Jul 9, 2011

AGEN PAKATAN MENYAMAR JADI POLIS!!?





Dikatakan provokasi semakin agresif dari pihak Pakatan setelah terdapat beberapa penyokong Rusuhan BERSIH diupah untuk menyamar sebagai polis bertindak ganas agar ia dapat dipaparkan di media2 Luar Negara. Perancangan ini bakal dilaksanakan pada petang ini. Pihak polis setakat ini sedang mempertingkatkan kawalan dan dikatakan jumlah penangkapan semakin ramai. Student IPT merupakan salah seorang yang ditahan pihak polis. Mak bapak hantar masuk Universiti suruh berdemo ke dik?




9 comments:

YB Raz said...

budak U yang merusuh tu anak pembangkang

hangkedee said...

Masuk U pun biasiswa kerajaan beri,ikut kauta bumi itu pun taksedar diri,markah cukup makan aja,kursus pula yang orang tak mahu lepas belajar jadi pengangur...itu lah Melayu Hampas PKR.

Anonymous said...

@hangkedee

Pelajar yg masuk uni dan dpt biasiswa biasanya bijak pandai yg berfikiran di luar kotak. Mreka x mudah ditipu media massa. Mreka tahu cara2 halus pihak tertentu nk racun rakyat. Tiada kena mengena dengan menyokong kerajaan atau pembangkang. Ini soal Pilihanraya Bersih.

Anonymous said...

isk2..xsedar diri,makan bsuap..xtawu bsyukur m'sia lebih aman,xda org mati kebuluran,pemberontak..allah selamatkn kami

Anonymous said...

Apa lu cakap pasal pilihanaya bersih ni... lu pegi tanya org yg demo tu..untuk pilihanraya bersih ke apa?..lu fikir diluar kotak ke lu ta dak otak ni..sapa yg secara halus racun rakyat...sapa yg terang-terang tipu rakyat,..dari berkotak-kotak bukti...take over putrajaya september,bersih ke?,..video lakunan..sekejap ada jam sekejap tak ada..ah malas nak ulang banyak lagi yan terang-terang..itupun nak kata pandai pikir luar kotak..peerah..

Anonymous said...

ape ni kata je BERSIH, ni nk menyamar lak...kotor gile...kita dah dpt liputan meluas di luar negara...cube tgk AlJazeera...dieorg cube memberi imej buruk pd goverment Malaysia tntg kebebasan bersuara...klu Malaysia huru-hara...aku xkn maafkn org2 yg buat BERSHIT ni....

Anonymous said...

pelajar universiti kalau bijak sgt takde la percaya bulat2 apa yg ambiga cakap! banyak sgt hak wanita yg dia senaraikan. sebenarnya dia yg gila nak jadi wakil rakyat & mahu dicalonkan!! dia gunakan jantan2 takdak otak utk sokong dia. cuba tengok balik senarai dia buat. berapa kali dia sentuh hak wanita? macamla wanita dinegara ni dilarang bertanding!! bukankah pas dulu yg larang wanita bertanding? mengapa dia tak marahkan pas?

Anonymous said...

aku pun mahasiswa gak. tapi reti la pk mana kaca berlian, mana ayam tulen mana musang berbulu ayam.

pandai nak berterima kasih pd tgn yg memberi. ingat jasa pd yg menabur bakti.

jgn ingat mahasiswa/i yg sokong PR bijak sgt n yg x sokong bodoh!

kalau ingat majoriti mahasiswa/i sokong PR tolong scan dulu diri tu. buat assignment jgn guna teori je, praktikal kena ada gak. baru kenal mana fantasi mana realiti, mana.

Mahasiswa/i PR jgn sibuk nak BERSIHkan itu ini, assignment sendiripun lintang pukang, buat last minute, presentationpun hampeh. lagi nak minta itu ini.

Isu dlm kampus byk yg x settle, nak join yg luar pulak.

Tolong BERSIHkan diri tu dulu mana2 yg sokong sgt BERSIH tu.

Mahasisiwa Universiti

Anonymous said...

ibarat pepatah melayu.....ketam mengajar anaknya berjalan lurus........macammana nak betul.....ketuanya sendiri dah tak betul.....lagikan pengikut2nya....otak dah berkarat macam besi.....dah ditangkap kemudian dilayan 1st class....kemudian dilepaskan....apa citer.....macam ni sejuta kali pun orng suka buat demo......kalau aku pancut aje dgn minyak petrol.....lepas tu bakar hidup2.....menyusahkan orng lain...sampaikan sedara aku terbesalin dalam ambulan.....kalau meninggal.....kami dah pakat ketua2 lanun tu sekor-sekor lehernya kami penggal......peduli apa!!!!!!.

Powered by Blogger.