Jul 27, 2011

UMNO FITNAH.. DAKWA PENYOKONG BERSIH 2.0 TERIMA RM100!!





Yelah UMNO ni semuanya fitnah. Anwar itu suci lagi bersih kan... Isu upah yang diberikan kepada 70% Penyokong2 BERSIH 2.0 pada 9 Julai yang lalu bukan isu baru. Ianya telah diamalkan sejak sekian lama. Tapi kalau sudah totok Anwar tu, payah. DAP bagi mereka rasuah di dalam parti tak mengapa. Rasuah di dalam UMNO tak boleh terima sebab menyukarkan mereka untuk menang. Yang PAS pulak. Poyo berkopiah.. Yang bersongkok apatah lagi walaupun dulu kata orang pakai songkok ini ektrim pada bangsa dan anti Islam. Whatever. Ini 1 lagi kisah apabila Penyokong2 BERSIH 2.0 yang memonopoli sessi Debat Ambiga dan SPR semalam anjuran Karangkraf. Mereka telah dibayar RM100 setiap seorang untuk hadir agar dapat menjatuhkan imej dan maruah SPR. Sokong dan puja Ambiga walaupun hampir kesemua penyokong yang hadir tak faham apa yang Ambiga cakap. Berbahasa Inggeris walaupun program itu menggunakan bahasa Kebangsaan sebagai Bahasa Utama. Tak percaya? Totok PKR memang takkan percaya. Kalau percaya sekalipun buat2 tak percaya. Senang betul hendak main rasuah dalam 3 Parti PAS, DAP dan PKR. Kerana fungsi utama 'Lembaga Displin' mereka dilarang menyiasat sama sekali isu rasuah dalam parti. Tugas badan ini sekadar mengambil tindakan jika mengkritik Parti. Macam Zulkifli Nordin. Beliau dipecat kerana mempertahankan Agama. Tapi totok2 PKR percaya cakap Anwar and the gang je. Tahun ini Anwar dapat pengikhtirafan Anugerah Tuhan. Sampai menangis penyokong dia dengar pengikhtirafan tersebut. Tahun depan bila cakap Ambiga Anugerah Allah, bukan hanya menangis. Siap TAKBIR lagi. Jahaman orang2 PAS dan PKR ni. Lebih jahanam dari Ajaran Sesat. Ada la orang kuat PKR ni cakap, Pemimpin2 UMNO ni memang kuat main rasuah masa pemilihan. Semua yang bertanding confirm rasuah. Tak ada seorang pun yang bersih. Bukan sekarang lagi. Sejak dulu budaya ni telah diamalkan. Oooo.. Kalau macam tu, Anwar masa dalam UMNO selama 16 tahun memang amal rasuah lah kan? Kalau tak, takkan dengan mudah dan cepat serta menakjubkan pegang jawatan No. 2 UMNO. Kata setiap pemimpin UMNO sejak dahulu lagi amal rasuah. Anwar, Saifuddin Nasution, Azmin Ali dan geng2 Anwar dalam UMNO kini bersama PKR amal rasuah. Ingat pandai provoke. Kasihan aku tengok ekstrimis Anwar ni. Penat2 berjuang, ingat Anwar pandang korang. Bila dah menang. Ini semua sampah2 PKR sahaja.




8 comments:

UMNOXXX said...

Bro lu ingat semua benda boleh beli..cam perangai UMNOxxx

Anonymous said...

Boleh, Nama ALLAH pun dorang jual beli tu

Anonymous said...

Ayat quranan pun depa pakat lelong..

ajai62 said...

Assalam Bro

Memang mereka mudah lupa.. selalunya orang yang kuat/banyak cakap dan kuat tabur fitnah sering terlupa apa yang mereka telah carutkan... Macam tin kosong... kalau diketukkan bising bunyinya... akhirnya jadi tin buruk dan dibuang dalam tong sampah. Apa benda yang Anwar tak beli... belakang pun bayar Bro

pacat said...

hahahaha! diorang kalau bab buruk @ kebusukan PR memang tak boleh terimanya!...nak lagi bab duit nie... sbb poket diorang "kosong" masa merusuh.. sedangkan ada yang just jalan lengang lenggok penuh duit kat poket n tidur kat 5 star hotel lagi!!

PKRxxx said...

Bro lu ingat semua benda boleh beli..cam perangai PKRxxx

Anonymous said...

ANAK MAT SABUN
Apa de hal bagi duit untk demo , bagi duit untuk kongkek china doll bley, tapi kena ingat bro, lo tuduh2 nie ada ke saksi 4 orang ? hehehehe...memang cam bangsat orang melayu penganut agama PR nie, tgk jerk perangai sorang2 masa wacana mlm tadi, macam orang tak bertamadun!

Anonymous said...

takpe bro, uncle soros NED dah dermakan untuk anuar memperjuangkan agama dan bangsa apa ade hal, duit bila sampai ke tgn Pas ke akan jadi halal, mungkin soros dan hindu yg masuk kemasjid sampai mimbar untuk tidak mengizinkan dato eskay membuat sumpah laknat itu pun mungkin dah dijanjikan syurga oleh mereka, yg nyata memang mereka sanggup jualapa saja termasuk agama, nama Allah, kesucian masjid, bangsa dipijak, ruang meniaga melayu di penang , tanah melayu di selangor mcm2 lagi la, janji mereka senang

Powered by Blogger.