Jul 18, 2011

MARINA MAHATHIR MENYALAK LAGI.. I'M STILL IN LOVE WITH ANWAR!!





Inilah namanya manusia yang tidak pernah bersyukur. Mengecapi nikmat kehidupan sempurna setelah penat lelah hasil titik peluh bapa beliau memperjuangkan UMNO, akhirnya disokong Pertubuhan Haram yang turut menyanjung Anwar Ibrahim bernama BERSIH. Wanita ini kini semakin berani membuat pengakuan menentang perjuangan yang turut dibina bapanya sendiri iaitu UMNO. Barisan Nasional yang menjadi titik permulaan bapanya memulakan perjuangan politik awal 1970an turut dikritik beliau. Dengan lantang beliau mengatakan UMNO bakal tumbang. Hey Marina, apa lagi yang kamu rasa kurang pada kehidupan kamu dan rakan2 kamu? Lupakah kamu pesanan ayahandamu yang mengatakan "Demonstrasi itu Bukan Budaya Kita?" Ingkar pesanan bapa 1 hal, disokong pula Pemimpin yang tikam bapanya dari belakang, Anwar Ibrahim. Janganlah dok kata tak sokong. Kerana BERSIH 2.0 sebagai platform menutup mata hati rakyat mengenai moral Anwar yang sebenar. Itu salahkah? It's not about Ambiga's Issue. It's ridiculous when you support BERSIH 2.o just because Ambiga. It's sound stupid Marina. STUPID!!... But that's reality about yourself. Ingat Marina.. Jangan jatuhkan air muka Tun Mahathir yang memberi sinar harapan terhadap kepimpinan baru Kerajaan setelah mengkritik kepimpinan Pak Lah. Masa Pak Lah tak pula sokong BERSIH? Kenapa kini baru hendak menyalak di jalanan memalukan keluarga sendiri? Atau ada agenda tersembunyi setelah lama menyepi?





26 comments:

Anonymous said...

Dia menyalak sebab tak diberi ruang dalam UMNO... Pegi tukar jadi rakyat indon serupa laki Lu la 'kak limah'... Kak limah ni bukannya Ada jasa pun kat negara Dan bangsa kita... Kebetulan dia jadi anak seorg lagenda je...

Aku umpamakan dia ni macam lalat tahi.....

Megat Alam Gempita said...

Spesis anak derhaka sepertimana anak Nabi Nuh, tak pun macam isteri Abu Lahab atau isteri Nabi Luth. Betina Sisters in Iselam (SIS) ni adalah pendokong liberalisme dan pluralisme.

Anonymous said...

This beeyotch was lucky to be borned berbinti Mahathir. Or else, she's nobody.
Shame on you Marina!! Ignored what Tun has said for the sake of Ambiga? Who is that paria afterall compares to Tun?? Such an ungrateful beeyotch!!

Anonymous said...

Hidup dalam sangkar emas ... Banyak benda dia tidak tahu.

Anonymous said...

biar kan dia menyalak,kalau dia nak berdemo kat jalan raya pun biarkan, kena tangkap pun biarkan biar dia merasa apa itu negara kucar kacir,mungkin ada orang luar dibelakang dia sebab tu berani melawan cara cara ayahanda nya.

Anonymous said...

die xsedar die berjaya hr ni sbb duet krajaan.bykknlah muhasabah diri marina.and tntu blum ckup mngkaji undang2 m'sia dan tidak dpt foresee akn ancaman akn dtg.dun show ur stupidity.

Anonymous said...

si bebal melayu kafir ni ingat Aljubur akan sokong belai bila mana aljuburi jadi PM nanti.. Aljuburi ni depan ckp lain belakang buat lain...nanti kena liwat dia kata itu biasa... mainan hidup...

Bahaman said...

Mengapa marah-marah...mungkin kamu semua kurang bertamaddun. Ini negara demokrasi...penduduknya 1Malaysia bebas membuat pilihan. Semua rakyat bebas memilih....haram pada kata2...BERSIH tidak haram, yang HARAM adalah mereka yang menentangnya. Mengapa takut..ambil tindakan kalau dah HARAM...Mengapa

Anonymous said...

Pembangkang punya mentaliti, bila kena serang habis habisan , modal lain tak ada, kebebasan bersuara !!!

Malas nak ulas lagi sebab dah banyak pun dah dibagitahu, jenis tak reti bahasa ni cuma satu perkataan yang sesuai, HARAMJADAH

Anonymous said...

Ni sekok geng meghapu AMBIGA.. Glamour nak kutip Award, entah sapa yang rekomen mereka pi dapat award pun tak tau, semua kepala sewel..

Atau telioq cincin RM24m tu ker?

Betina2 dah tua ni semua, bila cakap mulut muncung2 nak bunyi macam Mat Salleh, tapi malangnya,

try ikut slang macam mana pun, golek2 kepala Aci tak leh buang juga!

aidil said...

Salam tetuan. Banyak komen2 dari para penyokong bersih yg kononnya bersih tidak haram, penentang bersih haram, polis yg menetang bersih itu haram hukumnya, sampaikan dalam ceramah2 agama dimasjid pun dilontarkan keharaman terhadap penentangan perhimpunan. SAmapai polis yg kerja pun dikatakan makan duit haram. Alasannnya atas dasar kebebasan bersuara.

Semua telah sedia maklum DYMM Tuanku selaku pemerintah negara telah bertitah jangan teruskan perhimpunan ini samada, bersih, patriot, perkasa, etc. Kerajaan pusat juga telah larang akan apa2 perhimpunan.

Cuba rajin2 selak kitab kedua paling sahih selepas AL-Quran iaitu sahih bukhari. Buka bab Fitnah. Baca hadis2 yg terawal dalam bab itu. Apa Saiyyiduna Rasulullah kata tentang mentaati pemimpin/pemerintah meskipun pemerintah itu seorang yang fasik. Taatilah Rasulullah. Ikut pesan baginda itu. Jangan bercakap ikut hawa nafsu dan akal fikiran. Rasulullah dah bagi panduan. Bagilah fatwa dari Tok Guru mana pun, hadith sohih dari Rasulullah ini tetap tidak terbatal

Anonymous said...

Rase rase nie tun mahathir nak jatuhkan najib dah......ish...jahat betol.....saye tolak mukhriz...........

Anonymous said...

Cuba selidik latarbelakang persekolahan dia dengan DS Rosmah. Dua2 dari Sekolah Tunku Khursiah kan?
Ada dendam lama kot. Selidik la ya?

Anonymous said...

Aku rasa, hasil tekanan laki indon dia nih.

Anon di atas.

Tak perlu bagitau TDM nak jatuhkan Najib. Kami faham tugas sebagai pencacai2 PR ini sentiasa mencari peluang merosakan melayu.

Lalat2 hijau tak akan pernah mencari wangian bunga, yg diimpikan ialah haruman najis kuning yg kotor!!!

Anonymous said...

Laki die yg mula2 dulu orang Peranchis.

Orang Peranchis suka sondol dari belakang. Faham2 je lah.

Laki la ni orang Indon plak.

Orang Indon ni suka sondol apa ye?
Faham2 je lah.

Entah lah.

Anonymous said...

Anon July18,2011. Awat tak tanya lagi....ANUAR PANDIKUTTY SUKA SONDOL APA?....KARPAL SINK SUKA SONDOL APA ? DIA PUNYA KAMCING ACI AMBIGA SUDAH DI SONDOL, MUNGKIN DIA JUGA NAK RASA.MACAM ORANG KEDAH SELALU CAKAP 'BODOH MACAM TELOQ'

ROSAFID said...

Saya Kata!!! Saya menyayangi serta menyanjungi Tun Mahathir sama seperti ayah saya. Maka amat dukacita apabila betina sial sekor ni tak pandai menjaga hati dan perasaan bapak dia sendiri yang masih hidup yang diharap dapat membantu perjuangan rakyat bangsa Melayu untuk bersatu dan berkuasa sepenuhnya di tanah air kita ini. Tanah Melayu. Kelanjangan kelakuan beliau akan dibuat sebagai modal olih pihak2 yang gila kuasa untuk memprovokasi ayahanda Tun Mahathir. Memang dasar anak durhaka.Wallahu'alam. Wassalam.

Anonymous said...

Adatlah..dlm setandan Pisang mana ada semuanya elok...kot yg ni satu jer yg busuk..TUN pun kena terimalah juga pepatah tu..
Dia ni pun dah jadi mak budak pun..bukan tanggung jawab TUN dah..tanggung jawab Laki dia dah.

Anonymous said...

alah.. adakalanya kita akan sedikit berbeza pendapat..
orang melayu ni mmg masih susah nk terima pendapat sesama sendiri..
dah x mau pikir dah..
yg pasti yg jd lalang ramai sgt..
konon berjuang sana brjuang sini..
tp sikap lalang tu la yg dibawa kehulu kehilir zaman berzaman..
sorang suka semua pakat suka..
sorang marah semua ikutttt.. pakat marah..
itulah melayu..keh..keh..keh..

KAPAKTAJAM said...

ONLY THE BUSTARD LOVE THEIR BUSTARD FRIENDS TOO, K. THAT IS HER BUSTARD GIRL!

Anonymous said...

Yeahh.....u are rite Kapak Tajam.....
"Only THE BUSTARD love their BUSTARD FRIEND" sHAmE ON YOU mArINA...
How DARE you..!!!!

Anonymous said...

Hampeh la baca blog2 karangan umno cybertroopers ni. Semua cerita guna skrip yg sama mcm paper utusan meloya & berita hairan.

Maklumlah dah 50 tahun hidup seperti katak bawah tempurung... tak boleh nak keep up dgn pemikiran rakyat zaman sekarang

Anonymous said...

MELAYU UMNO = MELAYU BANGANG KENA KENCING DENGAN TV3 SETIAP MASA.

Anonymous said...

elok la dari dikencing media haram yang takde kredibiliti dan funded by soros dan pertubuhan2 laknat dia.... keluar dari tempurung tengok dunia luar buat comparison.

Anonymous said...

Yang cakap Melayu UMno, Melayu bangang kena kencing dgn TV3 tu, bukan melayu yang tulis... itu KELING PARIA< YANG tulis.

Anonymous said...

ana setuju dgn pendapat aidil(18july) di atas!...terutama tentang taat kpd pemerintah tu!...cuma nak tambah sikit yg ada unsur agama!...ada satu hadis riwayat Al Hakim bebunyi:'Takutkanlah kamu akan Allah, sembahyanglah lima waktu,berpuasa bulan Ramadan,berilah zakat seikhlas hati dan hendaklah kamu Taat kepada pemerintah(ulul amri)!..,maka dapatlah kamu masuk syurga!...jadi renug2kanlah saudara2 seagama kita ...lebih2 lagi yg akan menyambut kedatangan bulan Ramdan al mubarak!...Selamat berpuasa!

Powered by Blogger.