Jul 22, 2011

MAHFUZ OMAR DISYAKI BUNUH BENG HOCK!!?





Inilah masalahnya bila terbaca kenyataan individu yang kemaruk hendak cantas Ustaz Azizan Abdul Razak bernama Mahfuz Omar. Pemimpin gila publisiti ini mengulas mengenai keputusan yang telah dikeluarkan Suruhanjaya Khas yang ditubuhkan bagi menyiasat kematian Pegawai kanan Exco Selangor itu. Macam biasalah. Bila sudah dikatakan pembangkang, semuanya tak betul. Bila memihak pada mereka baru betul. Dulu suruh tubuh Suruhanjaya Khas, Kerajaan telah tubuh. Bila Suruhanjaya beri keputusan, reaksi dari mereka sama juga. Tak puas hati. Sepatutnya usah dilayan orang2 macam ni. Makin dilayan, makin besar kapla. Mahfuz mendakwa tidak mungkin Beng Hock terjun dari bangunan kerana Beng Hock katanya telah cuba menyelamatkan diri dari layanan kasar pihak SPRM. Eh? Macam mana Mahfuz tahu ni? Adakah Mahfuz turut berada di lokasi kejadian? Jawablah. Analisis... Pembangkang memang suka beranalisis. Tapi analisis berpihak pada mereka sajalah. Belah kita sudah ditukar seperti zionis. Mahfuz ni sepatutnya ditahan pihak bertanggungjawab kerana bukan hanya mempertikai keputusan, malah membuat kenyataan seolah2 beliau berada di lokasi kejadian. Sejauhmana Mahfuz mengenali Beng Hock? Jangan buat kenyataan macam orang tak past SPM wahai si Mahfuz woii. Eh, dia memang tak lulus SPM kan? Patutlah. Polis, tangkap Mahfuz Omar. Lepas tu cakap BN zalim. Ala, kalau tak tangkap pun dikata juga kita zalim. So, kenyataan Mahfuz secara jelas berbentuk hasutan. Apa lagi? Siasatlah Mahfuz Omar ni. Kenyataan macam tak ada akal.




3 comments:

Anonymous said...

Yang pelik ORANG MACAM ni pun boleh diangkat ke Parlimen. Bayangkan mentaliti Penyokongnya.

Anonymous said...

Memang betul, dalam parti PAS ramai yang dah tak boleh berfikir. Contoh macam Mahfuz ini.
Itu sebab mereka senang kena jual dengan Anwar, Karpal dan Ambeega.
Bukan setakat jual, depa lelong gitu aje...

Neilkie69 said...

Anak Mahfuz yang isap dadah tu masih idup ke? Tak kan anak Mahfuz nak isap dadah, kan Mahfuz tahu dadah tu membahaya...anak Mahfuz pun tahu dadah itu najis...tak kan anak Mahfuz nak ambil dadah...

Powered by Blogger.