Aug 4, 2011

AFIFAH UGUT AZMIN.. GAMBAR B'BIKINI DI BULAN RAMADHAN!!





Adakah ini pemberontakan yg filakukan Afifa setelah kecewa dgn. penipuan mengenai status dirinya.. Puan Shamsidar. Minta tolong pantau anak gadis ini.. Sayang sekali jika tindakan Afifa ini berterusan.. Kerana anak gadis ini terkeliru dgn tindakan kamu dan Azmin.. Anwar punca utama.. Adakah masih releven mbela beliau?



Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

10 comments:

Anonymous said...

Bro....nak tanya ckt.Ini gamba anak sapa ni.
Melayu dan budak Islam ke.

Rahim Janggut

Anonymous said...

anak2 azmin yg pas sanjung2 & puji2 sebagi rakan pakatan!

Anonymous said...

Apa nak jadini.Atuk dia kan orang baik baik.Cucu dah buat free show.

Adakah ini bala yang telah ALLAH turunkan pd keluarga ini.Sayang ....anak muda ni tak tahu hukum dan adap.Nak salahkan dia juga mungkin agak keterlaluan,tapi emak dan bapak dia takan tak pernah ajar pasal hukum dan adap.

Takan selama ini bapak dia selalu kata orang tak betul,anak sendiri terang lagi menyerlah akan tak betul nya.

Insaflah....apahal pun emak dan bapak juga yg akan ditanya ALLAH nanti di akhirat.

Anonymous said...

kalau melayu islam dah pakai macam ini...selayaknya terus bogel jer tanpa seurat benang...buat apa dua bukit dan karipap ditutup dengan kain kecik tu...orang taknyer dapat merasa sikitpun...hanya memandang terkebil-kebil mata..

hanya menutup tit dan bul jerk?...ceh!!haprak

Anonymous said...

APA KISAHNYA AZMIN, ISTERINYA ( samsidar) PUN BOLEH dibawa oleh Anwar beberapa kali ke hotel dgn kereta D' Nala dulu. Kalau jumpa N. Aziz mesti kata tuhan dah ampunkan dosanya.

Anonymous said...

ni lah anak melayu kita....

Anonymous said...

wow cantik dan seksilah fifa.

Anonymous said...

main boleh kaaaaaaa

Anonymous said...

anon august 13, 2011
kalao ko nak main ... ko kene tanya anuar dulu ... tokey dia ...

Anonymous said...

Minta Nik Aziz komen.

Powered by Blogger.