Jul 14, 2011

HARAKAHDAILY AKUI ANWAR KATA WARTAWAN MALAYSIA SUNDAL!!?





Melayu CinDia beranggapan hanya wartawan dari "Media Perkakas UMNO" sahaja yang jelak dengan Anwar, rupa2 nya wartawan Harakahdaily pun sama. Salah seorang wartawan Harakahdaily yang enggan menyebut nama beliau memberitahu rakan2, beliau sendiri telah dimarahi mengenai insiden kecederaan yang menimpa beliau semasa Rusuhan BERSIH 2.0 yang lalu. Persoalan beliau hanya mahukan kepastian perkaitan keadaan Anwar yang dilihat tenat sedangkan selepas 'dirempuh' pihak polis, Anwar masih mampu berjalan dan membuat kenyataan terhadap media dari luar Negara. Anwar dilihat berang lalu menganggap wartawan Harakahdaily ini sewajarnya menukar kerja ke Utusan Malaysia. Beliau terpinga2 dan baru mengetahui Anwar sememangnya bongkak dengan Media2 tempatan kerana mendapat 'layanan istimewa' dari wartawan Asing. Beliau tekad tidak akan membuat apa2 artikel yang membela Ketua Pembangkang tersebut.




8 comments:

Anonymous said...

Ingat penyokong PAS BENGAP SANGAT KE! Harakah daily ini sebenarnya trojan horse UMNOdan telah dibayar 2 juta ringgit.

Anonymous said...

Anon diatas,

Ada bukti ke dibayar 2 juta? Kalau tak ada fitnah namanya tu.

Anonymous said...

ANON NO 1 diatas

hati ko telah mati. ko ingat ko je yang tau dosa pahala. dah memang sikap nuar tu spt musibat. bershit hanya mempergunakan rakyat bawahan demi kepentingan peribadi dan politik pemimpin atasan mereka. kalau apa2 jd kat rakyat adakah mereka ni akan bertanggungjawab? kalau ko dah benci sangat kat kerajaan sekarang ni dipersilakan hincit dan berambus ke negara lain.

Anonymous said...

Realiti. Penyokong PAS memang bengap.

ariff said...

mmg pas bengab ..bengap 1000%

Anonymous said...

PAS diperkudakan atas nama Islam..penagnut PAS, fikir2kan..

Anonymous said...

satu hari nanti bila anuwar bangun dari tido dengan tanduk di kepalanya. ketika itu dia akan merasa ketakutan yang amat sangat. tak sabar nak menunggu detik tu..

Bro Jinggo said...

Pakatan Haram Pembohong! PAS yang dilihat seperti kuda tunggangan kepada DAP dan PKR

Powered by Blogger.