Jul 30, 2011

SAKSI TAMPIL BONGKAR SHUHARDI RANCANG P'BUNUHAN BAHARUDDIN!!?





"Pelakon terkenal BERSIH 2.0 mengakui beliau tlh diarahkan dan diupah utk melakonkan watak peserta BERSIH 2.0 yg secara tiba2 mengalami serangan jantung lalu mati di tempat kejadian. Malah beliau juga tidak menafikan bahawa wanita b'purdah seperti kelihatan pada video sebarang blogger Pro Pembangkang turut melakonkan watak tersebut. Pelan strategi ini kata beliau sengaja dirancang bagi menyampaikan mesej kekejaman Kerajaan pimpinan Najib Tun Razak terhdp masyarakat Malaysia yg kononnya menuntut keadilan. Beliau berkata individu yg mengupah beliau diperakui ada kaitan dgn Anwar Ibrahim sbg tindakan mbalas dendam thadap penyebaran Video Seks Ketua Pembangkang tersebut. Shuhardi akan tampil memberi keterang dan kerjasama dgn pihak Polis." Ini yang sepatutnya disebut Shuhardi. Tak perlulah hendak pusing dan pusing menghasut, mengelirukan serta memperbodohkan rakyat. Apa lagi yg telus sgt Pembangkang pimpinan Anwar ini? Jikalau ada yg masih menyokong Anjing2 Negara kita pimpinan Anwar, anda tlh memusnahkan Agama, Bangsa dan Negara. Ingat. Lakonan ini tlh menipu segenap rakyat Malaysia. Institusi Polis terus dipijak. Melayu CinDia cadangkan agar polis bercuti selama sehari. Baru mereka tahu samada betapa pentingnya polis yg mereka gelarkan sebagai Anjing. Dan yg. peliknya, dlm nak menipu rakyat tu, b'laku juga kematian kan? 'Kebetulan' kot.




Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

14 comments:

kluangman said...

Shuhardi nafi enggan berkerjasama dengan polis
30/07/2011 3:44pm


SHUHARDI MD. ISA

KUALA LUMPUR 30 Julai — Shuhardi Md. Isa, lelaki yang didakwa berlakon sebagai Allahyarham Baharudin Ahmad yang meninggal dunia dalam perhimpunan haram di ibu negara pada 9 Julai lalu, hari ini menafikan dirinya bersembunyi, melarikan diri dan enggan bekerjasama dengan polis.

Shuhardi yang ditemui pada satu sidang akhbar di sini, sebaliknya berkata, beliau tidak pernah menerima sebarang surat rasmi memintanya menghadirkan diri bagi membantu siasatan dari mana-mana balai polis.

"Bukankah polis lebih profesional dan tahu segala prosidur jika mahu seseorang itu memberi keterangan berhubung apa-apa kes? Saya tidak bersembunyi, datanglah ke rumah saya dengan tertib. Saya akan bekerjasama dengan mereka (polis),” katanya.

Shuhardi yang juga Setiausaha Agung Persatuan Usahawan Konsultan dan Pengarah Islam Malaysia (Uruskop) menjelaskan, beliau terpaksa tampil memberi penjelasan berhubung kekeliruan kematian Allahyarham Baharudin kerana ia jelas menjatuhkan maruah dirinya.

"Saya masih hidup... yang meninggal Allahyarham Baharudin. Saya ingat perkara ini dah selesai dan saya tidak perlu tampil beri keterangan kerana ada blogger-blogger yang mengeluarkan gambar saya dengan mengatakan saya adalah Allahyarham Baharudin, telah meminta maaf kepada saya.

"Tapi semalam bila saya lihat komen Timbalan Ketua Polis Negara, Datuk Seri Khalid Abu Bakar yang berkata saya dipercayai menyembunyikan diri, saya terpaksa mendedahkan perkara ini,” katanya.

Beliau berkata, polis sepatutnya menyiasat mereka yang mengeluarkan kenyataan mengelirukan mengenai dirinya daripada menumpukan siasatan ke atas dirnya sendiri.

Beliau berkata, kekeliruan tersebut terlebih dahulu telah dijelaskan oleh anaknya menerusi laman facebook dengan menjelaskan bahawa gambar yang disiarkan bukanlah gambar Shuhardi yang pengsan dalam perhimpunan tersebut.

Suhardi berkata, beliau bersedia memberikan kerjasama dengan pihak polis dan boleh dihubungi di talian 012-3900740. — Bernama

njah50 said...

Dari apa yang dipertontonkan kepada umum lakonan Suhardi, dan seorang perempuan yang berpudah, PDRM patut mengambil tindakan terhadap kedua pelakon yang membohongi orang ramai.

Anonymous said...

suhardi ko ingat org bodoh ke asik nak tipu aje. ape le kena ko ni. sembahyang tengah jalan, bedoa pakai hailer , lepas tu mengelatat konon nak mati, lepas tu diam mati. petang tu ada lagi belakon. tak malu ke ko perangai macam ni. ape sebenarnya ko nak suhardi. jenis tak tau malu sungguh ko ni.

Saladin said...

Dari percakapan....dan tutur kata...nampaknya Suhardi ni anak buah Raja Kelentong juga dia ni....cuba nak pusing-pusing....

Anonymous said...

wakakaka....hebat wartawan tu...blh interview hantu...kalah uncle seeker..hahaha...

Den Cdo said...

Berapa ramai rakyat yg telah terperdaya, ada yg memaki hamun polis dan kata polis kejam akibat dari lakonan suhardi ...? Suhardi kena mintga maaf secara terbuka, dan mendedahkan cerita sebenarnya disebalik lakonannya sebagai 'menebus' kesalahan yg beliau lakukan...

Pelajar Sains Politik said...

Harap janggut je panjang, tapi suka menipu....

Anonymous said...

Pak Shuhardi berapa banyak makan upah, bagi dengan saya etek. Pak SHUHADI memang "SEORANG MELAYU PENGHIANAT AGAMA DAN BANGSA" Ibu Pak SHURhadi menangis kerana tindakan PAK makan upah PAKATAN PEMBANGKANG.

Anonymous said...

Kami sekelian amat mengenali Pak SHUHARDI. Kami sekelian amat jijik dengan perangai Pak SHUHARDI. BERTAUBATLAH SEBELUM PAK DITAUBATKAN.

Anonymous said...

PAK SUHARDI SEKALI TENGOK SEORANG PELAKUN BARUAL YANG TERKENAL, KALAH PELAKON TAMIL

Anonymous said...

HARAP JANGGUT JE PANJANG TAPI JADI PENIPU SEPERTI NIK AZIZ

hangkedee said...

Anak murid PORK NIk barua Aljub

Anonymous said...

mungkin esok lusa malaun ni akan menemui ajal dengan cara yang dilakonkannya itu..

Anonymous said...

Jika nak marah suhardi jangan kaitkan dengan orang lain...dia ni bekas orang arqam dulu. pernah berserban.mengaji mana tak tahulah ana. mula2 kenal dia kita konfiden...lama2 kita tahu dia ni ada temberang dan kaki kongkalikong juga. tak tahulah sekarang dia dah bertaubat ubah perangai lama. dia tinggal di kampung bahagia,bangi lama, selangor. mungkin dia ada satu rumah lagi.biasalah. nama jadi top tiba2 tapi biarlah dengan nama baik.....

Powered by Blogger.