Jul 26, 2011

SIDANG MEDIA.. MELAYU AMBIGA AKUI MELAYU BODOH!!?





Debat yg b'langsung pada petang tadi m'perlihatkan penyokong2 BERSIH yg hadir dididik agar mengalami budaya tidak bertamadun. Mereka seboleh2 nya memastikan agar wakil SPR tidak diberi peluang utk mberi penjelasan. Dalam pada itu, 1 perkara yg sgt. tidak efektif apabila Ambiga langsung tidak mjawab dalam Bahasa Kebangsaan (Bahasa Melayu) walaupun prgm. ini menggunakan pertuturan bahasa tersebut. Memanglah, Ambiga dilihat tidak gemar b'tutur dlm Bahasa Melayu malah dalam SPM beliau mendapat keputusan F9 atau dlm erti kata lain GAGAL di dalam Bahasa Ibunda Negara kita. Tak percaya? Lihat rekod Kementerian Pelajaran atau rakan2 beliau di Sekolah Convent Bukit Nenas.


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone





10 comments:

Anonymous said...

Puak puak ni bukan nak berbincang mencari penyelesaian sebaliknya mereka senjaga hendak menjatuhkan kredibiliti SPRM dan kerajaan Malaysia.

Kenn said...

Hairan mengapa orang yang memang boleh diragui jati dirinya sebagai orang Malaysia ini boleh juga dikurniakan pangkat kebesaran.

Anonymous said...

Tak payah la kita berwancana dgn orang suka buat perkara haram, buang masa saja dalam dok wancana pun masih ada ingin merusuh....

Anonymous said...

Buang masa sahaja nak berbincang apa apa dengan mereka.

Tempat mereka di jalanan. Mana reti nak duduk berbincang macam manusia bertamadun duduk diam diam, dengar baik baik. Tak best tak dapat nak tunjuk lagak. Tak boleh fitnah Polis.

Lepas 9 july, tak apa berlaku. Provokasi mereka TAK LAKU. Jangan gentar dengan mereka. DS Najib teruskan usaha bangunkan negara untuk rakyat jelata.

They all can go to the deepest HELL.

Anonymous said...

Yang anjur Program ni gila kerana mengiktiraf Bersih yg kotor itu. memang Karangkraf ini dihuni penyokong PKR yang bersembunyi disebalik Akhbar Sinar Harian mereka. Mohon kerajaan jangan disambung permit akhbar ini bila tarikhnya dah habis.

Anonymous said...

penderhaka yg nyata...tlg tinggalkan malaysia segera..anda tidak dperlukan dsini lg...

Anonymous said...

Setuju.. Sinar Harian dibawah telunjuk PKR... Harap tarik jea permit ...memperbodohkan orang melayu.. ini bukan kebebasn bersuara..tapi kebebasan membuat huru-hara...

Anonymous said...

ANAK MAT SABUN
Keling botol nie pon bley dapat Datok, memang patot la orang melayu semakin kurang kepercayaan @ benci dgn institiusi raja2, da jelas dan nyata penderhaka , xde pe pon tindakan di ambil, semakin di dewa-dewakan oleh penganut PR adalah, kenapa eek kat M'sia ni kata ada lagi dukun2 santau yg handal xmo kasik satu kali sama ini keling pundek.

Anonymous said...

Betulllll.... Melayu yang sokong Ambiga tulah yang bodoh dan Ambiga telah mengakuinya.

Anonymous said...

Dengarlah ceramah Ustaz Kazim. Kenapa semua ni (Depa naik tocang) ? sebab ada Melayu termasok ketua Ketua yang dah hilang pedoman pi sokong sibahalul tu.

Powered by Blogger.