Jul 19, 2011

SHAHRIZAT DIHINA PELACUR UMNO KETIKA ZIARAH JENAZAH DR. LO'LO!!





Begitu murni hati Menteri Wanita kita Datuk Seri Shahrizat yang sanggup hadir pada hari kematian Allahyarhamah YB. Dr. Lo' lo. Shahrizat sempat bertemu keluarga arwah, berpeluk dan menenangkan salah seorang anak arwah (gambar pertama). Apa yang lebih memilukan, kehadiran Shahrizat bersama beberapa wakil Wanita UMNO Malaysia disambut dengan penuh rasa kekeluargaan. Timbalan Ketua Muslimat PAS, YB. Dr Mariah dikatakan menyambut kehadiran Shahrizat dan sepanjang Shahrizat di lokasi, beliau banyak menenangkan pihak keluarga, sahabat handai malah Dr. Mariah sendiri yang merupakan salah seorang sahabat karib arwah turut ditenangkan Shahrizat (gambar ketiga di atas) memperlihatkan keakraban hubungan sesama Muslimah di antara Wanita UMNO dan Muslimat PAS. Semoga amalan ini akan terus kekal hingga akhir hayat. Antara kata2 Shahrizat yang benar2 terlihat rauh wajah keikhlasan beliau (merujuk Video Minaq Jinggo), "Alhamdulillah, ramai yang hadir berdoa untuk arwah dimasukkan ke Syurga." Tengok, sempat Shahrizat doakan arwah masuk Syurga. Kita UMNO disumpah2 orang PAS ahli Neraka. Bunyi macam Melayu CinDia marah ni. Bukan apa. Rakan2 wartawan ada memberitahu ada 2 3 ekor betina PAS sempat lagi mengumpat dan menghina Shahrizat semasa tiba di lokasi. "Huh. Dah mati baru nak datang. Masa hidup tak nak pula jumpa. Ala, Pelacur UMNO macam tu!!" Layakkah betina2 PAS itu digelar seorang Muslimat yang solehah? Jaga skit akhlak tu kak. Jangan pakai je tudung labuh. Akan tetapi menjadi tempat persembunyian Syaitan. Namun begitu, Muslimat2 PAS yang lain dilihat sangat mesra bertemu Shahrizat. Ianya membuktikan bahawa Shahrizat seorang Ikon Wanita.





35 comments:

Anonymous said...

" Serulah (manusia) kepada jalan Tuhanmu dengan hikmah dan pelajaran yang baik dan bantahlah mereka dengan cara yang baik. Sesungguhnya Tuhanmu Dialah yang lebih mengetahui tentang siapa yang tersesat dari jalan-Nya dan Dialah yang lebih mengetahui orang-orang yang mendapat petunjuk." (QS.16:125)

semoga Allah SWT selalu melindungi dan membimbing kita semua.

Anonymous said...

kak Ejat jawab Alhamdullilah

Anonymous said...

Moga ini titik permulaan penghayatan ayat ALLAH ... petikan dari - http://www.alquran-melayu.com/48-al-fat-h/

[29]
Nabi Muhammad (s.a.w) ialah Rasul Allah; dan orang-orang yang bersama dengannya bersikap keras dan tegas terhadap orang-orang kafir yang (memusuhi Islam), dan sebaiknya bersikap kasih sayang serta belas kasihan kasihan sesama sendiri (umat Islam). Engkau melihat mereka tetap beribadat rukuk dan sujud, dengan mengharapkan limpah kurnia (pahala) dari Tuhan mereka serta mengharapkan keredaanNya. Tanda yang menunjukkan mereka (sebagai orang-orang yang soleh) terdapat muka mereka – dari kesan sujud (dan ibadat mereka yang ikhlas). Demikianlah sifat mereka yang tersebut di dalam Kitab Taurat; dan sifat mereka di dalam Kitab Injil pula ialah: (bahawa mereka diibaratkan) sebagai pokok tanaman yang mengeluarkan anak dan tunasnya, lalu anak dan tunasnya itu menyuburkannya, sehingga ia menjadi kuat, lalu ia tegap berdiri di atas (pangkal) batangnya dengan keadaan yang mengkagumkan orang-orang yang menanamnya. (Allah menjadikan sahabat-sahabat Nabi Muhammad, s.a.w dan pengikut-pengikutnya kembang biak serta kuat gagah sedemikian itu) kerana Ia hendak menjadikan orang-orang kafir merana dengan perasaan marah dan hasad dengki – dengan kembang biaknya umat Islam itu. (Dan selain itu) Allah telah menjanjikan orang-orang yang beriman dan beramal soleh dari mereka, keampunan dan pahala yang besar.

Kita tinggalkan saja mereka yg tidak mahu mengikut suruhan ALLAH ini ... renungi jauh masa depan anak dan cucu kita ... yg lampau itu jadikan sejarah yg tak mahu kita ulangi ... jom kita bersatu.

Moga ALLAH menyempurnakan.

ALLAH KNOWS BEST.

Org Cheras

alidamahmod said...

yang mengumpat tu perasan, dia mati terus ke syurga..jadi bidadari... mulut cam longkang...apa yang keluar dari mulut...menggambarkan hatinya yang gelap...nauzubillah...kak ijat patut ckp terima kasih kat si pengumpat tu

Anonymous said...

ALHAMDULILLAH....ITU LAH SIKAP PEMIMPIN WANITA UMNO....MEREKA TIDAK PILIH KEPARTIAN...HANYA MEMIKIRKAN SESAMA ISLAM LAH BELIAU HADIR...SEPATUTNYA AHLI PAS BERTERIMA KASIH....DAN MUHASABAH DIRI BAHAWA UMNO TIDAK SEBURUK YANG DI SANGKA...UNTUK PEGUMPAT2 PAS HENTIKAN SIKAP ITU....TAK GUNA BERTUDUNG LABUH TETAPI PENUH DENGAN DOSA....ALLAH HU AKBAR

gentingsena said...

kak ijat ziarah kerana Allah bukan yg lain, ingat tu... tapi kak ijat mesti berubah jangan tunjuk remos tu muslimat tak suka dunia akhirat. kak ijat perlu berubah yg. lain cukup bagus dah. pakai cara muslimat insyaallah demo sokong.

mountdweller said...

Memang tidak waras.

Izinkan saya copy n3 ini ke blog saya

Terima kasih

melayuangkat said...

Ustaz saya pesan, satu jari menunding pada orang lain, SEPULUH jari menunding pada diri kita sendiri.

Janganlah menghina sesama Islam, apatah lagi di waktu dan suasana ada kematian dan jenazah dalam rumah. Kalau jenazah di hadapan mata pun tak INSAFkan kita memang TAK ADA apa yang boleh melembutkan hati ke arah yang Hak.

Waliyazubillahminzalik!! Biarlah kita tutup aurat dan tutup juga hati- Qalbu dari sifat keji dan sifat suka menghina orang lain.

Anonymous said...

"gelombang rakyat" yang siarkan artikel ini lagi berdosa..entah betul entah tidak...maka lebih baik delete je artikel ini...supaya fitnah ini tidak terus dibicarakan...cukup sekadar disiarkan Dato Shahrizat menziarahi jenazah YB Dr Lo'Lo'..

Anonymous said...

Gelombang Rakyat memang berdosa-semua artikel beliau merupakan fitnah2 belaka- baik tulis pendek2 atau delete saja semua lagi baik dgn blog2 skali -Bukan macam Blog2 pro pembangkang tu, semuanya betul2 belaka, menafikan artikel2 dalam tu samalah ertinya menentang Al-Quran & Hadith, maklumlah kami semua ni KAAPIRR, bukan macam DAP tu, ISLAAAMM.

Bukan gitu anon di atas?

Anonymous said...

Nak wat camne.Umno jahat.Org umno bkn anigerah tuhan..Terima je la..Tu patut kak ijat nangis skali..Klu buleh siap guling2..

Anonymous said...

tak payah sebok ngan org lain, diri kita ni perbetulkan dulu, kalu ambik pelajaran pasal kematian ni, insaf le diri tu, talkin kan diri sendiri, didik keluarga, akan melimpah kepada masyarakat dan ummah. dengan jiwa yang tawaduk, umat islam pasti bepaut. jika kerana allah, setiap huruf yg ditaip tu ada ganjaranya, setiap satu tu akan ditimbang, neraka tempat yg seburuk2 , ingat mengingati sebab mati tu pasti.

usin said...

alah kak ijat, lantak pilah kt depa. bukan luakpun. depa saja pedengki tu. tengok kak ijat mai, depa sakit ati sbb depa x mampu buat camana kak ijat buat. harap2 tudung labuh depa tu bukanlah tempat jin, setan & iblis bersarang.

Anonymous said...

gentingsena, mmg penampilan kak ijat x sehebat penampilan wanita pas. tp saya tetap syg kak ijat, kerana dia menteri yg BUAT KERJA. saya doakan kak ijat dilindungi allah. kak ijat, ucapkanlah terima kasih pd wanita2 pas yg mengumpat tu, kerana di situ ada pahala wt kak ijat. semoga allah memberi nur hidayahnya pd kak ijat. saya ialah wanita yg xde parti, saya seorang ibu tunggal yg xde kepentingan dlm politik. alhamdulillah, saya tetap dpt tempias hasil kerja kak ijat. terima kasih kak ijat.

Anonymous said...

jgn diikuti rencah pembakang yg diselaputi kealiman namun didalam hati penuh dengan kepalsuan dan kekotoran yg lebih hina dr seekor binatang.

orekelate said...

Alhamdulillah ini yang kita mahukan cuma kalau boleh (memang kena buat), tolong la tutup aurat. Tudung tuh dah bagus tapi elok jangan sampai nampak rambut.Aku penyokong UMNO tegar tapi yang salah tetap salah.

gentingsena said...

Buat ibu tunggal(anonymous) aku sayang kak ijat,Muslimat pas tak semesti bagus, kak jat dah cukup bagus, itulah kadang2 pemimpin muslimat dalam umno terlupa & buat tak thu sahaja, cuba pandang kebawah masa perhimpunan agung, atau majlis lain2. sepatutnya semuanya merah atas kepala, bukannya inai Mekah tapi kain tudung, klu nampak rambut bagi wanita dikhalayak umum ia haram, jangan kata halal. haram hukumnya. Sepatutnya datin2 perlu cek balik kenapa mereka mudah terkena fitnah, ada juga mantan dato' tewas kerana datin, sebabnya...kau org. carilah sendiri. Pergilah ke rumah datin2. "jagalah diri dan keluargamu drp. api nuraka". Jadilah muslim yang beriman. Mmg. aku sayang kak ijat tu. Semoga semua datin2 dan muslimat dlm. umno bertudung rapi.

Anonymous said...

Politik tu politik la. Tapi kalau ada saudara Islam kte meninggal dunia kte kena lawat. tak baik disebabkan politik nak gaduh2. dulu lim kit siang pun dtg Tun. M punya hari raya gathering ok. so tak payah korang2 yang tak de apa2 ni, sorry to say hidup tu pun kadang2 kais pagi makan pagi and hidup melarat nak membesar kan keluarga walhal diri sendiri yang suka mengata, bawakk la bertaubat.

Anonymous said...

kalau kite cakap macam ni makcik pas tudung labuh marah tak.. "makcik, makcik ni mulut mcm cik kiah kan, padan lah makcik ni hidup macam ni, asyik mengata mengeji je kerja makcik, makcik rasa masa makcik muda dulu makcik baik sgt ke? golongan macam makcik dulu la yang suka merempit jadi bohsia bagai.. mak cik ni apa lah tu la dulu jadi pelacur kan sekarang menyusahkan orang rasa2 makcik punya taubat tu masuk akal ke? macam tak je.. so mak cik marah la ckp makcik tudung labuh ni pelacur dulu? what you give you get back makcik. understand what I mean tak?"

Anonymous said...

gentingsena, saya ibu tunggal (anonymous) saya hairan org asyik cari kesalahan orang lain. klau kita nak betulkan orang tu, pergilah jumpa dia, nasihatkan dia baik2. jangan dedahkan keburukan orang di khalayak ramai. sukakah gentingsena dikutuk di khalayak ramai? Apa yg wanita bertudung labuh (maaf cakaplah) buat pd kaum sejenisnya yang teraniaya? lelaki yg pakai kopiah tu baik sangat ke? Yakin sgt ke dpt syurga walaupun hati busuk mcm taik? Kerja mengumpat, menghina sana sini? Syurga neraka tu Allah punya, suka hati Dia lah nak masukkan sesiapa yg Dia suka. Sepatutnya sbg sesama Islam, kita mendoakan kebaikan utk orang tu, Allah membuka pintu taubat hingga nyawa sampai ke hujung halkum. Jadi encik gentingsena, klau nak nasihatkan kak ijat, pergilah jumpa dia yea. Sesungguhnya mulut menggambarkan apa sebenarnya hati manusia.

Aki44 said...

Shahrizat doakan org masuk syurga > Kah..kah..kah

GR macam mana..

Anonymous said...

Ucapan takziah kpd keluarga allayarhamah...kpd yg mengumpat bawa2 la bertaubat dan ingat la hidup ni hanya sementara je...

Tok Atan said...

Mintak maaf saya nak sampuk sikit atas komen 'Tok' Aki44:

Rasanya tak salah kita mengucapkan sesuatu yg baik bagi yg hidup atau yg dah meninggal kan? Bukan bermakna kita yg menentukan kerana rasanya semua tau itu hak mutlak Allah swt.

Tetapi adalah buruk bagi sesiapa yg mendoakan atau mengucapkan sesuatu yg buruk kpd org lain, apatah lagi dgn melakukan sembahyang hajat memohon diturunkan bala kpd seseorang hanya kerana perbezaan pendapat dan pandangan.

Mendoakan org masuk syurga tidak sama maknanya dgn menjanjikan org lain masuk syurga!

Anonymous said...

Kelihatannya aki44 berperawakan orang warak. Siap dengan lebai dan janggut putih lagi.
Bila baca komennya: macam orang tak pernah belajar agama.
Banyakkan beristighfar aki44, jangan banyak sangat buruk sangka kerana itu adalah bisikan syaitan.

Anonymous said...

Lebih ramai permimpin pr ini mati adalah lebih baik kerana memang jelas :1)Menderhaka kepada YTM DiPertuan Agong dan Tidak menghurmatiPERLEMBAGAAN Malaysia.2)Menyusahkan rakyat dan menjejaskan ekonomi negara.3)Mewujudkan benci antara kaum.(melayu akan benci kepada cina dan india dan begitu juga cina dan india akan benci kepada melayu.Adakah ini memungkinkan pergaduhan antara kaum.Walaupun Tuan2 Pembangkang kalau nak Perintah Negara ,janganlah buat huru-hara .PERLU DI_INGATI OLEH SEMUA RAKYAT MALAYSIA KITA PEROLEHI KEMERDEKAAN ADALAH MELALUI MEJA RUNDINGAN bukan dengan Demonstrasi Jalanan .Wahai orang2 yang malaysia yang berbilang kaum cuba nilaikan TINDAKAN BERSIH2 LEBIH BANYAK YANG BAIK KE LEBIH BANYAK YANG BURUK?

Anonymous said...

Cara komen 'Tok' Aki44 sama seperti ustaz-ustaz dia (tuan garu nik aziz, hardy awang dan mat "sapu"). Ini lah yang boleh diharapkan daripada ulama Parti Anak Syaitan" (PAS)

Anonymous said...

kenapa bila melawat org mati kena pakai serba hitam...

Anonymous said...

macam kistian...ke tak sengaja!!!

Anonymous said...

Kepada : Anonymous Tuesday, July 19, 2011

--> Kenapa nak delete? kenapa takut?? Tak payahlah nak berselindung. Semua org dah tahu mentaliti org PAS..pelacur agama!!

Anonymous said...

KEPADA PUAN SYARIZAT..WALAUPUN PUAN DIKATAKAN SEDEMIKIAN,BERSYUKUR DAN DIAMKAN SHJ.PUAN SYARIZAT TELAH MENDAPAT GANJARAN DARI ALLAH S.W .T..BAGI SESIAPA YANG BERKATA DEMIKIAN..MEREKA AKAN KEHILANGAN LIDAH MEREKA YANG BERTUTUR SEDEMIKIAN DISANA..KEJAHILAN MEMBUATKAN MEREKA PASTI TERJERUMUS KELUBANG NERAKA.

Anonymous said...

Tahniah dan harap bersabar! Ds Shahrizat yg memiliki sekeping hati yg tulus ikhlas menziarahi kematian Dr Lo'lo!...walaupun dicaci namun itulah dia kelebihan Ds Shahrizat yg amat kita kagumi!...ana ingin catatkan sebuah hadis nabi Muhamad berbunyi:'Mana2 org. Mokmin yg megucapkan takziah kpd saudaranya yg sesama Islam yg sedang menanggung kesusahan dan ujian berat melainkan ia akan diberi balasan sebaik2nya oleh Allah iaitu dimuliakan dan dipakaikan dgn persalinan yg serba indah dari pakaian kemuliaan pada hari kiamat kelak'...riwayat ibn majah dan albihaki.

Anonymous said...

to aki44-jgn kate org mcm 2...blum tentu lg jnggut putih berketayap putih msuk syurga...bli cermin besor2 tgk muke awk lyak ke x msuk syurga...kalo btol picture tu gmbar awk...nauzubillah...wjah luaran nmpak mcm ahli syurga tp hati maybe ahli neraka...lain kali ckp pndang2 muke je nmpak dh tua akai xde

Anonymous said...

Krn fitnah gelombang rakyat, abih suma org yg komen ni mngumpat..

Anonymous said...

buat ini umno juga yng salah,buat itu umno juga yng salah,kalau tak buat umno juga yng salah,bila buat umno juga yang salah...jadi mcm mana tu???sukan nak dipolitikkan,isu pertahanan negara pun dipolitikkan,jual tiket tengok bola pun dipolitikkan,kedai makan dipolitikkan,barang makan dipolitikkan,nak kencing pun dipolitikkan???wahhhhhhhhh

tokgaru said...

Jangan Ambil Hati

Hendaknya datok sharizat tak patah semangat bila kena maki dengan muslimat Pas tu.

Dengar kata 3 ekor muslimat tu sebenarnya tak berapa "sehat" dan mereka terlepas keluar dari wad sakit jiwa di HKL.

Lepas ni, tak kira dia tu parti apa, kalau ada masa datok pergi jenguk, baru lah orang kata mesra rakyat, jangan waktu nak mengundi baru nak tunjuk mesra rakyat, itu yang rakyat tak sanggup nak pangkah tu.

Powered by Blogger.