Jul 14, 2011

CEDERA PARAH.. MAT SABU KATA ANWAR MENIPU!!





Nampaknya Mat Sabu tak puas hati rasa simpati penyokong PAS terhadap Anwar yang kononya cedera parah ketika Rusuhan BERSIH 2.0 yang lalu. Mat Sabu telah menceritakan kepada kesemua penyokong PAS agar tidak mudah tertipu dengan taktik Anwar yang semakin jalang menipu dan meraih simpati sebagai penentu masa depan kes liwatnya itu. Mat Sabu yang juga dikatakan cedera pada kakinya dilihat 'berlawan' simpati dengan Anwar dengan mengadu kepada semua orang bahawa beliau lebih dahsyat dianiaya sehinggakan mendakwa dilanggar kereta yang dipandu pihak polis tersebut. Macam budak2 Mat Sabu ni. Beliau dikatakan sengaja melakukan adegan lakonan ini agar orang ramai tidak terlalu tertumpu bersimpati dengan Anwar sepertimana Penyokong2 PAS bersimpati ketika Ketua Pembangkang itu dipecat dari Kerajaan 13 tahun yang lalu. Suka hati kau lah Mat Sabu. Jangan silap2 ada agenda hendak rampas 'kekasih' lama dari tangan musuh sekutu politik. Huh? :-)




3 comments:

Anonymous said...

dua2 sama je..penipu,pembelit,petualang,penderhaka,penyangak..dan macam2 "p" lagi lah..

Anonymous said...

muka sial.....

anti bohmau said...

Allah SWT bagi penyakit utk membasuh dosa, mangapa nak salahkan orang lain? ingat diri tu maksum ka tak payah rasa sakit demam?
ingatlah...dah berapa lama sihat?

sakit sikit nak salahkan semua pihak lain? diri sendiri yg degil nak jd hero demonstrasi tu tak ingat ka? sendiri cari penyakit!

Powered by Blogger.