Jul 9, 2011

VIDEO BUKTI ANWAR CEDERA.. MAT SABU KATA "PLAN KITA BERJAYA!!"





ADOI.. Kata Hang Jebat. Hang Jebat mana boleh lembik Anwar. Mat Sabu dikatakan ketawa terbahak2 bila dapat tahu Anwar sakit dan dimasukkan ke hospital. Mat Sabu mesti akan kata Al Jubori memang pandai berlakon. Hebattt.. Aku pun taknak dok 1 lokap dengan Al Jubori. Hahahaha. Betul tu Mat Sabu. Jangan... Bahaya. Ketua Polis Negara kata Anwar pura2 sakit kerana nak minta simpati. Memang KP. Simpati sebelum Kes Liwat dia menyusul selepas ini. Anwar bab2 sakit ni memang pandai berlakon. Siap boleh pakat dengan 1 Hospital. Tak percaya. Tengoklah Video ni sudah cukup. Tak payah dok percaya cakap orang macam ni. Buat malu la Anwar.. ps : Mat Sabu gelak bro.. hahahahaahaah.







23 comments:

Anonymous said...

isy isy isy....sakit ka disakitkan kan berpenyakit ni..hahahaa...makin lama tembelang makin nampak..tiap kali apa2 berlaku ini jala modai...hahaaa....mmg dasar pembohong besaq...apasal tak pura2 mati....blh kebumikan..pastu tgk brp ramai yg nak meratap hiba....pastu wan azizah b;h la ckp dah kebumikan....pastu tunjuk la kubur sesapa....mcm crita p ramlee...ibu mertuaku...penipu tunjuk kubur org......

** bila nak mati ni..mati la snenag sikit..aman dunia

Anonymous said...

beruk makyei ni pakai pendakap leher lagi.. kahkahkah... cari lah modal lain.

Anonymous said...

Awat tak mampus hah!

Anonymous said...

tengok tarikh la bodo.. kan berbeza tarikh tu.. ko pergi berubat.. makin tenat ke makin sihat..??

Anonymous said...

janganlah cakap macam tu kat nuar...dia penat baru lepas bersihkan jamban kat stadium merdeka tadi....

MISAI TEBAL said...

SURUH CINA DOLL DATANG HISAP BATANG PISANG PASTI BAIK PUNYE..HEHEHE NUAR NUAR NAK TEMBERANG DNG SIAPA HA?HARAMJAT BETUL LAH LU..

Jaman said...

kantaoiii

http://www.youtube.com/watch?v=64Gg8l0Hkcc&feature=youtu.be

Anonymous said...

dan2 ja cucuk hidung boh oksigen~~ time bantai china doll tu bkn main gagah lg. ni baru kna kepong 10 minit dh mintak nyawa... ntah2 kt hotel tu dan lg membantai kot. tu lelah sampai buh oksigen tu... naharam betui la jadah sorang ni.

Anonymous said...

Sekiranya PRU13 berlangsung esok adakah parti melayu akan hilang majority? 99% Cina sudah tentu akan mengundi DAP, India mungkin 50/50 dan Melayu?

Anonymous said...

baekkkk matiilaa ko tu..kalau hidup menyusahkn org lennnnnn

Anonymous said...

dapatkan mereka yang ada dalam video tu, minta pengakuan mereka. polis dan jururawat yang ada tu biar rakyat tahu

Anonymous said...

Pengundi atas pagar mcm saya ni bila baca blog pro-kerajaan, nampak info yang diberikan tidak boleh di percayai, semua pembohong. Memang layak kamu digelar pencacai murahan!!

Anonymous said...

Pengundi atas pagar mcm saya ni bila baca blog pro-kerajaan, nampak info yang diberikan tidak boleh di percayai, semua pembohong. Memang layak kamu digelar pencacai murahan!!

----------------------------------------

mcm la kau sorang kan pengundi atas pagar. mungkin kau sorang la kut pengundi atas pagar yg jadi buta... dari separa celik jadi buta... yg lain2 tu dr separa celik jadi makin cerah biji mata... entah2 kau ni ckp je pengundi atas pagar tp sebenarnya pencacai pas or pr... tgk ayat dh seiras je... :)

Anonymous said...

Confirm la ni tunda lagi kes sepol.alasan cuti sakit. Pandai tul mamat ni berlakon. Xde taktik lain ka?taktik nak minta simpati.nape la bodoh sangat penyokong dia ni nak sokong dia lagi. Ya allah bukakanlah pintu hati penyokong2 anu war supaya kembali kepangkal jalan. Amin..amin..amin.

Anonymous said...

byk ler ko pnyer atas pagar..byk yg di kalangan ats pagar dh bkak mata..ko ble lg? jgn mmbabi buta, beb..P/S-sah2 ler ni juak2 kaki jilat..

Anonymous said...

nampak sakit, bole dapat mc, tak payah hadir mesyuarat kat mahkamah nanti. tangguh lagi...

tangguh sebab nak tunggu sapa2 yang terlibat dgn kes ni meninggal dulu, bole start bicara semula dari awal... atau nak tunggu pilihanraya ke 13.... bole ambik alih kerajaan, kedian buang kes dan semua kes yg sedang menunggu bicara... kes laporan palsu, kes kena saman dan macam2 kes lagi

Anonymous said...

Duduk je la atas pagar tu...untung2 jatuh tercucuk bontot dgn buluh runcing. Sapa yg kau nak sokong ke tak sokong, ada kami kisah? Duk je atas pagar tu dendiam!

Anonymous said...

hai tak berada di lokasi pun boleh cedera?...dia dok berlakon lagi noo... lakonan bermula di hotel 5 bintang Hilton sentral.. hakikatnya kecederaan yg beliau alami terlalu kecil berbanding kerugian berjuta ringgit dpd golongan peniaga ibu negara!...ternyata anwar adalah seorang kuda tunggangan DAP dan sepatutnya dia insaf n sedar bahawa umur dah tak menyebelahinya,berehatlah jaga cucu di rumah!... ana setuju dgn kata2 Hamidun khairuddin pengerusi GAPS ini!

Anonymous said...

geli la anwar.lakonan ko dah lapok.

Anonymous said...

Wahai babi babi sekalian! jangan nak menganjing sangat la! Agak agak ah nak kutuk! Korang ni memang dah berjangkit penyakit Najib bodoh penipu tu! Sedar la korang kena pijak kepala je selama ni. Harga barang naik, minyak naik, ELEKTRIK pun naik! Apa cerita ni? Korang suka lagi?!

Anonymous said...

Anon July 11, 2011...aku cadangkan supaya Kerajaan BN naikkan lagi semua harga barang-barang. Biar semua rasa apa salahnya ha ha ha

Pemimpin PAS tak ada masalah cuma kau aja yang melatah he he he
Pemimpin PAS boleh buat ceramah sepanjang masa dan macai-macai macam kau boleh berjihat kutip sedekah beri pada Pencermah PAS he he he

Naik harga barang makin naik tegangnya KEPALA BUTUH AL JUBURI he he he

Anonymous said...

Balik-balik ungkit pasal harga barang, harga minyak, tarif elektrik. Manakah yang dikatakan perjuangan menegakkan Islam? Bahkan ramai yang mengaku memperjuangkan Islam sebenarnya jahil dan hanya ikut emosi tanpa bersandarkan kepada ilmu yang hak. Jangan terpedaya dengan fatwa orang-orang sesat yang menyesatkan.

Anonymous said...

think wisely!...not be fooled by this man....Malaysian most prolific actor and liar!!

Powered by Blogger.