Jul 17, 2011

ISLAM ITU PLURALISME.. HADI AWANG T'MAKAN NASI KANGKANG!!





NASI KANGKANG... Itu persepsi orang ramai melihat Hadi Awang pada masa kini yang semakin bebal dan bodoh dipergunakan oleh totok2 Anwar dan DAP. Jika dahulu semangat beliau dilihat 'overdose' dalam mempertahankan Islam, kini bebal menurut perintah DAP. Beliau mengiyakan segala ketidakpuasan hati DAP dan merelakan PAS menjadi sebuah parti yang tidak lagi memperjuangkan Islam. Jika ini yang berlaku, apa bezanya perjuangan PAS dengan parti2 lain? Malah PAS buat pertama kali menolak Undang2 yang telah dipelihara oleh Kerajaan BN Kedah yang terdahulu yang mengharamkan aktiviti2 hiburan pada bulan Ramadhan. Adakah ini bukti yang jelas bahawa pemerintahan PAS akan lebih Islam dari UMNO? Pemimpin2 UMNO seringkali diherdik, dihina, dimaki hamun, malah Hadi Awang sendiri pernah menggelar UMNO sebagai kafir kerana menolak undang2 Islam. Kini? Adakah PAS juga dilihat kafir kerana menolak Undang2 Negeri Kedah yang bertahan selama 14 tahun melarang premis2 hiburan dibuka pada bulan Ramadhan? Sudahlah. Jangan dok mendabik dada. Bukalah serban kamu tu wahai Hadi Awang. Hipokrit.





5 comments:

Anonymous said...

Begini lah jadi nya jika sa2 orang itu mengaku yang dia lebeh islam dari orang lain. Ujian dari Dia datang dalam berbagai2 perengkat...samada di sedari atau tidak. Lebeh tinggi ilmu nya lebeh halus ujian nya.

anti bohmau said...

nampak mcm ada pihak yg cuba nak laga2kan pkr, pas & dap. siapa yg buat cadangan ni seolah2 menghina harapan PM16sept! mengapa mesti fokus kpd hj hadi sedangkan nwar yg sgt bercita2 nak jadi PM?

cepat nyatakan pendirian anda penyokong2 pas! penyokong2 pkr pun perlu tunjukkan keputusan anda. dap tak apala. jd timbalan pun dah cukup sbb kuasa sebenar memang akan berada ditangan mrk!! hehehe..

Horas! Hulu Langat said...

salam, blog tuan sudah saya pautkan di umbhululangat.blogspot.

Anonymous said...

inilah akibat bila suka mengkafirkan orang lain. sekarang lihat diri sendiri. semua yang dilakukan bertunjangkan kekafiran.

Anonymous said...

Lembikkk... Kena gertak sikit dengan orang kafir dah gelabah. Inikah pejuang agama???

Powered by Blogger.