Jul 13, 2011

P'JUMPAAN PEMIMPIN PAKATAN.. HAJI AWANG KENA MAKI DGN. ANWAR!!





Presiden PAS Hadi Awang dikatakan kena belasah teruk dengan Anwar akibat daripada kenyataan beliau yang bercanggah dengan Anwar berkenaan layanan pihak polis semasa Rusuhan BERSIH 2.0 yang lalu. Hadi Awang yang diberi peluang sekali memegang jawatan Presiden PAS mengucapkan Jutaan Terima Kasih atas layanan pihak polis terhadapnya ketika ditahan. Anwar dikatakan bertindak memaki hamun Hadi Awang yang masih tidak berubah kononnya terlalu mudah terperdaya dengan mainan dari pihak polis. Anwar yang kononnya tercedera parah ketika rusuhan BERSIH 2.0 mendakwa Hadi Awang sekali lagi menyakiti hatinya dengan membuat kenyataan bercanggah sedemikian rupa. Hadi Awang yang sedang dipujuk oleh beberapa kroni Anwar di dalam PAS agar menarik semula kenyataan tersebut bertegas dan tidak akan menipu kerana sememangnya beliau diberi layanan yang baik dari pihak polis. Anwar yang juga Ketua Pembangkang mendesak PAS memboikot media2 tempatan yang ternyata tidak memihak kepada beliau dan mengambil kenyataan pemimpin2 bodoh seperti Hadi Awang. Sabar Anwar Sabar.. Jika kamu di pihak yang benar, tidak perlulah bertindak mengamalkan sifat syaitan yang cepat marah dan melatah. :-)





8 comments:

Anonymous said...

aku agak adi akan spin media sahal tafsir atau tak siar penuh ucapannya, mungkin LKS dah suruh nuar jentik telur dia, sengal....

Anonymous said...

SI LAKNAT TU MARAH DENGAN TUAN GURU????...APA NAK PEDULIKAN...PAS KAN BOLIH BERDIRI SENDIRI TANPA BANTUAN PKR, BERAPA RAMAI AHLI PKR...20 JUTA, 25 JUTA...
TUAN GURU HJ HADI...PEDULIKAN DIA...MANUSIA DAH TAK TAHU ARAH TUJUAN HIDUP....PATUTNYA DIA DAH INSAF DAN TAUBAT....CUBA LA BUAT KEBAJIKAN PULA DARI MENGUTUK DAN MENCACI ORANG...TAUBAT LA SEMENTARA UMUR MASIH ADA NI....

Anonymous said...

Mereka mana berani dengan Anwar. PAS sayang Anwar. Jadi Anwar boleh buat apa saja pada Hadi, nak caci ke nak maki ke, suka hati Anwar lah.

DON PEDRO said...

pado pondapat den lah, Hj Hadi ni memang bangang politik tapi ado laei maruah diri, dari jadi sorang ponipu bosa, Anwar memang mcm tu, dio asa tak samo kek bulu eh, dio hanjingkan ah, apo lak nak polik ngan anwar tu,
kalau rghosam porogol mcm tu lah, "tak dapek den sunkek", ni caro anwar darghi dulu sampai nak mampuih pun takkan berubah.
Tapi toghus torang den kobar kan, den sobonar eh kosian tengok hjhadi kono tunggang sano ditunggek sini, hai apolah tolol bona,ikut mat sabu masok lokap jawab eh.Borghuk seko tu memang raghmai dah kona, apo boleh buek dah namo eh monyet buek lah apo pun, dihalau,dibaling ponyapu,dio totap momokak gak, biar kan lah, lamolamo dio lar ghilah, sonyap balik, kau tunggulah bilo lapar, omokak balik.

YB Raz said...

hj hadi ni ada akal atau tak? kalau dah kena maki sampai macam tu sekali, mengapa masih nak bersama PKR?

kata PAS perjuangkan islam. adakah akhlak anwar tu akhlak pejuang islam?

Ingat Rasullulah s.a.w langsung tak berkompromi dengan kafir Quraish semasa tegakkan islam..tapi kenapa PAS boleh bersama DAP dan PKR kalau nak tegakkan islam?

fikir fikirkanlah...

Anonymous said...

Bole jadi Anwar ini ada sesuatu ilmu yang boleh memikat atau mengikat minda dan jiwa orang (الربطة وعي). Dalam konteks ini, orang-orang mempunyai kesedaran rendah mudah terpengaruh oleh nya. Walaupun seseorang itu ulamak, warak atau intelektual - apabila menaruh simpati terhadap Anwar, dia akan terpengaruh dan terikat. Refleksi: Iblis bertekad yang dia dan kuncu-kuncunya akan berusaha sedaya upaya untuk menyesatkan keturunan Adam a.s., kecuali mereka yang IKHLAS [15:40]. Dan Allah berfirman: Hanya Allah-lah yang berkuasa membri ke-IKHLAS-an itu. Fikirlah ummat Islam - terutama yang berbangsa Melayu. 

Anonymous said...

ake ake....
seronok tengok nuar meneruskan tabiatnya tuh!!!!naik kendur simpati aku he heh...aku harap mana 2 pihak kasi jalan mudah untuk dia ake ake...

Anonymous said...

mendengar fitnah dan membuat fitnah adalah dosa yang amat besar...

Powered by Blogger.