Jun 26, 2011

ULAMA' PAS BONGKAR PENGARUH KOMUNIS DALAM PAS!!?





Beberapa anggota Dewan Ulama' PAS Kawasan Gombak hari ini mendesak agar PAS tidak bekerjasama dengan Parti Sosialis Malaysia (PSM) dengan serta merta. Rata2 dari kalangan mereka sememangnya sekian lama mengesyaki perjuangan yang dibawa Parti pimpinan Dr. Nasir itu namun dengan bukti2 yang diperjelaskan pihak polis, nyata apa yang mereka ramalkan benar belaka. Komunis yang semua sedia maklum kini semakin bijak menggunakan strategi menguasai minda masyarakat dengan memperjuangkan hak2 rakyat sebagai propaganda bagi merealisasi matlamat asal. Malah salah seorang daripada Anggota Dewan Ulama' PAS yang menginap di Gombak pernah bersama2 tentera pada tahun 1970an memerangi komunis dan sememangnya beliau tahu akan strategi jangka panjang yang dirancang setelah Kerajaan pada ketika itu berjaya menumpaskan Komunis. Dewan Ulama' PAS pernah membawa perkara ini ke Majlis Syura namun tiada sebarang tindakan susulan. Mereka juga berasa janggal setelah PSM sehingga kini tidak memilih untuk bersama dalam Gabungan Pakatan yang ditubuhkan dan ianya diperkuatkan lagi dengan agenda yang diterangkan di dalam blog mereka yang membeza2 kan perjuangan PAS dan PSM. Malah, PSM kata mereka akan menggunakan Himpunan BERSIH 9 Julai ini sebagai platform bagi membangkit semangat Komunis dengan menentang Kedaulatan Agama dan Negara. Semalam, pihak polis telah menangkap beberapa aktivis PSM yang didakwa membawa fahaman komunis kerana didakwa berniat untuk memerangi Yang di-Pertuan Agong. Aktivis2 ini telah menggunakan RUSUHAN BERSIH 2.0 bagi merealisasikan matlamat mereka. Antara Pemimpin PAS yang dilihat mempunyai hubungan akrab dengan PSM termasuklah Mat Sabu dan Mujahid Yusof Rawa.




3 comments:

Anonymous said...

aku tak heran pas sokong komunis. ingat lagi mcm mana pas sokong komunis sebagai pejuang kemerdekaan tanah melayu?

PAS mmg bengap kerana nak undi sanggup sokong pejuang komunis, mmg pas ni dasar bangsat!

ajai62 said...

Assalam Bro

Selagi mangkok hayun yang duduk kat atas sekali dalam parti PAS masih berkuasa, Salakan ahli pas macam mengetuk Tin Kosong... Bising aje...tapi apa pun tak boleh nak di buat...

Anonymous said...

[url=http://www.canadagoosejackorbilligt.com]canada goose[/url]
Det är utan tvekan ingen besluta att lämna hus till tjäna miljoner, eftersom föregående möjlighet knackar rätt från några hem , och som en konsekvens väntar individens varmt mottagande som du tjänar en individer väg AT större vinster.
,[url=http://www.canadagooseistockholm.com]canada goose jacka[/url]
 Egentligen uppskatta 1 stor sällskaplig test, en lätt trycka begränsningar, som utgör idag principer som idén conitinues längs dessutom inrätta Jag skulle säga att algoritmer att se till att du variabler oväntade igår.
http://www.canadagooseistockholm.com
 Denna speciella auditiva dyslektiker kan höra bokstaven eller ord rörig som, dessutom kanske inte som kan upprepa något detta de du hörde stund sedan. De flesta personer förknippar dyslexi lider bläddrade svårigheter.

Powered by Blogger.