Jul 12, 2011

KONSPIRASI MATI DIBUNUH.. ULAMA' PAS KATA BERSIH 2.0 LEBIH KOTOR DARI UMNO!!





Beberapa Ulama' PAS terkejut dan berang dengan tindakan BERSIH 2.0 mempunyai propaganda dan konspirasi kematian salah seorang Penyokong BERSIH 2.0 Baharuddin dengan membuat lakonan yang mencerminkan fahaman politik kotor telah meresap dalam politik pembangkang. Malah ianya dilihat lebih kotor daripada pendedahan seorang Pemimpin yang mempunyai hubungan seks luar nikah. Tindakan sedemikian kata mereka bukan sahaja menghina mangsa kematian malah BERSIH 2.0 telah menipu kesemua rakyat Malaysia dengan melakukan penipuan sedemikian. Menurut ahli2 Dewan Ulama' PAS yang Melayu CinDia kenali, mereka berasa amat sedih jika mendapat tahu lelaki yang melakonkan watak 'mati' itu merupakan seorang ahli PAS. Mereka mendesak agar PAS merujuk semula setiap strategi politik yang hendak dijayakan sebelum melaksanakannya kerana ternyata tindakan tersebut salah di sisi Agama. PAS yang sebelum ini menolak penipuan, fitnah dan perkara2 mungkin tidak sanggup lagi bersekongkol dengan politik terdesak yang diamalkan Pakatan. Ditanya mengenai Anwar Ibrahim turut tercedera ketika Rusuhan tersebut, mereka hanya diam sambil mengeluh seterusnya menukar ke topik yang lain.


GAMBAR SEBENAR JENAZAH ALLAHYARHAM BAHARUDDDIN.






7 comments:

YB Raz said...

betul ke dorang ni tak sanggup bersekongkol dengan fitnah? selama ini pas suka main fitnah tu apa bezanya pulak?

NurIzhamMakhtar said...

cakap biar ade fact.aku pun boleh main cakap je.siape ulama tuh.ni main belasah je.nampak sangat bebal

Anonymous said...

itulah manusia......
tak bersyukur dengan nikmat hidup yang di beri.....
suka dengan kematian yang dicari bukan dari ketentuan ilahi.....

biar satu ketika mereka mereka ini alami dunia koma ( dimatikan seketika)......
dan di beri petunjuk semasa dalam alam koma menjadi pengajaran.....

Anonymous said...

NurIzhamMakhtar

Hati ko tu dh penuh dgn segala jenis fitnah. tu pasai otak ko dah merenggg...

Anonymous said...

kesian...mati dalam kehinaan,menghadiri perhimpunan haram...

Anonymous said...

saudara nurizham....haha..ko lawak la..nak org ckp ada fakta...abis selama ni pas pkr ckp ada fakta ka...tu anuar brahim tu...semua ckp ada fakta ka..semua dia nak dedahakan..tak terdedah2 lagi....**mcm ko ckp la...beckp boleh la....kenapa ko tak persoalkan semua tu pd pemimpim2 ko....bila org ckp skit..pandai ja ko nak melenting...... tu br skit....nampak sgt ko dah keterlaluan....

* pegi tanya nik ajis..fatwa undi pas masuk syorga..ayat mana allah sebut dlm quran...
*pegi tanya anuar...dia nak dedahkan semua rahsia najib...auta ka?
**bnyk lagi la ko kena pegi tanya...setakat cakap sapa pon boleh...then tgk sapa bebal..ko ke pemimpim ko yg bebal....

Anonymous said...

Всякий автолюбитель ценит своего железного друга и всячески старается улучшить свой автомобиль так, чтобы он стал совсем индивидуальным и максимально подходил своему хозяину. Профессионалы guru-tuning.com способны помочь выбрать самый подходящий комплект для конкретной модели авто. Профессионалы нашей компании способны предоставить необходимую информацию о товарах, объяснить, в чем различие между известными брендами, к каким авто они подойдут, а также о том, как нужно инсталлировать и эксплуатировать эти детали.
[url=http://guru-tuning.com/goods/diski-bmw-x6-b.html]диски на бмв мерседес перформанс фото на х 5[/url]
[url=http://guru-tuning.com/goods/BRABUS-Mercedes-Benz-ML-class-W164.html]решетка радиатора brabus без логотипа mercedes w164[/url]

С помощью подобных элементов можно сделать авто эксклюзивным и индивидуальным за относительно небольшие деньги.
[url=http://guru-tuning.com/goods/diski-shini-lexus-lx-570.html]литые диски на lexus lx 570 тюнинг[/url]

Тюнинг автомашин – это создание стильного и эксклюзивного проекта для всех, кто желает иметь авто красивее и привлекательней, чем у всех. Мы можем взять на себя решение данного вопроса. Мы рады тому, что представляем своим клиентам исключительно качественные сервисы, которые начинаются с консультаций по выбору направленности автотюнинга и предоставления оперативной информации обо всех новинках в мире авто до профессионального техобслуживания и кузовного ремонта машин всех марок, как российских, так и зарубежных.
[url=http://guru-tuning.com/goods/BMW-X6-HAMANN]х6 хаманн цена новый[/url]

Powered by Blogger.