Jun 25, 2011

VIDEO SKANDAL GAY PENGACARA POYO DAN ANWAR IBRAHIM!!





MENYALAK!! Sudah buat salah masih hendak pertahankan. Melayu CinDia ada menonton Video yang cuba didedahkan oleh Ahli Parlimen Sungai Petani, Johari Abdul. Beliau dengan lagak poyo mendedahkan beberapa persoalan yang tidak logik akal. Alasan yang sama diberikan. Perut Anwar, Tetek Anwar dan yang paling tak tahan bontot Anwar juga diperbandingkan. Seboleh2 terdesak hendak menafikan Anwar sampai tahap sebegitu sekali. Suka hati. Anwar, jangan dicabar polis. Rekod semuanya ada pada mereka. Jangan pula bila sudah keluar Video Seks Anwar versi warna diberi pula alasan lain. Anwar memang bijak memberi alasan. Sungguhpun begitu, Trio Datuk T tetap didakwa dan dihukum. Kenapa? Hukuman ringan sangat? Mereka tidak melakukan seks bebas. Mereka mendedahkan seks bebas Anwar. Salahkah? Sebelum orang ini dijulang sebagai Perdana Menteri, bukankah releven jika rakyat ketahui siapa beliau? Hmmm.. Bagi lah apa sudah sebab dan bukti, totok2 Anwar ni takkan percaya punyalah. Kalau percaya pun buat2 percaya. Tak pun keluar parti. Itupun dikata BN beli.. Pulak. Terpulang. TAPI TENGOK JOHARI ABDUL JADI PENGACARA MEMANG POYO GILA. KONON NAK JADI MACAM MAZIDUL AKMAL SIDEK LAH!!




8 comments:

Anonymous said...

Dia patut kata kote tu bukan kote Anwar kerana dia tahu kote anwar bukan macam tu. Dia dah tengok dari jarak dekat... dekat bontot dia.

IMANSHAH said...

saya dah tengok..kata buat sendiri, macam profesional je buat video..

Anonymous said...

Kalau si Joe boleh pujuk AI berbogel dan amik gambar dlm gelap pakai I-CATCH dan tunjukan bahawa dadanya tak gelebeh, perot tak boroi, idung tak mancung, rambut tak pendek, baru aku bole percaya.

Kalau setakat cakap perot tak boroi, tp tunjuk gambar pakai baju buat apa......

Anonymous said...

Kalau tengok video joe ni, ada benarnya bro..tak boleh nafikan, org kenal siapa Rahim Tamby Cik, penjahat no. wahid, kalau hantu ada nama..salah satu nama hantu adalah Rahim TC

Org PAS said...

Nak tegakkan benang basah mmg tak boleh. Remote tu remote tv lah bodoh. Napa tak ckp sependa dan baju dalam tu tk sama dgn Anwar punya. Kita buat suruhanjaya di raja, kita tanya Anwar kat mana dia berapa time tu. Mmg lagi teruk la Anwar dimalukan...

Anonymous said...

SIAPA LAGI PAKAR SEBENARNYA?
DIA NI KE ATAU PAKAR DARI KOREA DAN AMERIKA TU?

Anonymous said...

bulan jun tahun lepas 2010,saya dan isteri pergi buat umrah.pada suatu hari selepas sembahyang zohor , tatkala keluar dari Masjid Nabawi di Madinah,saya terserempak dgn tan sri Rahim Tambi Chik baru keluar dari Masjid Nabi.Sudah tentu beliau juga dlm acara mengerjakan Umrah.
so..kpd anon june 26 2011,lu pikir la sendiri.....anu..gerah tuhan yg kau sanjung tu amacam????satu dunia boleh round,duit banyak tapi....

Anonymous said...

Rahim TC tak payah gi masjid nabi kalau nak sembahyang sunat 1 rakaat, dia boleh wakilkan kat org lain, mcm sumpah laknat, dia wakilkan kat org lain jugak. Tapi pelik!.. masa bedal budak bawah umur, dia tak pulak wakilkan kat org lain..hahaha..inilah dia Rahim TC, penjahat no. wahid. kalau hantu ada nama, salah satu nama hantu adalah Rahim TC, percaya?

Powered by Blogger.