Jul 22, 2011

MAT SABU - "ANWAR PELAKON BENGAP.. NASIB BAIK ZIZAH SENYUM KAT SAYA."





MAT SABU dilaporkan tidak akan menjawab segala pembongkaran yang dikeluarkan Pihak Polis melalui Video akan tetapi memilih untuk membawa perkara tersebut ke Mahkamah dan bakal menyaman Institusi tersebut. Sambil dengan nada berang, beliau dikatakan baru sahaja melepaskan rasa ketidakpuasan hati beliau terhadap lakonan Anwar yang tidak menjadi lalu mendapat reaksi negatif daripada Penyokong2 beliau. Malah Mat Sabu turut didakwa hanya sekadar berlakon memakai kerusi roda. "Jangan terlalu paksa Tuan Haji dengan soalan2 yang memberi tekanan. Tuan Haji mood tak berapa baik. Baru lepas bertengkar dengan musuh politik dia." Itu pesanan salah seorang rakan Mat Sabu yang bersama di dalam Rusuhan BERSIH 2.0. Siapa musuh Mat Sabu jikalau bukan Anwar yang digelar Al Juburi? Kasihan Mat Sabu... Nak saman, samanlah. Tapi samanlah Anwar sekali. Dia juga ada kes dengan Mat Sabu kan. Alangw2 saman sekali dengan Anwar je Tuan Haji.






7 comments:

Anonymous said...

DA KANTOI NGAN POLIS.KO YANG JATUH SENDIRI, KATA POLIS LANGGAR NGAN ROVER. NI BARU DIKATAKAN FITNAH DAJJAL. DAJJAL TU SEBENORNYE KO LA SABU. SERABUT SABU..LEPAS NI BAMBOO RIVER KO BABAI

Anonymous said...

Tuan Haji??? Tuan Haji??? kah kah kah. Tuan Haji apa ke bendanya kalau tahap penipuan tahap Dajjal Mata Satu.

PDRM jahat!!!
PDRM zalim!!!
PDRM jahat dan zalim bukan kerana pukul dan langgar Mat Sabu, tapi PDRM dedahkan lakonan pembohongan, penipuan seluruh rakyat Malaysia dan fitnah kepada insan-insan yang yang melaksanakan tugas menjaga keamanan negara iaitu PDRM. Tahniah PDRM kerana pendedahan ini. Kepada yang tidak percaya kepada pendedahan ini terpulanglah jika mahu terus ditipu dan dibohongi oleh insan Munafik Mat Sabu. Tahap iman Mat Sabu lebih rendah dari Tian Chua.

aku said...

uisshhh gitu cerita nye...

malu nak ngaku ker sampai....merapu meraban..?

saman jangan tak jadi saman plak yer.....

lepaih tu bila dibicarakan plak...jangan 'bertangguh2 plak'....

almaklumlah.....nanti terjangkit plak dengan malaun lagi sorang tu....

gilerrr biolll!

Anonymous said...

Jawab lerrrr Al Saburiii!!!!

Anonymous said...

tu gambo super impose.. muka mcm mat sabu tapi perutnyer x same. perlu tubuh Suruhanjaya DiRaja :D

anti bohmau said...

sudah2la mat sapu!!
sapa yg tak tahu pe'el pemuhong hang dari muda sampai hang tua la ni?
hidup dgn dok muhong sedia2...
duit tabung memali tu mana???

Anonymous said...

PR ni x abis2 nak habiskan duit rakyat, buat suruhanjaya utk siasat itu ini, hasilnya x prnah pun diakui. Sial tul PR. Lebih baik duit tu bagi pd anak2 yatim, orang2 miskin dan ibu2 tunggal yg dianiaya oleh suami2 PAS.

Mat Sabu, p lah mintak pengampunan dari N.Ajis. Confirm N.ajis akan ampunkan kamu sebagaimana kes kamu berkhalwat dgn isteri orang dulu - kata N.ajis, kamu suci seperti bayi yg baru lahir..

Ape nak wat.. N.ajis pegang syurga neraka.

Powered by Blogger.