Jul 10, 2011

IHSAN VS NURUL IZZAH GADUH BESAR.. 'AKU TAHU LA PAPA PENIPU!!'





Pemberontakan Keluarga ANWAR Ibrahim semakin kritikal. Pergaduhan besar dikatakan berlaku semalam antara 'waris jari hantu' Anwar iaitu Nurul Izzah dan anak jantan beliau Ihsan. Ihsan yang sebelum ini diketahui tidak seteru dengan Anwar mendesak bapanya itu menghentikan kesemua penipuan ini sehinggakan KL semalam kucar kacir disebabkan bapanya itu. Lebih menyakitkan hati apabila Anwar muncul semula melakonkan watak 'sakitnya' semalam dan membiarkan penyokong2 beliau ditangkap. Nurul Izzah yang mempertahankan Anwar mendesak Ihsan senyap dan tidak masuk campur jika tidak suka gaya politik Anwar. Apa yang sebenarnya yang menyebabkan Ihsan sakit hati dengan kehidupan politik ayahnya itu? Namun Anwar dikatakan berulang kali mengingatkan Nurul Izzah agar memujuk Ihsan kerana Ihsan yang sepatutnya menjadi sasaran Anwar menggantikan tempatnya dalam politik 1 hari nanti. Persoalannya, dalam situasi Ihsan yang semakin jelak dengan sikap ayahnya itu, mampukah Ihsan dilembutkan hatinya itu? Semoga Ihsan bakal muncul membongkar kisah ayahnya itu.






21 comments:

Anonymous said...

ye ye je ko ni

mana sos

jo

Anonymous said...

oh my san..bapa mu dah gilo.

pakatan baju rakyat said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

bro,UMNO bayar upah kt lu untuk projek blog fitnah ni,brape hah? kongsi2lah sikit lobang ni..kalau die bayar masyuk aku pun nk join kau gak boleh?

Anonymous said...

Bro.. Dasyaaaaat la lu.. Ape ko keje pembantu rumah kat rumah anwar ke..?

Anonymous said...

Ihsan ni member sekelas aku.. Entah mana dia pi menghilang... Aku simpati dengan lu...

Anonymous said...

APA PELIKNYA KAMU2 NI
KAMU PASTI ADA AYAH ADA DIANTARA KAMU YG TAK NGAM DGN AYH ,TAPI NGAM DGN IBU DAN SEBALIKNYA
JUKA TUN M TAK TERKECUALI
JUTAAN RAKYAT SANJUNG TUN,,TAPI MARINA MENGHALA KEKIRI
ANUAR -IHSAN KEKANAN -YG LAIN KIRI
APALAH KAMU NI

Anonymous said...

Ehsan tak sokong papanya kerana telah menggunakan akal fikiran yg sihat waras n bijak yg dianugerahi Allah!...dia tahu mana benar n mana yg batil!...dia tahu sesiapa yg tak mentaati pemerintah bermakna dia juga tidak mentaati Allah!syabas Ehsan!...Subhanallah!

Anonymous said...

klu dh bapak dia penipu x kan dia nk ikut menipu. dia lbh tau psl bapak dia dr org2 yg x tau menahu tp sokong buta tuli!

Anonymous said...

Ihsan anak lelaki,selidiklah siapa ayah, sekiranya ayah dipihak yang benar bantulah dia, tapi sekiranya dipihak yang salah terutamanya liwat,cinadoll dll selamatkan lah ayah walaupun pahit demi kaseh kepada ayah dan negara.ingatlah.. kehidupan dunia ini hanya sementara dan tidak ada peguam yang boleh dibayar untuk mahkamah Allah.

Anonymous said...

Ihsan anak lelaki,selidiklah siapa ayah, sekiranya ayah dipihak yang benar bantulah dia, tapi sekiranya dipihak yang salah terutamanya liwat,cinadoll dll selamatkan lah ayah walaupun pahit demi kaseh kepada ayah dan negara.ingatlah.. kehidupan dunia ini hanya sementara dan tidak ada peguam yang boleh dibayar untuk mahkamah Allah.

rakab said...

Anwar dah menghancurkan keluarganya sendiri. Anwar kalau nak telokop pun,punah le kau seorang. Ini habis keluarganya di heret sekali. Memang bebal.

Anonymous said...

ANAK ANUar PUN DAH TAU BAPAK NYE KAKI KELENTONG,KAKI PUTAR,KAKI POMPUAN,KAKI PUTAR BELIT...DAN XSEHALUAN..
TP ADE GAK MANUSIA YG MASIH TERIKUT-2 ANUar ek...

Anonymous said...

tah tah bapak dah m,akan anak laki dia ni kot? jeng jeng jeng

Anonymous said...

tah tah bapak dah m,akan anak laki dia ni kot? jeng jeng jeng

Anonymous said...

tah tah bapak dah makn anak laki dia kot? jeng jeng jeng

Awang Lebar Daun said...

anonymous Thursday July 21, 2011.
Minta2lah pada Allah janganlah San di makan oleh bapanya.
Kesian dia.

Anonymous said...

sumpah tak mau, jam tak mau tunjuk,DNA tak mau kasi, kata pihak polis ganas, kerajaan tak elok, semua org tak baik, dia sorang yg baik, kalau dulu ada makcik nak lempang dia saya pulak rasa nak ajak bertumbuk!ada jugak manusia macam ni kat malaysia ni.

Anonymous said...

Ya Allah...kenapa laa puak2 umno nie tak habis2 mencaci maki..fitnah..berilah taufik dan hidayah buat mereka agar sempat bertaubat..amin

Anonymous said...

anon 25 july....aku taktau niat ko mintak pd allah tu utk siapa..kalau utk UMNO..insyallah..allah sygkan kami lagi.....sbb segala doa2 korang yg na allah tunjuk....allah dah tunjuk jelas dan nyata....ko ckp kami suka caci maki..fitnah...abis..pembakang selama ni malaikat yg tak caci maki dn tak fitnah ka...aku rasa malah elbih hina mencaci dan memaki org....CELAKA CELAKA CELAKA>..itu kata2 nik ajis ulamak korg....tu tak kira mat sabun lg bila ckp...semua la...so bab caci maki jgn nak persoalkan...korang lg hinaaa......bab fitnah...jgn nak tuding jari pd org..selidik dulu pemimpin korg tu...lagi hina dina memfitnah org sembaranagn..tuduh najib bunuh altatuya..tu fitnah ka lawak2...bila org ckp anuaq main cinadoll korg kata fitnah..kepala hanjeng btoi...abis dah sah sah dia..nak fitnah apa..dah hadi kata video besi takleh pecaya...mmg allah dah tunjuk setiap doa korang tu....amin ya robbal alamin.....tunjukkan lagi ya allah segalanya...semoga org mc anon tu yg mendapat hidayah dan taufikmu....** anon...pemimpin korang kata aku kafir sbb aku umno..demi allah aku tak ampunkan korang...dosa dgn manusia tak terampun....ingat tu....

Anonymous said...

tahu pulak sakit hati geng pencacai PR bila kena macam ni.. sebelum ni dah berpuluh-puluh tahun dok kata oghang kapiaq la, tak buleh jadi imam , tak buleh makan semelihan orang umno la...Aku seru pencacai-pencacai PR ni buatla solat hajat lagi moga-moga ditunjukkan lagi kerosakan yang dibuat oleh pemimpin-pemimpin mereka. Bila dah diberi petunjuk tu jangan la pulak dok mengelak lagi..terima dan telanlah seadanya..

Powered by Blogger.