerkan bukti2 jelas iaitu Sijil Kerakyatan dan Kad Pengenalan biru beliau. Jelas sekali tertera tarikh IC Biru beliau dikeluarkan pada 31 Januari 2011. Beliau juga agak kecewa dengan sikap pemimpin seperti Salahuddin Ayub @Din Pudu yang menggunakan wanita yang hidup serba kekurangan seperti beliau sebagai bahan jelekan politik beliau dan Pembangkang. Sambil menasihatkan agar Din Pudu insaf, beliau tidak pernah berasa dendam atau marah, cuma kecewa dan mengenali insan sepertinya yang hidup kesusahan dan mudah dipermainkan sebagai bahan yang dipandang rendah. Hah!!? DIN PUDU nampaknya telah menghina maruah golongan hidup serba kekurangan seperti Mismah. Bukannya hendak memberi sedekah di bulan Ramadhan. Diserang dengan cerita rekaan jahat. Nak jadi hero sangat. Apa lagi? Gi jumpa Anwar. Tanya.. Belajar ilmu hitam dari Anwar macam mana nak pusing isu ni.. Cepat Din PUDU... :-)






3 comments:

Anonymous said...

Suruh la Mismah saman si Salahuddin RM1Juta. Si Salahuddin ni kan saman Kerajaan pasal bersih sampah 2.0 aritu.

Mana Sukaguam, si Karpal? boleh la tolong si Mismah ni, diakan orang susah.

Anonymous said...

Orang-orang macam ni lah yg menjatuhkan maruah PAS

Anonymous said...

kasihan... sudahlah bukan mudah dia nk menjadi warganegara. BERTAHUN2 LAMANYA. berhempas pulas hidup d sini, jadikan negara ini sbg negara sendiri, ikut sedap rasa saja menggunakan nama org lain sesuka hati. jika saya ni peguam la dah lama saya jumpa makcik mismah ni, saya usulkan dia saman dan saya bg legal dia free service. duit yg menang tu bg kat makcik ni bg dia rasa hidup senang sikit. BODOH PUNYA PEMIMPIN PAKATAN!

Powered by Blogger.