Jul 8, 2011

SENARAI LARANG MASUK KL.. KAK WAN PERTIKAI JOHARI ABDUL T'SELAMAT!!





Nampaknya senarai nama yang dilarang memasuki Zon Kuala Lumpur telahpun dikeluarkan. Agak menarik pada kali ini kerana antara mereka yang tidak dibenarkan bukan sahaja dari pihak Pembangkang, malah turut tersenarai Pemimpin2 PERKASA dan Pemuda UMNO, Nama KJ pun ada. Nak buat macam mana. Semua berdegil hendak berdemo juga. Nampaknya di kalangan rakyat sudah semakin bosan dengan corak permainan politik mereka. Tapi kita tinggalkan sebentar isu terbabit. Daripada senarai nama yang dikeluarkan dari pihak PKR, nama hos terkenal dari PKR Johari Abdul tidak kelihatan. Nampaknya beliau terlepas walaupun Ahli Parlimen Sungai Petani ini antara yang bekerja keras melaksanakan Rusuhan BERSIH. Kecoh apabila nama beliau tidak tersenarai sehinggakan Kak Wan sendiri mendesak suami beliau mengenalpasti kelebihan yang diberikan Johari Abdul sehinggakan tidak bersama Pemimpin PKR lain yang kebanyakannya tersenarai. Yeke Kak Wan? Cuba check betoi2. Takut nampak nama China Doll ja kot.. Hmm.. Tak usahlah berdemo2. Buang masa, buang tenaga, buang duit. Yang pemimpin2 tertinggi ni tak apalah dorang banyak duit. Buat peniaga2 tu, teruskan perniagaan anda. Janganlah sehinggakan sanggup tutup kedai dek kerana hendak sertai demonstrasi. Kita ikut style orang Cina. Sambil berniaga cari wang, jadi penonton TV tengok orang Melayu berdemo bergaduh sama Melayu. Seronokkan? Tak sedar juga. Suka hatilah.





4 comments:

Anonymous said...

Kak wan tak payah la sibuk2 sgt dengan BERSIH nie sebaiknya BERSIHkan diri dan Suami dr penipuan,pembohong serta dosa2 kepada rakyat tu dulu.Satu lagi kak wan dah bersedia ker utk perbicaraan kes liwat saiful?

Pembela Melayu said...

Tolong Sebarkan BerSHIT berkumpul DI batu caves kul 8 pagi besok maklumat dari pihak keselamatan

Anonymous said...

Elok sgt la tu, enche Pembela Melayu... boleh la puak PAS tu semayang suboh kt patung besaq tu. Ambingai nk jadi imam pon xdak hal. lepas tu pakat berarak naik tangga pi kuil. serah memorandom kt dewa2 dlm tu.

Anonymous said...

Jgn risau kak Wan, jgn moody2 sgt. nanti kna darah tinggi. tunggu je la smpai 2012. 2012 adalah tahun utk kak wan berehat jaga anak2, melawat suami di penjara dan buat kuih raya, tinggalkan dunia politik sepenuhnya. sbb 2012 PKR akan dibubarkan. 2012 adalah kiamat bagi PKR.

Powered by Blogger.