Jun 29, 2011

YUSMADI PEMIMPIN TOLOL.. PAPA GOMO BAKAL MP BALIK PULAU!!?





ADOHAI.. hendak dikata bodoh, lulusan Peguam. Kelihatan ada juga pemimpin PKR yang membuat andaian yang sangat cetek. Pendedahan Blog Papa Gomo mengenai tindakan Ahli Parlimen Sungai Petani, Johari Abdul melalui Video Aksi gurauan senda dan pengakuan totok PKR ini yang mendakwa Anwar merupakan pelakon seks seperti yang dipertontonkan beliau telah dijawab oleh Ahli Parlimen Balik Pulau, Yusmadi. Peguam ini mendakwa Papa Gomo cuba mencabar maruah PKR dan beliau sendiri dikatakan tidak mempunyai masalah mengenai hal tersebut kerana mengenali blogger tersebut. Ooookkkk.. Akan tetapi yang apa yang melucukan, Yusmadi ada menyebut bahawa Papa Gomo merupakan seorang Ahli Parlimen. Ahli Parlimen mana ye? Adakah benar Yusmadi mengenali Papa Gomo atau sekadar mencari populariti murahan di samping membodek punggung Anwar dengan gah mendakwa mengenali blogger tersebut. Tak kenal cakap tak kenal. Jangan pura2 kenal.. Pulak, tersalah andaian pula. Seronok Papa Gomo apabila digelar seorang Ahli Parlimen. Tapi itulah Ahli Parlimen PKR. Kalau dengan blogger Pro Kerajaan sendiri mereka mudah melatah, apatah lagi hendak berhadapan dengan Pemimpin No. 1 Kerajaan Najib Tun Razak. Menyalak di jalanan sahaja kerja mereka.





8 comments:

Anonymous said...

Bila gomo jd ahli parlimen? knp x bgtau aku? ahli parlimen kawasan mana? kalu ahli parlimen blogspot, percaya la aku...

Anonymous said...

Tahniah gomo kena telah dilantik sebagi ahli parlimen. Keh. keh. keh

Anonymous said...

Perghhhh.. Papa gomo ahli parlimen.. Ckp kat totok pkr tu mmg gomo ahli parlimen.. Parlimen kat duit syiling..

Anonymous said...

Inilah padahnya..budak2 nak masuk politik..dia ingat dia loyer..dia hebat sangat..loyer ke naik loya gua tengok gambar mamat blur ni..2008 taruk babi pun PKR boleh menang..la ni mat overslept dah berambus..skrip sudah tukar..beb..gua tak sabor nak tunggu PKR berkubur!

Anonymous said...

loyar ni lulus krana dpt soalan bocor agaknya. kalau dah bodoh, ngaku je lah, dah jadi barua DAP, tumpukan kerja jadi barua dah lah, kalau tak pun jadi beruk DAP.

anti bohmau said...

hmm..loyar beruk oops, buruk rupanya

Anonymous said...

nengok muka ja dah mencerminkan ketololan....apa nasib org balik pulau dpt org cam ni....memang layak jadi pecacai dapig!!

Anonymous said...

Yusmadi Yussoff ini asalnya org Boyan
Celeng makan cacing org Boyan mana sedar diri pengampu DAP di Msia mereka bermuka2 mengatakan Melayu Msia tak layak memrintah Negara serupa kaum kerabat di-Spura yg mengampu PAP sanggup menangis klau PAP kalah dlm pilihan raya baru2 ini
peringatan kpd org2 MELAYU MSIA anda
harus AWAS manusia pelarian spert ini

Powered by Blogger.