Jul 27, 2011

CONFIRM LAH!! PROVOKASI ALA2 MESIR BAKAL TERCETUS!!






Sikap PEMBANGKANG yang semakin tidak profesional dalam membuat provokasi semakin kritikal. Tindakan menyergah PM di KL Sentral petang tadi mempamerkan bahawa Pembangkang bakal mencetuskan 1 rusuhan besar di Kuala Lumpur dan objektifnya, menjatuhkan Kerajaan BN seterusnya menutup terus skandal Anwar yang kian runcing. Ini diperakui beberapa ahli Unit Amal PAS yang mendakwa provokasi ini bakal berjaya akibat hasutan dari Pemimpin2 mereka di samping memainkan isu kebangkitan dunia menjatuhkan Kerajaan yang berlaku di seluruh Negara. Adakah ini yang kita mahukan dalam dalam sebuah Sistem Pemerintahan Negara kita? Fikirkanlah sejenak. Jangan biarkan Negara kita musnah akibat beberapa kesilapan kecil akan tetapi lupa akan maruah dan pengorbanan Pemimpin2 Negara. Siapa Anwar? Siapa Hadi Awang? SIAPA KIT SIANG? Adakah mereka ini generasi yang membawa perjuangan Agama, Bangsa dan Negara yang terbina sejak zaman pasca kemerdekaan? FIKIR DENGAN AKAL YANG DIANUGERAHKAN DARI ALLAH.!!




3 comments:

Anonymous said...

Selidiklah, kalau sudah pasti kebenarannya,mereka ingin menjatuhkan pemerintah islam malaysia, diharap sangat "Majlis Ulamak kebangsaan" istiharkan "Jihat" terhadap pembangkang....bermakna darah pembangkang DAP,PAS dan PKR ...HALAL....bersegeralah

Saladin said...

Ini kerja orang2 pandai yang nak membodohkan pengundi2....Anuar mengalakkan budaya samsing...dulu2 zaman PAS menjadi pembangkang tunggal Melayu tak pernahpun jadi begini...zaman Datuk Razali Hamzah jadi pembangkang pun dia tak suruh penyokongnya buat kerja2 rimba macam ni...nak cari bahan buat fitnah la tu...dia tahu pilihanraya dah dekat....

Anonymous said...

mcm nak hantar penumbuk je kat muka si babi gemuk tu...mcm sial..anak haram ke dia tu..

Powered by Blogger.