Jul 12, 2011

BERLAKON MATI LAKHANAT YAHUDI.. SUMBAT DALAM KUBUR HIDUP2!!






ALLAHU AKBAR... ALLAHU AKBAR.. Laungan ini bukan main hebat bergema di setiap ceramah, demonstrasi, bahkan selepas solat berjemaah. Dilaungkan nama Allah. Namun sikap dan perangai bak menyembah syaitan yang murka pada ALLAH. Orang ini sepatutnya ditanam hidup2. Tidak mati buat2 mati. Perancangan hebat dengan kerjasama dan upahan lumayan dari Blogger Totok Pembangkang Topeng Perak. Lelaki sebenar yang meninggal dunia bernama Baharuddin ini bukanlah individu yang gambarnya disebar di laman Blog dan Facebook seperti yang tertera di atas. Semua ini lakonan bangsat untuk mengaburi mata rakyat. Sanggup mempermainkan nyawa sahabat yang kamu katakan pejuang sampai mati ini. Lelaki sebenar yang meninggal dunia ada gambarnya di bawah artikel ini. Sebelum beliau meninggal dunia, pihak polis lah yang sedaya upaya membantu Arwah agar sebelum menghemfuskan nafas terakhir. Ya.. Pihak polis yang kamu katakan berperangai macam zionis itu yang sedaya upaya cuba membantu Arwah Baharudin. Siapa lelaki yang disebarkan kononnya mati bak mati katak? SUHARDI MOHD. Pelakon hebat upahan Anwar ini telah ditugaskan melakonkan 1 adegan kononnya telah mati akibat terkena semburan gas pemedih mata. Jikalau kutahu ianya sekadar lakonan pada masa itu, gas itu akan kusumbat ke dalam mulutnya. Tak tahu malu. Inilah penyokong Parti Islam, Parti Keadilan, Parti Demokratik. PALSU SEMUA INI!! PALSU!! Mana maruah kamu SUHARDI... Dek kerana wang, sanggup membelakangkan Agama dengan parti busuk yang kamu perjuangkan, Parti Islam SeMalaysia. Buang sahaja Islam itu. Jika ahli2 kamu berperangai kotor sebegini.



GAMBAR SEBENAR DI BAWAH INI.. ARWAH BAHARUDDIN.








7 comments:

Anonymous said...

biar btol ni???!! apakah yg dikatakan ini boleh dipercaya???!!! OMG..klu btol mmg sah pakatan penipu..blogger pakatan penipu...Allah maha berkuasa keatas segala2nya...tidak akan terlepas org sebegini dihitung kelak...

Anonymous said...

aje nye bangang tahap dewa...

paklongkarim

Anonymous said...

Orang mati pun nak politik kan....

Besok kalau ada pendemo terberak kat tengah jalan pon politikkan juga...kenapa kerajaan BN tak buat TOILET kat tengah jalan. Dasar pakatan terdesak

Al fatihah kepada arwah.

Anonymous said...

Untuk info yang lebih detail klik kat

http://www.papagomo.com/2011/07/ekslusif-konspirasi-pembunuhan-mangsa.html

Anonymous said...

admin blog ni adalah anak sial

Anonymous said...

Bukankah itu gambar pelakon OS dari Kuala Kangsar? Tengok gigi pun teman kenal. Biar betulx yeop. Mike hendak sangat tumpur ke yeop ?

Anonymous said...

Islam ke benda puak-puak ni?? Rakan seperjuangan meninggal dunia pun tak ada rasa simpati, hormat terutama kepada ahli keluarga mereka malah dipermain-mainkan pulak. Lepas ini tiada seorang pun dari Pemimpin-Pemimpin BERSIH 2.0 (SAMPAH 2.0) akan mengenang jasa Si Mati setelah suasana menjadi sejuk..Percayalah!!
Apa-apa pun TAKZIAH untuk Ahli Keluarga Si Mati dan Al Fatihah untuk Arwah.

Powered by Blogger.