Jul 4, 2011

ROGOL RAIS YATIM.. AMARAN TERAKHIR SUMIYATI BUAT BLOGGER ANWAR!!?






ALHAMDULILLAH.. Segalanya telah terjawab. Fitnah jahat yang berlaku pada Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr. Rais Yatim akhirnya terjawab pada hari ini. Seorang blogger Pro Pembangkang yang merupakan antara individu yang membawa isu ini di Media Maya telah didapati bersalah oleh pihak Mahkamah kerana membuat pertuduhan jahat melalui penulisan artikelnya yang mendakwa Rais Yatim telah merogol pembantu rumah beliau dan dikatakan mampu membawa maut. Rais Yatim yang menfailkan saman terhadap pemilik blog Sharpshotter tersebut. Namun, Pembangkang tetap akan membuat pelbagai spekulasi jahat mengenai keputusan ini. Itu sudah pasti. Kerja mereka hanya membangkang tanpa mengira ianya benar mahupun palsu. 1 tugas yang agak mudah. Tak usahlah mendabik dada menghina Rais Yatim yang pernah dipuji di kalangan Pemimpin2 kamu dari PAS dan DAP 1 ketika dahulu. Bagamanakah Pemimpin2 PAS dan DAP boleh menerima Rais Yatim ketika bersama di dalam Semangat 46 jika benar beliau seorang yang rendah moral. Biasalah. Bila sokong mereka, Nik Aziz sendiri akan mencuci dosa2 orang itu. Macam Anwar. Walaupun pernah menggelar Anwar sebagai ulama' terompah, namun akhirnya, Nik Aziz menerima dengan 'bersyarat' sebenarnya. Inilah kerja Pembangkang. Tetapi agak menyedihkan apabila ada juga di kalangan blogger yang mendabik dada menyokong Kerajaan namun menjadi pencetus utama fitnah Rais Yatim ini. Dan telah banyak isu yang telah beliau bawa ke depan sehinggakan boleh menggugat keamanan Negara, walaupun tiada bukti kukuh dikemukakan. Kenapa blogger ini masih dibiarkan begitu sahaja? Atau blogger ini umpama Musang Berbulu Ayam? IMBAU KEMBALI - SENARAI ARTIKEL KES ROGOL AMAH - RAIS YATIM SEBELUM INI (KLIK DI SINI).





2 comments:

Bingai @ Bangang said...

Tuduhan merogol adalah satu tuduhan yang berat. Bagaimana dengan yang dirogol? bukankah ianya satu penghinaan kepada si perempuan dan boleh menimbulkan pandangan serong terhadap si suami yang mungkin akan dianggap sebagai dayus?

Aku Yang Bingai
Yang Polis Menyibuk ni Apa Pasal?

Anonymous said...

[url=http://www.monclerjacka2012.com]moncler jacka[/url]
Det kan beskrivas som ingen måste lämna platsen att hitta tjäna miljoner, eftersom detta möjlighet knackar rätt bekymmer personlig dörr , eller väntar den varmt mottagande som du tjänar egen väg som kommer att hjälpa större vinster.
,[url=http://www.canadagooseistockholm.com]canada goose jacka[/url]
Bara Behovet 1 stor sällskaplig test, dem kan bara vara trycka begränsningar, som utgör dess principer som allt conitinues längs utöver de inrätta den algoritmer som variabler oväntade igår.
http://www.canadagoosejackorbilligt.com
 Vanligtvis auditiva dyslektiker kan höra bokstaven eller ord rörig som, och dessutom kan inte att hjälpa dig att upprepa något som de kommer högst hörde stund sedan. De flesta människor idag förknippar dyslexi komplett med inlärning svårigheter.

Powered by Blogger.